Jesień zbliża się nieubłaganie, a wraz z nią zapowiadana przez Huckelberry Games premiera Edengrad we Wczesnym Dostępie.

Po udanej kampanii na Kickstarter, ekipa tej gry nie osiadła na laurach i ciężko pracuje nad ulepszeniem wielu systemów. W ostatnim czasie gruntownie przeprojektowano system walki oraz stworzono nowe animacje zadawania obrażeń, jak i przeładowywania, chowania i wyciągania broni.

Do gry dodany został także nowy rodzaj bronie palnej – Minigun, który to był inspiracją do stworzenia systemu zachowań broni i dzięki temu devsi mogą stworzyć indywidualną mechanikę dla każdej broni, jak dodana zostanie do gry. W przypadku Miniguna chodzi tutaj o obrót lufą oraz animację modelu paska amunicji.

Wywiad z twórcami Edengrad

Wprowadzono także pozytywne oraz negatywne skutki działań postaci. Dla przykładu – wejście w ogień będzie miało długotrwały efekt i samo wyjście z niego nie powstrzyma efektu podpalenia oraz spadających punktów życia. Tak samo będzie przy złamaniu nogi, zatruciu, odurzeniu alkoholem i wielu innych efektach Stan każdego z nich będzie trwał określony czas.

Dodatkowo devsi dodali do gry funkcję skradania się postaci, co z pewnością pozwoli na wprowadzenie kilku interesujących elementów taktycznych.

Ważną częścią są też prace nad optymalizacją, gdyż ekipa Edengrad chciałaby, aby także osoby ze starszym sprzętem mogły spędzać przyjemnie czas w tej grze.

No i na koniec – to co najważniejsze. Rowery!

Edengrad-rowery

Nie wiadomo jeszcze czy będzie można na nich jeździć, ale mam nadzieję, że tak. Wyobraźcie tylko to sobie: rowerowa wycieczka po post-apokaliptycznej Ziemi. Czy może być coś lepszego i bardziej ekologicznego?

No chyba, że jesteście zwolennikami czterech kółek, to przykro mi, ale jesteście już straceni…