Jeśli szykujecie się na zapowiedzianą na 20 września premierę H1Z1: King of the Kill, to niepotrzebnie.

Otóż plany DayBreak Games Company uległy zmianie i podjęto decyzję o tym, że gra ta pozostanie w Early Access jeszcze przez jakiś czas. Potrwa to do czasu przetestowania wszystkich zmian, jakie wprowadzone zostaną do gry już 20 września.

Chociaż wspominaliśmy, że 20 września do gry trafi wiele nowych funkcji, systemów oraz ulepszeń, to wiemy, że nasza społeczność graczy czuje się niepewnie zważywszy na to, że rzeczy te nie trafiły jeszcze na serwer testowy tak abyście mogli je wypróbować, zwiedzić (mapę) oraz podzielić się z nami Waszymi opiniami. Jest wiele powodów dlaczego rzeczy te nie trafiły jeszcze na serwer testowy, ale czytając Wasze opinie stwierdziliśmy, że z pewnością potrzebujemy więcej czasu aby móc przetestować nowe funkcje na dużą skalę.

Mówiliśmy to wcześniej, że jakość jest naszym priorytetem i takie jest nasze zobowiązanie.

Ostatecznie oznacza to, że pozwolimy grze pozostać nieco dłużej w Early Access aby upewnić się, że dostarczycie nam opinii na temat nowych funkcji, których nie mieliście jeszcze czasu wypróbować. Nadal planujemy wprowadzić MASYWNĄ aktualizację 20 września, ale na tą chwilę H1Z1: King of the Kill pozostanie w Early Access, będzie mieć niezmienioną cenę, a wszystko po to umożliwić Wam przetestowanie nowych funkcji.

Dobrą wiadomością jest to, że przynajmniej jeszcze przez jakiś czas, H1Z1: King of the Kill będzie można zakupić po obecnej cenie, czyli 19,99Euro. Po premierze, jej cena wzrośnie na 29,99 Euro.

No więc co nowego trafi do gry 20 września? Poniżej zamieszczam listę.

Nowy Interfejs

Ma on ułatwić oraz uprzyjemnić obsługę gry, wliczając w to możliwość wybrania skórek przed meczem, ulepszony i bardziej czytelny HUD oraz płynniejsze działanie.

20160825_h1z1-kotk-interfejs-1

Scrapyard

Częścią nowego interfejsu będzie coś co nazwane przez devsów zostało Scrapyard. System ten ma umożliwić graczom prosty sposób radzenia sobie z duplikowanymi skórkami. Zduplikowane skórki będzie można rozłożyć na Skrawki (scrap), a następnie użyć ich do zakupienia nowych skórek ze Scrapyard.

Ilość dostępnych rzeczy w tym nowym „sklepiku” będzie pełna przedmiotów z ostatnich skrzynek i za każdym razem, gdy do gry trafi nowa skrzynka, lista ta zostanie zaktualizowana.

Korony, Czaszki i Kredyty

Do gry wprowadzone zostaną nowe waluty:

  • Korony zastąpią DayBreak Cash jako tymczasowa waluta pozwalająca na zakup rzeczy. Z racji tego, że (przynajmniej przez jakiś czas) przelicznik wymiany DBC na Korony to 1:1, ceny rzeczy pozostaną takie same, zmieni się tylko waluta (Więcej informacji na temat zamiany DBC na Korony znajdziecie TUTAJ);
  • Kredyty zarabiać się będzie w meczach i dzięki użyciu ich w nowej funkcji – Bounty Systtem, gracz będzie miał szansę zarobić Czaszki;
  • Czaszki (Skulls) to nowa waluta, za którą będzie można zakupić nagrody.

Bounty System

20 września zadebiutuje także zupełnie nowy system – Bounty. Na początku funkcjonowania będzie on dość prosty, ale z czasem zostanie on rozwinięty. Od dnia wprowadzenia tego systemu do gry, gracze będą mogli wytypować swój wynik w danym meczu. Robiąc to i osiągając założony wynik, gracze otrzymają w nagrodę nową walutę – Czaszki (skulls).

Do obstawiania swojego wyniku będzie można użyć jednej z trzech walut (Korony, Kredyty lub Czaszki), ale wygrana wypłacana będzie zawsze w Czaszkach. Nagrodami moga byc także emotki, nowe skiny dla postaci, jak i dla pojazdów!

Tak – skórki na pojazdy, to kolejna nowość jaka trafi do gry!

20160915_h1z1-skorki-na-pojazdy

Trening

Do gry dodana zostanie nowa zona przeznaczona na trening. To wersja Areny, czyli nowej mapy, ale bez gazu i z włączonym odradzaniem. Nie będzie tutaj punktacji czy też wyników, jako że ideą tego miejsca jest ćwiczenie umiejętności graczy, nauka lub po prostu zapoznawanie się z mapą.

Oto jak wygląda Arena

Integracja z Twitch

Gracze będą mogli połączyć konta Twitch z kontami DBG, dzięki czemu będą mieć dostęp do funkcji, jakich nie oferuje żadna inna gra. Będzie można odkryć nowych streamerów, zaprosić swoich „follow’ersów” do meczu oraz sprawdzić swoje wyniki względem innych streamerów. To dopiero początek i funkcja ta zostanie z czasem ulepszona.

20160825_h1z1-kotk-interfejs-3

Serwery regionalne

Od 20 września serwery H1Z1: King of the Kill obecne będą w następujących regionach:

  • Europa
  • Ameryka Północna i Południowa
  • Azja i Pacyfik

Gracze dobierani będą na podstawie regionu z jakiego się łączą. Włączony zostanie system Fair Play, który wykrywa zmiany w ping i wyłączy klienta gry.

Kamera pośmiertna

Jeśli gracz zginie w meczu dla drużyn 2- i 5-osobowych, to od tej pory będzie mógł śledzić poczynania swojej drużyny w specjalnym, zablokowanym widoku z trzeciej osoby.

Fort Destiny

Stary Box of Destiny ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Dlatego też, ekipa H1Z1: King of the Kill wprowadza nowy Fort Destiny, który pasować będzie do nowej mapy.

Jest on o wiele większy, a dzięki obecności pojazdów i dodaniu toru wyścigowego, gracze będą mieli co robić przed rozpoczęciem meczu.

h1z1_kotk-box-of-destiny

Punktacja sezonu i liderów

Już od jakiegoś czasu devsi wspominali, że do gry dodany zostanie nowy system punktujący. Każdy mecz będzie oceniany na podstawie zajętego miejsca oraz ilości zabitych graczy. Dziesięć (10) najlepszych wyników ujętych zostanie w wyniku ogólnym, i to właśnie ten będzie brany pod uwagę w punktacji liderów (leaderboards). Punktacja liderów będzie podzielona na poziomy, więc gracze będą widzieć na którym poziomie się znajdują i jeśli chcą trafić wyżej, to będą musieli się postarać i poprawić ich wynik dziesięciu najlepszych meczy.

To będzie podstawą rozgrywek Sezonowych, w których gracze będą nagradzani w zależności od osiągniętego wyniku.

Poszczególne poziomy Liderów zaczynają się od: brązowego, a następnie jest srebro, złoto, platyna, diament, a na koniec królewski.

h1z1-kotk-punktacja-babagra-pl

Inne zmiany

  • Korony – tak jak było to wspominane wyżej i w innym artykule, zastąpią one docelowo DayBreak Cash.
  • Klucze – Klucze otwierające skrzynki znikają z gry. 20 września wszystkie klucze znajdujące się w posiadaniu gracza zamienione zostaną na otwarte skrzynie Predator.
    • Więcej informacji TUTAJ
    • Klucze usunięte zostaną także z H1Z1: Just Survive
  • Bilety na zrzuty lotnicze (Air Drop ticket) – Bilety te zamienione zostaną na Skrawki (scrap) i będzie można użyć je w Scrapyard, czyli zakupić rzeczy kosmetyczne
    • Więcej informacji powyżej i TUTAJ
  • Loot bag – Torby z łupem także zostaną usunięte z gry. Jeśli macie te torby w swoim ekwipunku, to zostaną one zamienione na wersje „otworzone” i będzie można ich używać w ten sam sposób jak otworzone skrzynki.
  • Kilka zmian w mechanice
    • Gaz – W początkowej fazie gaz zacznie rozprzestrzeniać się minutę wcześniej (po dwóch minutach meczu) i początkowy okręg będzie mieć nieco większą średnicę.
    • Strzały wybuchowe – zmieniono przepis na te strzały i teraz potrzeba tylko jednego granatu aby wytworzyć cały pakiet strzał.
    • Nowe ustawienia domyślne – Wszystkie ustawienia zostały zmienione i zbalansowane. Aktualizacja ta przywróci wszystkie domyślne ustawienia.
    • Wykasowanie postaci (wipe) – wszystkie postacie zostaną skasowane.

Wszystkie powyższe zmiany jeszcze w dniu dzisiejszym powinny trafić na serwer testowy H1Z1: King of the Kill.

Jeśli spodobał się Wam powyższy artykuł i doceniacie moją pracę, to proszę zostawcie komentarz i podzielcie się tym artykułem ze swoimi znajomymi 🙂

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie.

Poprzedni artykułOsiris: New Dawn jeszcze we wrześniu na Steam Early Access
Następny artykułKoniec z szarpnięciami podczas walki w Star Citizen