Pamiętacie gdy w sierpniu na serwery H1Z1: Just Survive wprowadzono funkcję odradzania postaci gracza jako zombie? No cóż, dzisiejsza aktualizacja, usuwa tą funkcję z gry.

Sewery H1Z1: Just Survive wyłączone zostały dzisiaj rano o godzinie 10:00 i zgodnie z planem włączone zostaną o godzinie 22:00. Oczywiście, o ile nic się nie wydarzy…

Oto lista zmian, jakie trafiły do gry:

  • Ulepszono modele wielu przedmiotów regenerujących życie;
  • Skakanie kosztuje teraz staminę;
  • Dziwny zombie może ponownie pojawić się w grze…

20160801_h1z1-js_dziwny-zombie-darco

  • Przewrócone pojazdy można odwrócić poprzez interakcję;
  • Nowy system uruchamiania pojazdów: klucze oraz „na zwarcie”
    • Należy mieć klucz aby móc uruchomić pojazd, w przeciwnym razie gracz musi uruchomić go poprzez interakcję z wyposażeniem pojazdu (hotwire);
    • Uruchamianie pojazdu „na zwarcie” zajmuje sporo czasu (ok. 30 sek) i sprawia, że wydawany hałas może ostrzec innych graczy znajdujących się w pobliżu.
    • Klucz działa bez względu na to czy posiada go kierowca, czy tez pasażer.
  • Można nałożyć skórkę na Baggy Blue Jeans;
  • Można ponownie podnieść Jagged Skining Knife;
  • Martwi gracze nie będą już odradzać się jako zombie;
  • Ulepszono geometrię mapy, a co za tym idzie zlikwidowano związane z nimi exploity.

No i to co najważniejsze: do gry trafił nowy system konwersji naboi.

h1z1-js-konwersja-naboi

  • Amunicję będzie można rozkładać bezpośrednio w ekwipunku;
  • Z rozłożenia naboi uzyskiwać się będzie różne elementy: proch strzelniczy (gunpowder), stopy ołowiu (lead alloy), skrawki mosiądzu (brass shard) i, w przypadku amunicji do strzelby – plastikowe skrawki (plastic scrap);
  • Wykorzystując te elementy będzie można odkryć przepisy na naboje;
  • Do wytworzenia niektórych naboi potrzebne będą skrawki metali;
  • Wszystkie przepisy związane z amunicja oraz broniami będzie się wytwarzać na nowym stole rzemieślniczym – Weapon Workbench.

Więcej informacji na temat nowego systemu konwersji amunicji

Koszt tworzenia amunicji został zbalansowany, więc trzeba będzie podjąć decyzje związane z tym czy rozłożyć nabój na elementy aby wytworzyć nowy. Dodatkowo wytworzenie mocniejszej amunicji (bazując na DPS), będzie mieć większy koszt. Koniec z konwersją 1 do 1.

h1z1-js-konwersja-naboi-tabelka-pl

W  jednej z kolejnych aktualizacji zbalansowane zostaną wszystkie przepisy, wprowadzając wiele interesujących zmian, i do tego czasu proch strzelniczy uzyskiwany z rozkładania naboi nazwany zostanie refined (refined gunpowder) i będzie mógł być użyty tylko i wyłącznie do tworzenia naboi!

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB oraz do poczytania o innych survivalach.

Poprzedni artykułNo Man’s Sky pod ostrzałem brytyjskiej organizacji konsumenckiej
Następny artykułDark and Light wygląda coraz ładniej
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Dieselowski

Niech lepiej zaczną coś robić z tą grą tak na poważnie, bo już w DayZ wchodzi więcej pożytecznego niż tutaj.
I Miscreated jest lepszą opcją.