W Dual Universe, po premierze gry, do dyspozycji graczy oddany zostanie tylko jeden, olbrzymi megaserwer. Ta gra będzie olbrzymia i jest wielce prawdopodobne, że przyciągnie zawiedzionych fanów No Man’s Sky.

Dual Universe oferować będzie nie tylko olbrzymi, proceduralnie generowany wszechświat, ale będzie to prawdziwe MMO z mnóstwem graczy, którzy do tego będą mogli budować swoje własne bazy oraz statki. To wszystko oznacza, że ilość danych będzie olbrzymia, więc ekipa Novaquark musiała wymyślić odpowiednią technologię, która dałaby sobie z tym wszystkim radę.

W najnowszym filmie devsi z Novaquark wyjaśniają w jaki konkretnie sposób działać będzie struktura ich serwerów. Okazuje się, że Dual Universe wykorzystywać będzie specyficzny styl dynamicznego podziału pomiędzy aglomeracjami tworzonymi przez graczy, dzięki czemu gracze będą mogli współistnieć w środowiskach o dużej ilości szczegółów. To naprawdę super techniczne tłumaczenia. Z racji tego, że to nie moja działka i jak dla mnie wystarczy zwykła informacja, iż będzie można spokojnie grać, to jeśli interesujecie się takimi szczegółami, to powinniścieobejrzyć poniższy film.

Poprzedni artykułRuszyła open beta Paragon!
Następny artykułGamescom 2016: Pierwszy rzut zwiastunów
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Balrogos

Very gut 🙂