Wiele rzeczy dzieje się za kulisami H1z1: King of the Kill i zgodnie z zapewnieniem producenta tej gry, Chrisa Wynna, ilość wprowadzanych każdego dnia zmian jest naprawdę zdumiewająca.

A dlaczegoż to tak wiele się dzieje w H1Z1: King of the Kill? Mogę zgadywać, że chodzi tutaj o turniej H1Z1 Invitational, który jest olbrzymia promocją tej gry oraz tym, że jakiś czas temu premierę tego tytułu zapowiedziano na rok 2016 i wygląda na to, iż devsi chcą go dotrzymać. Oczywiście  – mogę się mylić 🙂

No dobrze, ale czas przyjrzeć się najnowszemu listowi producenckiemu H1Z1: King of the Kill, w którym to opisano kilka, bardzo interesujących zmian.

Mapa Z2 – Arena

Z2 jest nieobecna na serwerze testowym już dłuższy czas, a to dlatego, że devsi „wściekle ja testują i ulepszają”. Niedawno dodane zostały do niej nowe aktywa, więc każdy będzie mógł zobaczyć postęp, jaki został wykonany. Zgodnie ze słowami Wynna, za każdym razem, kiedy zwiedza nową mapę, dostrzega jej piękno. Są na niej, nie tylko lepsze efekty wizualne, ale i także lepsza dystrybucja łupów na mapie, co oznacza znaczące ulepszenie rozgrywki w meczach H1Z1: King of the Kill. Ponadto porzucono w końcu wewnętrzne nazewnictwo – Z2, i DBG rozpoczęło używanie jej oficjalnej nazwy – Arena.

Naszym planem jest skupić się na jej ulepszaniu przez koleiny tydzień, a potem znaleźć optymalny czas aby wprowadzić Arenę na serwer testowy. To jest mapa, której zamierzamy użyć podczas H1Z1 Invitational, więc chcemy aby każdy mógł ja przetestować.

Przerwa w aktualizacjach – czas na optymalizację gry

Potyczki (Skirmish)

Nadchodzi kilka zmian w tym weekendowym trybie. Podobnie jak w przypadku Battle Royale Zombies, także i Ignition stanie się trybem i przeniesione zostanie do rotacji Potyczek. Wynika to z tego, że o ile tryb ten przyciągał graczy zaraz po premierze, to z czasem i tak większość graczy powróciło do klasycznego Battle Royale.

Kolejną zmianą, jaka zostanie wprowadzona za jakiś czas to usunięcie specyficznych nagród, jakie można zdobyć w potyczkach. Okazuje się, że w aspekcie długoterminowym devsi chcą wprowadzić bardziej wydajny system dystrybucji nagród. Kiedy zostanie on już wprowadzony, to trafi on do wszystkich trybów, a to po to aby uzyskać spójność w dystrybucji nagród.

Obecny weekend jest ostatnim, kiedy gracze mogą wziąć udział w potyczkach Reanimacja. We wrześniu nastąpi powrót do ulubionego trybu: Strzelby i Snajperki. Nowy zestaw reguł wystartuje w październiku.

Bojowa aktualizacja w H1Z1: King of the Kill

Interfejs

Ekipa H1Z1 całkowicie przeprojektowała wygląd interfejsu gracza i podejrzewam, że wersja ta trafi także do H1Z1: Just Survive.

Jeśli chodzi o H1Z1: King of the Kill, to gracze nie będą musli już wybierać serwera, a wystarczy tylko tryb. Oprócz tego skórki dla postaci będzie można wybrać przed dołączeniem do meczu, więc skończy się chowanie po kątach aby nałożyć skórki w trakcie trwającego meczu. Dodatkowo będzie można zmienić ustawienia, spojrzeć na listę liderów, która będzie mieć także funkcje wyszukiwania. Każdy będzie mógł zobaczyć, które miejsce zajmuje, a nie tylko najlepsi gracze.

20160825_h1z1-kotk-interfejs-1

HUD został zmieniony, tak aby znalazły się na nim informacje ważne dla gracza, razem z innymi ważnymi danymi, które mogą pomóc w podjęciu decyzji. Ekwipunek gracza został także zmieniony – teraz to jeden wielki kontener, więc nie trzeba będzie się martwić o ilość kieszeni w spodniach, czy też znalezienie plecaka. Dodano także slot na materiały konsumpcyjne, w którym gracze mogą umieścić bandaże i inne rzeczy.

20160825_h1z1-kotk-interfejs-2

A jako, że marketing H1Z1: King of the Kill bazuje głównie na streamerach, to do gry dodana zostanie integracja z Twitch.tv. Połaczenie konta DayBreak Games z Twitch, da graczowi wiele korzyści. Będąc w grze będzie można spojrzeć na tych najpopularniejszych streamerów, jak i tych nowych. Streamerzy H1Z1: King of the Kill będą mieć możliwość zaprosić swoich widzów do meczy 2 i 5-osobowych.

20160825_h1z1-kotk-interfejs-3

Skrzynka Invitational

Kilka dni temu do obu gier H1Z1, ponownie trafiła skrzynka Invitational, z której to gracze mogą wygrać rzeczy związane z ich ulubionymi streamerami, a dodatkowo 25% dochodów trafi do puli nagród w turnieju H1Z1: Invitational. W zeszłym roku pula nagród przekroczyła 170.000$, więc jestem ciekawa jak to będzie wyglądać w tym roku. Na ten moment uzbierano już ponad 67 tysięcy dolarów, a do turnieju pozostał jeszcze ponad miesiąc.

2016_h1z1-invitational-skrzynka

No i co o tym myślicie? Podobają się Wam te zmiany?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB oraz do poczytania o innych survivalach oraz grach z trybem Battle Royale.

Poprzedni artykułUbisoft zaprasza graczy The Division do Szwecji
Następny artykułWersja 2.5 Star Citizen wprowadza bazę Grim HEX, statki i inne nowości