Turniej Invitational już się zakończył i mimo tego, że nie obeszło się bez kontrowersji związanymi z eliminacjami na TwitchCon, to był on olbrzymim sukcesem dla twórcy gry – studia DayBreak Games Company.

No dobrze, ale po krótkiej przerwie czas zabrać się do pracy nad H1Z1: King of the Kill, tak aby gra ta w końcu mogła doczekać się swojej premiery.

No więc, jakich zmian mogą spodziewać się gracze w najbliższym czasie? Na te pytania odpowiedział producent tej gry – Chris Wynn.

  • Od 20 września, czyli od dnia ostatniej wielkiej aktualizacji gry,  devsi pracują nad poprawieniem stabilności serwerów i optymalizacja gry.
  • Scrapyard – zapowiadany na 20 września i wycofany dzień później system, pozwalający zamienić zduplikowane skórki na skrawki, a te na inne przedmioty, niebawem ma powrócić do gry. Zgodnie ze słowami Wynna, system ten musiał zostać przepisany i niedługo trafi na serwer testowy.
  • Kaptury (hood) – Od dawna gracze prosili, aby zmienić funkcjonowanie bluzy z kapturem i tak tez się stanie. Już niedługo w momencie założenia kasku na głowę, kaptur zostanie automatycznie opuszczony.

Oto co nowego wprowadzono do gry 20 września

Oprócz tego gracze mogą spodziewać się naprawienia sporej ilości irytujących błędów:

  • Informacje o First Time Event powinny pojawić się tylko na mapie treningowej;
  • Przeładowanie będzie zawsze przerwane inną akcja taka jak leczenie, otwieranie drzwi, itd;
  • Naprawiono błąd z przypisywaniem klawiszy pod alt, shift,itd;
  • Ustawienie w opcjach roślinności na OFF, rzeczywiście ją wyłączy;
  • Wyrzucanie z ekwipunku części przedmiotów używając Shift nie zablokuje już okna;
  • Kliknięcie lewym klawiszem myszki na stosie przedmiotów spowoduje podniesienie całego stosu;
  • Bandaże znowu pojawią się w torbach z łupami;
  • Naprawiono problem ze spadkiem FPS w przypadku otwarcia okna ekwipunku;
  • Naprawiono duplikowanie przedmiotów podczas używania na nich skórek;
  • Naprawiono znikanie kamizelek z ekwipunku gdy gracz miał wyposażoną prowizoryczną ochronę (makeshift armor);
  • Naprawiono wyciszanie czat głosowego w Fort Destiny;
  • Można już bezpiecznie zmieniać regiony;
  • Naprawiono błąd zmieniający ekwipunek gracza podczas zmiany regionu;
  • Zmieniono wygląd ikonek naboi.

20161006_h1z1-kotk_test-amunicja

Oprócz tego gracze będą mogli zauważyć, że na interfejsie pojawi się zakładka Eventy z grafiką „Soon”. Eventami tymi będą zaplanowane gry, które mogą oferować dodatkowe nagrody. Pierwsze testy zaplanowano na przyszły tydzień i wezmą w nich udział społeczności graczy, które przed 20 września miały prywatne serwery H1Z1: King of the Kill. Dopiero po upewnieniu się, że eventy te funkcjonują jak powinny, zostaną one udostępnione pozostałym graczom.

A dodatkowo z racji tego iż zbliża się Halloween, gracze obu gier H1Z1 mogą spodziewać się dodania nowej skrzynki – Infernal, w której znaleźć będzie można różnego rodzaju maski.

201610-h1z1-infernal-crate

Poprzedni artykułDual Universe zebrał pieniądze na Kickstarter
Następny artykułOdmłodzony Czarodziej walczy ogniem i wodą