Najbardziej wymijający list producencki dotyczący H1Z1: Just Survive, jaki został opublikowany w tym roku, a mimo to poruszający kilka istotnych kwestii związanych z przyszłością tej gry.

W tym tygodniu ekipa Just Survive straciła producenta związanego z H1Z1 od początku powstawania tego tytułu, co nie wpłynęło zbyt dobrze na morale społeczności tej gry. I właśnie pewnie dlatego producent wykonawczy obu tytułów H1Z1 – Chris Wynn, postanowił zamieścić dość lakoniczny list producencki dotyczący najbliższych planów związanych z tą grą. W tym przypadku chodzi tu o okres kolejnych dwóch miesięcy.

Widzieliśmy Wasze opinie na temat takich rzeczy jak wstawanie z martwych jako zombie, umieranie w bazach czy też błędów jakie się pojawiły i chcemy to naprawić. Inne rzeczy są oceniane, aby zobaczyć czy nadal pasują do gry bazując na Waszych opiniach i reakcjach na wprowadzone ostatnio zmiany. Sprawdzamy także wszystkie pozytywne zmiany, jakie w ostatnim czasie trafiły do King of the Kill, takie jak na przykład możliwość obracania wywróconych pojazdów.

Toksyczność i inne nowości oraz zmiany w King of the Kill

Patrząc z nowej perspektywy mamy kilka fajnych funkcji, których zadaniem jest dodanie celu poprzez ocenę  waszej rozgrywki oraz jak dobrze udaje się Wam przeżyć. Ten wynik będzie zbierać się przez określoną ilość czasu, aż do momentu kiedy nastąpi reset serwerów (wipe) i Waszego wyniku. Dzięki tej funkcji będziecie mogli porównać swój wynik z innymi graczami i spróbować go pobić w kolejnym cyklu. Prace nad ta funkcja trwają już od jakiegoś czasu, ale potrzebujemy czasu jeszcze na testy oraz dopracowanie, zanim funkcja ta będzie gotowa aby trafić na serwery Live. Gdy zbliżymy się do końca prac, to podam bardziej szczegółowe informacje na temat jej sposobu działania, oraz kompromisów i decyzji jakie będziecie musieli podjąć w czasie waszej gry.

h1z1-gamescom-babagra-pl-1

To prowadzi nas do planowania długoterminowego względem przyszłości tej gry. Praca nad tym już się rozpoczęła, ale potrzeba dużego wysiłku i czasu aby to zaprojektować, dopracować, przetestować i wdrożyć. Wracamy do korzeni gry i wrażeń z rozgrywki, oznacza to ponowna ocenę i zbalansowanie wielu systemów gry. Począwszy od walki wręcz, zwierzynę, AI zombie, budowanie baz, przepisy, symulacje ciała i inne aspekty.

Powraca temat konwersji pocisków i będziemy szukać Waszych opinii abysmy mogli zdecydować w jaki sposób chcemy ją wprowadzić, jeśli się na to zdecydujemy. Jesteśmy zaangażowani w podniesienie jakości, tak abyśmy mogli osiągnąć moment kiedy będziemy dumni z tworzonej gry. Wrócę do tego co mówiłem kiedy dołączyłem do ekipy. Chcę aby rozgrywka była wyzwaniem i dlatego dążymy do stworzenie napięcia z konieczności przeżycia w tym brutalnym świecie.

Chris Wynn, nowy szef H1Z1, odpowiada na pytania społeczności gry

Kilka słów na temat mapy Z2. Ciągle nad nią pracujemy aby przygotować ją dla King of the Kill tak aby była bez błędów i w pełni zoptymalizowana. Kiedy osiągniemy ten cel, to wtedy zaczniemy przygotowania związane z Just Survive. Ciężko dać Wam czas kiedy mapa będzie dostępną, dopóki nie zaczniemy nad nią pracować, ale jak tylko będziemy wiedzieć nieco więcej, to wtedy Wam o tym powiemy.

h1z1-gamescom-babagra-pl-2

W tym tygodniu ekipa H1Z1: Just Survive straciła kilku ważnych członków. To jest normalne zjawisko w branży gier, gdyż dostali oni nowe możliwości rozwoju, które ich zainteresowały. Wiem, że z pewnością wykonają w nowym miejscy świetna robotę, dokładnie tak jak ja wiem, że wypełnimy lukę i będziemy kontynuować pracę nad grą.

Trzy osoby z ekipy H1Z1: Just Survive opuszcza DBG

No i co myślicie o tym liście? Dał Wam nadzieję na przyszłość dla H1Z1: Just Survive, czy też nadal jesteście pesymistycznie nastawieni? Zostawcie poniżej komentarz 🙂

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.

Poprzedni artykułEkipy BLESS droga przez mękę
Następny artykułGamescom: Wielka prezentacja Star Citizen