W pierwszej, z zapowiedzianych dwóch, części wpisów twórców Revelation Online, możemy poznać myśli developerów na temat filozofii tworzenia idealnej według nich gry MMO.

Mimo, iż sam wpis jest nieco… usypiający, jako że nie ujawnia żadnych informacji związanych z Revelation Online, to jednak warto go przeczytać chociażby po to aby zrozumieć, dlaczego to twórcy zdecydowali się przyjąć taki schemat gry, a nie inny.

Po pierwsze, to Revelation Online jest grą MMO, która została stworzona z myślą o potrzebach graczy.

Każde MMO jest jak odrodzenie. Jest to świat i życie, gdzie można spotkać inną wersję siebie, jak i innych osób. Nadzwyczajne MMO musi stworzyć kompletny świat czekający na odkrycie. W tym świecie, radość pochodzi nie tylko z ekscytacji lub ze stymulacji zmysłów, a nawet z przyjemności walki z innymi. Ważne jest to, że świat ten jest Utopią za którą tęsknimy i która jest lepsza niż rzeczywistość.

Znakomite MMO musi stworzyć wielki i kompletny świat. Kiedy w nim jesteście nic nie możecie poradzić, że czujecie się mali, ale właśnie dzięki temu macie chęć do eksploracji. Po 10 latach pracy nad grami MMO, trudno było podjąć decyzję aby zrobić grę MMO z widokiem z lotu ptaka. Jesli chodzi o dużą skalę, to stworzyliśmy miasta i twierdze. Na małą skalę to każdy NPC jakiego spotkacie, różne mapy, questy, rasy, organizacje, przeciwnicy, przygody i różne style rozgrywki. Wszystko to musiało zostać starannie zaprojektowane i zbalansowane.

Wszyscy rozumiemy, że aby Revelation Online stało się prawdziwym żywym, oddychającym światem, to musieliśmy upewnić się, że pod uwagę wzięto wszystkie detale.

Można już kupić Pakiety Założycielskie do Revelation Online

Pierwsze beta testy angielskiej wersji Revelation Online zapowiedziane zostały już na październik i jeśli chcielibyście mieć zagwarantowany dostęp, to musicie zakupić jeden z Pakietów Założycielskich. To co mnie jednak martwi, że prócz informacji iż gra będzie F2P, to przed uruchomieniem sprzedaży tychże pakietów, nie podano dokładnych informacji na temat przyjętego przez My.com modelu biznesowego dla tej gry.