Fani PlanetSide 2 mogą rozpocząć świętowanie, gdyż na serwer testowy tej gry trafiła spora aktualizacja, a wraz z nią mnóstwo zmian i nowości.

Zacznijmy od nowego LMG: Naginata, który na przeznaczony jest na średni zasięg. Oprócz tego nowe pancerze: Havoc, Sigma i Darkstar dla A, HA, Medyka oraz Inżyniera. No i coś, co może ucieszyć fanów New Conglomerate: Freedom Fighter Helmet, czyli nakrycie głowy z pierwszych posterów reklamujących ta grę.

201610_ps2_nc_freedom-fighter-helmet

Z innych rzeczy to balans pojazdów, piechoty oraz jednostek MAX. Poniżej najważniejsze zmiany, a szczegóły znajdziecie na forum:

  • Balans pojazdów
    • Valkyrie
      • Usunięto linię certyfikacyjną Suad Logistsics i zwrócono punkty Cert
      • Wieżyczki strzelca obracają się o 360 stopni
    • Zmiany w broniach:
      • Aphelion VEX-4
      • Aphelion VEX-4H
        • Proton II PPA
      • Proton II PPA-H
      • MR11 Gatekeeper
      • MR11 Gatekeeper-H
      • Enforcer ML65
      • M96 Mjolnir
      • M96 Mjolnir-H
      • C75 Viper
      • G40-F Ranger
  • Balans piechoty
    • Zmiany w Zauważaczu Ruchowym (nazwa opatentowana by Rachityn), czyli Motion Spotter
      • Ujawnianie przeciwników co 1.5 sek
      • Zasięg zmieniony z 25/25/30/30/50 na 30/35/40/45/50 metry
      • Tylko Infiltrator otrzymuje informacje w ruchach przeciwnika na bieżąco
    • Zmiany w broniach
      • Zasięg obrażeń został zbalansowany dla wszystkich karabinów szturmowych i LMG
  • Balans MAX
    • Flak Armor zwiększa odporność na miny przeciwczołgowe
    • Charge – usunięto i Cery zwrócono
    • Dodano nową zdolność dla wszystkich MAX: Emergancy Repair (Napraa Awaryjna)
      • Naprawia 20% HP MAX przez 12 sek
      • ranga I: można uzyć co 60 sek
      • ranga II: co 57
      • ranga III: co 54
      • itd
      • ranga VI: co 45 sek
    • Zmieniono Zealot Overdrive Engine (ZOE)
      • Zadawane obrażenie zwiększane o 10%
      • Otrzymywane obrażenia zwiększone o 20%
      • Zużywa energię i można włączyć/ wyłączyć
      • Energia odnawia się po 60 sek
      • ranga I trwa 16 sek
      • ranga II: 18 sek
      • ranga V: 25 sek

Oczywiście to nie wszystkie zmiany. Warto wspomnieć o tym, że wyrzutnie rakiet NC otrzymały nowy wygląd, podobnie jak wieżyczki Prowlera. Po więcej informacji zapraszam na forum. Na ta chwilę nie wiadomo, kiedy zmiany te trafią na serwery Live.

Oprócz tego w plikach gry można już znaleźć wzmianki o kolejnej, czwartej już, paczce rocznicowej dla PlanetSide 2, w skład której będą wchodzić kamuflaże, dekale, SMG frakcyjne i pewnie jeszcze jakieś niespodzianki.

201610_ps2-4lata

 

Poprzedni artykułJuż wiemy kiedy startują beta testy Revelation Online!
Następny artykułMal’Damba nowym bohaterem w Paladins
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Wabciu

Co dokładnie zmienili w wieży prowlera? Ma ktoś jakiś screen?

JemVanusy

Podpinam się pod pytanie – prowlery to moje ulubione czołgi i jestem ciekaw co zmieniają

PLHammerhand

Niewielka zmiana wyglądu wieży Prowlera, która powoduje, że wygląda mniej jak grzybek z Mario.
Naginata… Wygląda ciekawie, ale nie jestem przekonany do tego LMG tak do końca.
Zmiany w Feniksie są dobre, będzie to w końcu użyteczna broń na ten dystans (300 metrów).
MAX ma teraz ciekawą umiejętność… Ale jak próbowałem zadać sobie obrażenia to odkryłem fajną rzecz:
1. Weź 5 chłopa.
2. Na VRT rzućcie po 5 min p-panc i po 4 C4 w jedno miejsce.
3. Niech jeden zmieni się w MAXa i wejdzie na ten stos.
4. Wysadźcie wszystko.
5. ???
6. Profit!

badziewiak

Jakoś nikt nie wspomniał o battle eye. Instaluje się wraz z aktualizacją klienta serwera testowego.
Naginata: Ma większy damage i RPM od Polaris, ale samo Polaris jest bardziej celne i ma więcej ammo w magazynku (100 a nie 90 jak w naginata). Zastanowię się czy to kupić. Ma swoje zastosowanie, jak polaris czy NS15M – do polowania w terenie otwartym.