Po informacji o tym, że Snail Games pracuje nad wskrzeszeniem starego MMO z aspektami sandboxowymi – Dark and Light, wiele osób zaczęło się zastanawiać co ciekawego może zaoferować ta gra.

Dobrą wiadomością jest to, że osoby pracujące nad Dark and Light postanowiły odpowiedzieć na kilka najczęściej zadawanych pytań, wliczając w to system walki, wierzchowce oraz dostępne klasy.

  • Dlaczego Snail Games zadecydowało o zatrzymaniu starego logo oraz nazwy gry?

Dark and Light jest wielkim projektem dla Snail Games. Kiedy gra ta była tworzona po raz pierwszy była zbyt ambitna ważywszy na dostępna technologię i nie była w stanie dostarczyć oryginalnej wizji twórców. Na tą chwilę technologia dzięki której możemy zrealizować ich wizje jest już dostępna, więc podjęliśmy decyzję, że ma to sens tylko jeśli zatrzymamy oryginalną nazwę Dark and Light.

  • Jaki rodzaj ruchu oraz system walki będzie obecny w tej grze?

To rzeczy w których Dark and Light będzie nieco inne. W grze dostępny będzie zręcznościowy styl walki, podobny do tego jaki jest w strzelankach pierwszoosobowych. Już niedługo zaprezentujemy jak dokładniej będzie wyglądać rozgrywka.

  • W niedawnych wywiadach przedstawiciele Snail Games wspomnieli, że Dark and Light będzie mieć trzy frakcje do wyboru – czy moglibyście powiedzieć nieco więcej o systemie frakcji i jak wpłynie on na rozgrywkę?

Pewnie! Po stworzeniu postaci gracze będą w stanie wybrać jedną z trzech frakcji – każda z nich ma własną historię. Każda frakcja kontroluje wielkie miasto, które służy jako miejsce neutralne dla graczy należących do tej frakcji. Jest mnóstwo rzeczy jakie chcielibyśmy zrobić w relacjami pomiędzy frakcjami, a wiele z tego zależy od planowanych testów.

  • Czy smok pokazany na zwiastunie będzie dostępny jako wierzchowiec?

Tak! Planujemy wystartować z kilkunastoma wierzchowcami, zarówno naziemnych, jak i latających, ale oczywiście ta liczba może ulec zmianie.

  • Jaki system progresji postaci istnieje w Dark and Light i ile będzie klas do dyspozycji graczy?

Dark and Light jest technicznie grą bezklasową. W momencie gdy gracze zdobywają doświadczenie i levelują, otrzymują punkty atrybutów i umiejętności, które mogą przydzielić na wiele różnych sposobów. Specjalizacje z pewnością będą bardzo ważne dla tych osób, które chcą tworzyć sojusze i budować fortece.

Przypomnijmy, że pierwsze wersja Dark and Light wystartowała w 2006 roku i zamknięta została dwa lata później. Nowa wersja gry tworzona jest na silniku Unreal 4 i dzięki temu studio Snail Games ma nadzieję odtworzyć pierwotne założenia tej gry. Premiera nowej wersji gry zapowiedziana została jeszcze na ten rok.

Dark&Light_grafika

Niestety, troszkę się martwię o system biznesowy tego tytułu, gdyż Snail Games słynie z dość mocnej monetyzacji swoich gier. I to bardzo mocnej. Kakao Games, to przy nich pikuś.

Poprzedni artykułGamesCom – Przyszłość Black Desert Online
Następny artykułNowa jakość życia w WildStar
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Dieselowski

Ech, era produktów gdzie B2P przeminęła już dawno, ale co dziwnego, jak jeszcze wtedy jak kupiono grę, to zazwyczaj jej już nie wspierano (aktualizacje itd) (nie licząc niektórych przypadków gdzie kupowało się jakieś dodatki itd)
A teraz gry nonstop są aktualizowane, i twórcom jest potrzebna kasa, szkoda tylko że aż tak bardzo się na nią napalają, i wychodzi P2W itp.

Balrogos

„Dark and Light jest wielkim projektem dla Snail Games. Kiedy gra ta była
tworzona po raz pierwszy była zbyt ambitna ważywszy na dostępna
technologię”

Nie ma takiego czegos jak zbyt ambitna gra przyklad Mortal online.

ghoulas

EQNext

Balrogos

co eqnext?

ghoulas

powiedzialeś że niema czegoś takiego jak zbyt ambitna gra to podalem za przyklad eqnext gdzie ambicje gry zeżarły całe studio.