Tak – znowu informacje o H1Z1: King of the Kill. Nic na to nie poradzę, że właśnie o tej grze studio Daybreak Games najchętniej dyskutuje w ostatnim okresie.

Najnowszy list producenta tej gry podsumowuje wrześniową, nieco pechową aktualizację oraz omawia w wielkim skrócie co trafi na serwery H1Z1: King of the Kill w listopadzie.

Zacznijmy od nieszczęsnej wrześniowej aktualizacji, która to pierwotnie miała być oficjalna premierą tej gry i chyba dobrze, że w ostatnim momencie wycofano się z tego pomysłu. Aktualizacja ta wprowadziła do gry wiele błędów i, to co najsmutniejsze, wiele z tych błędów było zgłaszanych jeszcze na serwerze testowym. Można powiedzieć, że ekipa H1Z1 dostała nauczkę śpiesząc się z ta aktualizacją i podjęto decyzję, że od teraz zanim kolejna aktualizacja trafi na serwery Live, to wszystkie znalezione na serwerze testowym błędy zostaną naprawione. Dziei temu podejściu większość błędów powinna zostać wyeliminowana.

Aktualizacja H1Z1: King of the Kill z 20 września

Niestety, oznacza to także, że przerwy w dostępie do serwerów podczas wprowadzania aktualizacji i Hotfixów zostaną wydłużone. Obecnie było to 4 godziny, ale od listopada serwery będą wyłączane na 8 godzin.

Oprócz tego ekipa DayBreak Games wprowadziła kilka wewnętrznych zmian w serwerach europejskich dzięki czemu, powinno to wyeliminować większość problemów.

Jeśli macie na swoim koncie bilety na zrzuty samolotowe i zastanawiacie się, jak je można wymienić na skrawki (do Scrapyard), to już niedługo zostaną one automatycznie zmienione w stosunku 1 Airdrop ticket na 100 skrawków.

20161031_h1z1-kotk

A co czeka na Was w listopadowej aktualizacji? Oto czego możecie się spodziewać:

  • Devsi skupią się na meczach drużynowych. Do gry dodana zostanie kamera widza pozwalająca na podążanie za członkami grupy po śmierci gracza.
  • Porządki w interfejsie, które maja pokazywać prawidłowo zdobyte punkty XP oraz zajęte miejsce.
  • Poprawki w integracji z Twitch.tv wliczając w to możliwość zapraszania widzów do meczy.
  • Limit PING – to było na serwerze testowym i chodzi o to, że osoby ze zbyt dużym pingiem mają zablokowaną broń.
  • Poprawki błędów.

20160801_h1z1-js-network

Aktualizacja ta jest obecnie testowana przez dział QA i już niedługo powinna trafić na serwer testowy.

System Bounty w H1Z1: King of the Kill

Pamiętacie o tym, że wraz z wrześniową aktualizacją H1Z1: King of the Kill do gry wprowadzono także rangi i punktację?

h1z1-kotk-punkty-babagra-pl

Na tą chwilę system ten jest nadal w fazie przygotowawczej, ale wraz z listopadową aktualizacją devsi planują oficjalne rozpoczęcie Sezonu I.

Oto czego możecie się spodziewać:

  • delikatnie zmienione zostaną progi punktów potrzebnych na kolejne rangi;
  • na koniec sezonu 1 gracze otrzymają już nagrody w zależności od osiągniętej rangi;
  • do ekranu punktacji dodana zostanie odznaka, reprezentująca rangę osiągnięta w poprzednim sezonie;
    • w przyszłości devsi chcą wprowadzić możliwość zapamiętania wszystkich osiągnięć gracza oraz dodać rozgrywki dla graczy na danej randze;

Jeśli chodzi o Sezon II, to devsi planują wprowadzić kolejne zmiany, które mogą Was zainteresować. O ile nie podjęto jeszcze ostatecznych decyzji, to obecnie trwają rozmowy o ewentualnej meta-punktacji dla graczy, którzy zdobyli rangę Royalty , o wprowadzeniu ikon w grze, dzięki którym będzie można rozróżnić rangę oraz emotki dzięki której będzie można zaprezentować innym graczom, jaką rangę osiągnięto w poprzednim sezonie.

No i to co najważniejsze: DayBreak Games monitoruje wydajność serwerów i na bieżąco wprowadza poprawki mające je ulepszyć.

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułOpen beta rosyjskiej wersji BLESS Online
Następny artykułZabójczy asasyn w Revelation Online