Ekipa Pantheon: Rise of the Fallen opublikowała kolejny biuletyn informacyjny, który skoncentrowany został na społeczności graczy oraz na wspomnieniach ze „starych, dobrych czasów”.

Zgodnie ze słowami Community Managera tej powstającej gry, tytuły MMO tworzone w ostatnim czasie mają niefortunny efekt uboczny – nie zachęcają społeczności graczy do wspólnej zabawy w nowych światach. W planach ekipy Pantheon jest powrót do bardziej intensywnych doświadczeń, kiedy to współdzielenie przygód i doświadczenia sprawiało graczom najwięcej frajdy. Świat stworzony w tej grze nie jest jednak tunelem czasoprzestrzennym, który przeniesie graczy 10 lat wstecz. Nie, świat w tej grze ma być zupełnie nowy, pełen podziwu i innowacji, przepięknych środowisk, a także pełen nowych pomysłów takich jak system percepcji, kolorowa mana, czy też system atmosferyczny.

2016-august-1

Oprócz felietonu na temat tego, jak ważna będzie społeczność graczy i ich współpraca w Pantheon: Rise of the Fallen, opublikowano także krótkie notki aktualizacyjne z alpha testów. I trzeba powiedzieć jedno – są napisane z humorem. Dla przykładu:

  • Wizualne zmiany w umiejętnościach – więcej iskier!
  • Zeskalowano animacje ataku, aby dopasować ją do szybkości ataku – 2016 nie jest gotowy na niewidzialne obrażenia.
  • Dodano nowy system dźwięki, znacznie ulepszając zarządzanie dźwiękiem. Więcej basów. Mniej bałaganu.
  • Naprawiono czary obszarowe zadające obrażenia osobom, które je rzucały – O ile było to zabawne oglądanie nowego czarodzieja jak sam się zabijał, to ostatecznie podjęto decyzję że ta forma powitania nie jest zbyt przyjazna.

Dodatkowo na 17 sierpnia zaplanowano AMA na Reddit z Bradem „Aradune” McQuaidem i z pewnością będę ją śledzić.

No to cóż zostało? Zerknijcie jak wyglądać będzie grywalna rasa Skar w Pantheon. Prawda, że śliczny brzydal?

pantheon-skar