Na serwery H1Z1: King of the Kill trafiła już wielka aktualizacja, a wraz z nią nowa mapa, systemy i … kilka błędów.

Przeczytajcie jakie zmiany i nowości trafiły do H1Z1: King of the Kill

Poniżej zamieszczam listę błędów, na jakie możecie natrafić i jakie mają zostać naprawione w ciągu kolejnych dni:

  • Stackownie w inventory (stosy) – jest to nowość, jaka została wprowadzona do gry po negatywnych opiniach graczy na temat inventory, Nie zostało to przetestowane, więc mogą wystąpić błędy.
  • Spadochrony – Spadochrony nie znikają dla wszystkich po wylądowaniu postaci. Trwają prace aby naprawić ten błąd.
  • Twitch – Streamer nie widzi oglądających na liście gry. Poprawka jeszcze w tym tygodniu.
  • Punktacja – Mały błąd pokazujące puste wyniki po uruchomieniu gry. Po pierwszym meczu wyniki się pojawiają. Powinno zostać to naprawione jeszcze w tym tygodniu.
  • SCRAPYARD – W ostatniej minucie wychwycono błąd, który powodował bardzo częste wyłączanie się klienta gry. Jest to bardzo ważna funkcja, ale do czasu naprawienia błędu została wyłączona. Na poprawkę trzeba będzie poczekać kilka dni.
  • Konwersja DBCash na Korony – kilkunastosekundowe opóźnienie.

Zgodnie ze słowami producenta gry Chrisa Wynna, ekipa H1Z1: King of The Kill przetestowała tą wersję gry dość dokładnie, ale oczywiście mogą pojawić się jeszcze jakieś inne błędy jakich nie wykryto. Przed zalogowaniem do gry warto upewnić się, że macie aktualne sterowniki.

Inne problemy nad rozwiązaniem których pracuje obecnie ekipa H1Z1: King of the Kill:

  • Dodać opcję aby inventory wyświetlało się na środku ekranu;
  • Naprawić błąd, który uniemożliwia ekipom 2- i 5-cioosobowym rozgrywanie kolejnych meczy w jednym ciągu;
  • Ulepszyć ekran śmierci, poprzez dodanie informacji o tym jak zginął gracz;
  • Leczenie jest anulowane przez inne akcje, które nie powinny mieć na to wpływu;
  • Wskazanie kiedy użyty jest med-kit;
  • Pojazdy mogą eksplodować w Fort Destiny;
  • Niestabilność na końcu meczu dla drużyn 2- i 5-cioosobowych;
  • Inne małe poprawki związane z mapą i interfejsem.

Aktualizacja ta też wprowadziła DX11. Jeśli macie system Windows 8 i wyżej, to zostało to automatycznie zaktualizowane. Jeśli macie Windows 7 to być może pomoże Wam ściągniecie tej aktualizacji. W przypadku komunikatu: „failed to create 3D3 object” to DBG zamieściło TUTAJ opis jak go naprawić, ale podejrzewam, że ma to coś wspólnego z DX11.

Błędy zgłaszane przez graczy:

  • czarny ekran
  • znikający kursor
  • przypisywanie do meczy z innych regionów
  • znikające lub zablokowane skórki, które przed aktualizacją były dostępne
  • brakujące emotki
  • „slowmotion” dla wielu graczy
  • problem z zajętymi miejscami (gracz wygrał, ale wg gry zajął miejsce II)
  • po kliknięciu Play gracz ma biały ekran, potem czarny, a na koniec wyskakuje komunikat BattleEye
  • nie można podnosić przedmiotów – trzeba je przeciągać do ineventory
  • brak nagród
  • kursor znika
  • nie można opuścić meczu po śmierci
  • nie można usunąć cieni w opcjach gry
  • problemy z przypisaniem klawiszy
  • utknięcie w kolejce nawet po kliknięciu przycisku „Accept”
  • nie można ustawić tekstur na niski poziom
  • nie można zmienić rozdzielczości
  • nie zapisują sie ustawienie graficzne po zamknięciu gry
  • nie można leczyć się w samochodach
  • niektóre przedmioty nie pokazują się na liście mimo, że postać stoi obok nich (np. med-kit leżący na podłodze)
  • problem z otwieraniem skrzynek
  • alt+tab nie działa
  • lewitujące przedmioty (błędy na mapie)

Moja rada jest taka: poczekajcie kilka dni aż DBG naprawi te wszystkie błędy, byście nie musieli się wkurzać.

A jeśli jakimś cudem udało się Wam zalogować, to jak tam rozgrywka w H1Z1: King of the Kill po wielkich zmianach? 🙂

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie. Może coś Was zainteresuje 🙂

Poprzedni artykułGracze EverQuest II powrócą do Kunark
Następny artykułUmiejętności polimorficzne w Dark and Light potwierdzone