Nie martwcie się fani PlanetSide 2 – nie zapomniałam o Was. Jest sierpień, sezon wakacyjny, więc mamy niewielkie spowolnienie informacyjne, ale to nie znaczy, że devis PlanetSide 2 nie pracują.

Pracują i to ciężko. Od czasu wprowadzenia systemu konstrukcji oraz kolejnych kilku aktualizacji, gracze Planetside 2 skarżą się na spadki FPS i własnie nad poprawą tego aspektu skoncentrowana jest uwaga devsów. Dzisiaj w nocy do gry trafił kolejny hotfix, który miejmy nadzieję poprawi grywalność tej gry, a to nadal nie koniec. Można powiedzieć, że mamy kolejną, długo wyczekiwaną II fazę OMFG 🙂

No to taki mały zbiór informacji. W kolejnej aktualizacji zapowiedziano zmianę wyglądu mapy – ma ona pokazywać efektywność HIVE w zależności od miejsca budowy.

201608_ps2_mapa

Pamiętacie zapowiedź wprowadzenia BattlEye do PlanetSide 2? No cóż – mineły 3 miesiące i nadal cisza…

Zgodnie ze słowami RadarX, ekipa PlanetSide 2 nie chce wprowadzić go zbyt szybko, ale wpierw upewnić się, że będzie skuteczny – cokolwiek to znaczy 😉

Przypomnijmy, że BattlEye działa w H1Z1 już od początku stycznia, a w między czasie trafiła także do innych gier, w tym ARK: Survival Evolved.

No to przejdźmy do nieco optymistyczniejszego tematu. Pamiętacie czerwcowy stream w czasie którego zaprezentowano nam nowe pancerze dla postaci? Prace nad zmianą modelu postaci, aby móc wprowadzić ten system nadal trwają, tyle że może to potrwać troszkę dłużej niż zakładano. Zgodnie ze słowami Billa Yeattsa, dyrektora artystycznego PlanetSide 2, system ten związany jest z olbrzymia ilością pracy, jako że aby to wdrożyć, to wcześniej trzeba zmienić wszystko co związane jest z postacią (prócz broni, animacji i nakryć głowy). Także, musicie cierpliwie czekać, by móc założyć takie oto cacka: