Całkiem niedawno na serwery ArcheAge wersji NA/Eu trafiła aktualizacja 2.9, ale wygląda na to, że wiele osób z niecierpliwością oczekuje już na kolejną – Nienawiść Orchidny, która wprowadza do gry dwie nowe rasy oraz regiony.

Oczywiście rasy i regiony to nie wszystkie nowości, ale w dniu dzisiejszym chciałabym Wam opisać zmiany w umiejętnościach poszczególnych ras obecnych w ArcheAge. Prawdziwa rasowa rewolucja i niestety, przynajmniej na tą chwilę, nie będzie możliwości aby gracze mogli zmienić rasę.

Zacznijmy od tego, że wraz z aktualizacją 3.0 usunięto wszystkie pasywne umiejętności rasowe, a w zamian wprowadzono zdolności aktywowane, które maja cooldown 30 minut!

Oto lista nowych zdolności z podziałem na rasy oraz z zastrzeżeniem, iż nie jestem pewna czy prawidłowo to zrozumiałyśmy (dzięki Agumi!). Jakby okazało się, że są błędy, to z góry przepraszam:

  • Nuianie
    • Prędkość budowania zamków i domów zwiększona o 30% przez 5 minut;
    • Ilość HP i MP, stamina, STR, INT, AGI, Spiryt zwiększona o 10% na 5 minut;
  • Elfy
    • Prędkość pływania zwiększona o 5%, długość oddychania pod wodą zwiększona o 30 sekund w porównaniu do innych ras – czas trwania efektu: 5 minut;
    • W promieniu 10 metrów ilość punktów życia oraz obrażeń zadawanych przez pety zwiększona o 10% – czas trwania: 5 minut;
  • Krasnoludy
    • Przez 2 min 30 sek wzrasta szansa na wydobycie rzadkich surowców z kopania kamieni. Skill ten działa na wszystkie krasnoludy znajdujące się w okolicy i trzeba go levelować – max jest 30. Im większy poziom, tym większa szansa na wydobycie rzadkiego surowca;
    • Na 5 minut prędkość produkcji wzrasta o 30%;
  • Haranya
    • Zmniejsza czas cooldown na teleporty oraz o 30% skraca prędkość ścinania drzew oraz zbierania roślin – czas trwania: 5 minut;
    • Zwiększa obrażenia zadawane przez działa i czołgi o 3% – czas trwania: 5 minut;
  • Firranie
    • Zwiększa prędkość wspinania się po drabinach i drzewach o 50%, o 10% zwiększa sie sprint na wschodnim kontynencie – czas trwania: 5 minut;
    • Postać nie będzie mieć „stun” po upadku z dużej wysokości – czas trwania: 5 minut;
  • Warborny
    • Prędkość chodzenia z paczką wzrasta o 10% – czas trwania: 5 minut;
    • Nie wiem jaka będzie druga zdolność poza tym, że trwać ma 2 min 30 sek – wydaje mi się, że będzie to coś z polowaniem.

No i co sądzicie o tych zmianach?