Studio Nexon Europe rozpoczął potężną „Operację Janus”, która wprowadzi do sieciowej strzelanki Combat Arms zmiany w silniku graficznym, interfejsie oraz nowy system kojarzenia meczów.

Beta testy tej olbrzymiej aktualizacji rozpoczną się przebudową oryginalnego silnika LithTech Jupiter, który będzie od teraz wspierał zaawansowane funkcje graficzne, porównywalne z nowoczesnymi silnikami gier. Gracze będą mogli wybrać pomiędzy oryginalnym lub zmodernizowanym silnikiem, pozwalającym użytkownikom o różnych ustawieniach graficznych grać na tym samym serwerze.

Na początku 2017 do gry dodana zostanie druga część „Operation Janus”, implementująca zmiany w interfejsie oraz w kojarzeniu meczy.

Interfejs użytkownika będzie prostszy w obsłudze, a to dzięki zmianie w proporcji obrazu z 4:3 na 16:9, meczom dostępnym za pomocą dwóch kliknięć oraz możliwości tworzenia skrótów dopasowanych do gustu gracza. Proces ewolucji gry podsumowany zostanie nowym systemem kojarzenia meczów, który dostarczyć ma graczom zbalansowaną rozgrywkę poprzez dobieranie ich z przeciwnikami o podobnym poziomie umiejętności.

Oto jak wyglądać ma ta gra po zmianach:

Combat Arms jest dynamiczną strzelanką wieloosobową, stworzoną z myślą o nieustającej akcji na rozmaitych polach bitew, na których gracze mogą się zmierzyć w różnorakich trybach gry. Oprócz integracji tradycyjnych cech gier z gatunku FPS, Combat Arms rozszerza swoje możliwości poprzez np. personalizację postaci czy modyfikację broni (dodanie celowników, tłumików czy rozszerzonych magazynków). Kolejnym interesującym dodatkiem jest unikalny system plecaka, który pozwala graczowi na łączenie zestawów broni z bogatej zbrojowni, co jeszcze bardziej zwiększa głębię gry. Co więcej, rozbudowane funkcje społecznościowe wspierają system klanów, w którym gracze mogą w łatwy sposób rekrutować, zarządzać i komunikować się z innymi członkami.