Czas przygotować się na podróż w przyszłości i poszukiwanie spodni oraz odkrywanie zakamarków planety Avalon – tak wynika z najnowszego komunikatu studia NeuronHaze dotyczącej Project Genom.

Dlaczego mielibyście szykować się na szukanie spodni? Ano dlatego, że już 12 października Project Genom, wystartuje na Steam Early Acccess, a co za tym idzie tysiące postaci obudzi się kriostazy będąc w samych majtkach. Project Genom chwali się, że jest tytułem, który wymaga od graczy logicznego myślenia, osobistych decyzji oraz bardzo celnego oka, a wszystko to po to, by móc przetrwać w tym nowym, obcym i brutalnym świecie. Jeśli natomiast ktoś uzna, że marne człowiecze ciało jest zbyt słabe by przetrwać w tych warunkach, to dzięki wykorzystaniu genetyki oraz licznych chorób i mutacji, może je ulepszyć.

Więcej informacji o Project Genom

Warto dodać, że zgodnie z założeniem studia NeuronHaze docelowo gra ta ma mieć model biznesowy Buy-to-Play i żadnych ukrytych płatności, dzięki czemu rozwój postaci zależeć będzie tylko i wyłącznie od działań gracza.

Studio NeuronHaze o wyborach, jakie będzie miał przed sobą gracz w Project Genom

Osoby, które juz jakiś czas temu zdecydowały się na zakup Founder Packów i mają dostęp do Alpha testów, muszą przygotować się na wipe, czyli całkowity restart świata, który nastąpi przed premierą tej gry na Steam.

No dobrze – wygląda na to, że skoro mam dostęp do Project genom, to w końcu muszę zagrać w ten, aby jeszcze przed premierą zdać Wam z niego relację.

Poprzedni artykułRevelation Online przedstawia klasę Vanguarda