Tom Clancy’s The Division ma wiele problemów i niestety widać to po olbrzymim spadku zainteresowania ta grą. Z kilkuset tysięcy graczy po premierze, wiernych pozostało tylko kilkanaście.

Owszem, można rzecz, że nie jest źle i że zazwyczaj kilka miesięcy po premierze spada liczba graczy, ale jestem przekonana, że nie takie założenia miało studio Massive Entertainment. Nadszedł jednak czas, kiedy twórcy zdali sobie sprawę, że jeśli chcą uratować the Division to muszą spróbować naprawić ta grę i dlatego też zadecydowali o opóźnieniu premiery kolejnych DLC, na rzecz aktualizacji mającej wprowadzić wiele poprawek.

Gracze The Division pomogą ulepszyć grę

Massive Entertainment wybrał swoich najwierniejszych fanów, których zaprosił do siedziby firmy, i to właśnie z ich pomocą opracowano plan mający naprawić The Division. Aktualizacja 1.4, która zapowiedziana została na październik, ma ponownie przyciągnąć graczy i miejmy nadzieję, że to się uda. I chociaż wiele z planowanych zmian trzymanych jest jeszcze przez twórców w tajemnicy, to kilka z nich już zostały ogłoszone i przyjęte zostały przez graczy z dużym zadowoleniem.

Okazuje się, że twórcy The Division maja zamiar wprowadzić do gry tak zwane „poziomy świata” (world level), które to zmienią trudność gry oraz otrzymywane nagrody. W aktualizacji 1.4 gracze będą mogli wybrać różne poziomy trudności:

  • Poziom I – od 0 do 163 GS
  • Poziom II – od 164 do 182
  • Poziom III – od 183 do 204
  • Poziom  IV – od 205 do 229

Zanim zaczniecie panikować, że na żadnym z tych poziomów nie będzie można dostać sprzętu z maksymalnego levelu, to śpieszę Was uspokoić iż 229 GS będzie maksymalnym poziomem sprzętu. Gearscore także został zmieniony, sety wypadać będą na konkretnych poziomach, ale statystyki nie ulegną zmianie.

20160915_the-division-skalowanie

The Division opóźnia wydanie rozszerzeń

Warto wspomnieć także o tym, że prócz poziomu świata, gracze będą mogli także, tak jak dotychczas, wybrać trudność: normalną, trudną i wyzwanie. Ta ostatnia skalować się będzie do ilości osób w grupie, a co za tym idzie będzie można ją w końcu ukończyć solo.

Jeśli chodzi o łup wypadający z przeciwników, to wszyscy oni będą mieć szansę wyrzucenie najlepszego sprzętu w grze. Oczywiście szansa ta będzie o wiele niższa niż w przypadku Bossów, ale zawsze coś. Oczywiście zmiana ta nie będzie dotyczyć najazdów, gdyż tam nagrody przydzielane są na końcu. Co ciekawe, to twórcy postanowili usunąć z gry przeciwników na poziomach 34 i 35. Maksymalnym poziomem przeciwników NPC będzie teraz 33 i z pewnością będą one większym wyzwaniem niż są obecnie.

Jest jeszcze jedna, bardzo ważna zmiana, jaka pojawi się wraz z z aktualizacją 1.4.  Dziwię się, że zajęło to devsom aż tyle czasu, ale do gry dodana w końcu zostanie możliwość przeglądania wyglądu rzeczy kosmetycznych przed ich zakupem! Koniec z kupowaniem w ciemno.

Niestety, zapowiadana wcześniej premiera serwera testowego na PC została opóźniona, gdyż Massive Entertainemt chce upewnić się, że wersja 1.4 gry będzie w miarę dopracowana, zanim będą mogli wypróbować ją gracze.

No więc, co myślicie o tych zmianach? Wrócicie do The Division po tym jak aktualizacja 1.4 trafi na serwery, a może nadal gracie w tą grę?

Poprzedni artykułKoniec z szarpnięciami podczas walki w Star Citizen
Następny artykułWygraj klucz do beta testów Revelation Online!
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
iron1992

Mam ogólne wrażenie że Ubi próbuje reanimować trupa który jest kaput od kilku tygodni.