Wielu graczy PlanetSide 2, jak i innych starszych gier DayBreak Games Company, nie może zalogować się do gier tego studia. Poniżej znajdziecie rozwiązanie tego problemu.

Widać, że problemy związane ze sprzedażą Sony Online Entertainment firmie inwestycyjnej Columbus Nova oraz zmianą nazwy na DayBreak Games Company, będą prześladować graczy także dwa lata później.  Nie wiem czy pamiętacie, jak w lipcu 2014 roku padły wszystkie strony należące do DBG, a to dlatego, że nie odnowiono głównego serwera DNS SOE, Przywrócenie ładu zajęło kilka dni. teraz mamy podobną sytuację, gdyż DBG nadal używa domen należących do Sony.

Jeśli przy uruchamianiu klienta gry, pokazuje się Wam następujący błąd:

There was a problem getting the list of files for download. An update may be in progress. Please try again in 20-30 minutes.

…oznacza to, że możecie naprawić ten problem na dwa sposoby.

Pierwszy to zmiana Waszego DNS na OpenDNS lub też GoogleDNS.

Drugim rozwiązaniem może być modyfikacja jednego z plików.

  1. Otwóczcie Mój Komputer (My Computer)
  2. Znajdźcie  plik c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts (musicie mieć prawa administratora)
  3. Otwórzcie ten plik w notatniku
  4. Na końcu dopiszcie linię bez przerw i znaków na początku:
    • 64.37.169.11 manifest.patch.station.sony.com
  5. Zapiszcie plik na pulpicie
  6. Przenieście ten plik do powyższej lokacji i nadpiszcie.

Oto filmik pokazujący jak to zrobić.

Mam nadzieję, że to pozwoli Wam zalogować się do gry.

Podejrzewam, że błąd ten zostanie w niedługim czasie naprawiony, gdyż może dotyczyć większej ilości gier DayBreak Games. Warto dodać, że dwa lata po sprzedaży DBG nadal używa adresów mailowych @station.sony.com, które na ta chwię są przekierowywane, ale pewnego dnia przestana działać, więc ponownie można spodziewać się bałaganu…

P.S. Dzięki za info Badziewiak i Hideo 😀