Na tą chwilę musimy zapomnieć o nowościach w H1Z1: Just Survive. Mam nadzieję, że nie na długo.

Jak już wielokrotnie pisałam i wspominali o tym devsi, wrześniowa aktualizacja gry wprowadziła tak wiele błędów, że zanim zobaczymy jakiekolwiek nowości, to wpierw musi zostać naprawione to co zepsuto. Dzięki temu podobno będzie się nam lepiej grało w przyszłości…

Wrześniowa aktualizacja H1Z1: Just Survive

20160714_h1z1-js-7

Oto lista zmian jakie trafiła na serwer testowy H1Z1: Just Survive kilka dni temu.

Ogólne poprawki

  • Zmiany w pojawianiu się łupów/ przedmiotów w świecie – niektórych rzeczy jest mniej, innych więcej, zmieniono tez lokacje.
  • Zmniejszono opóźnienie serwera, co było przyczyną wielu problemów z interfejsem.
    • Należy pamiętać, że serwer testowy znajduje sie w NA, więc gracze z EU nadal będą doświadczać opóźnień.
  • Zmiany w działaniu broni obszarowych – zmiany te naprawią kilka błędów, w tym te wymienione poniżej.

Naprawiono exploity

  • Ogólne exploity związane z pojazdami zostały naprawione (czyli te związane z przenikaniem do baz);
  • Naprawiono „lag switching”;
  • Strzały/ włócznie wystrzelone na bazy nie będą powodowały wywalania klienta gry graczom znajdującym się w pobliskich bazach;
  • Umieszczenie IED poprzez drzwi nie jest już możliwie;
  • Exploit podwójnych wiat (shelter) został naprawiony;
  • Naprawiono exploit związany z teleportowaniem się po mapie;
  • Naprawiono exploit gdzie broń do walki wręcz przyjmowała zachowania innych przedmiotów.

Zerknijcie jak wyglądać będzie nowa lokacja na mapie Z2

Błędy

  • Portrety postaci pasują do wyglądu postaci w grze;
  • Zmniejszono opóźnienia wywołane interakcją z interfejsem gry, wliczając w to takie błędy jak:
    • kontenery nie przenoszące przedmiotów;
    • problem z wprowadzeniem i zmianą kodu na bramie;
    • wielokrotne próby na odkrycie nowych przepisów.
  • Błąd z niepoprawnym przeładowywaniem łuków.
  • Przesunięcie drzwi.
  • IED i Biofuel powinny zadawać odpowiednie obrażenia strukturom.
  • Wybuchające strzały nie powinny zadawać obrażeń graczom znajdującym się za ścianą.
  • Większość struktur będzie można ustawić wewnątrz wiat (workbench, ule, itd)
  • Zombie z których wypadają eksperymentalne bronie powinny się odradzać poprawnie.
  • Stacje medyczne powinny działać zgodnie z oczekiwaniem.
  • Naprawiono pociski przelatujące przez graczy zajmujących tą samą przestrzeń.
  • Naprawiono bandaże w slocie na latarki.
  • Naprawiono dźwięk zombie.
  • Ponownie można użyć nazwy postaci zaraz po skasowaniu.
  • Naprawiono błąd z ustawianiem przedmiotów na fundamentach.
  • Naprawiono trzęsącą się kamerę.

Sporo poprawek – prawda?

Pewnie zastanawiacie się kiedy trafią one na serwery Live? O ile nie pojawią się żadne nowe błędy, to serwery H1Z1: Just Survive powinny zostać zaktualizowane w przyszłym tygodniu.

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  A jeśli jesteście fanami surviali, to poczytajcie o innych grach z tego gatunku, o których pisałam na stronie. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułMoje pierwsze wielkie… Tamrielowe rozczarowanie
Następny artykułOto jak wyglądają miasta Elfów i Krasnoludów w Dark and Light
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
kakrjabe

Podoba mnie się twój artykuł, dobra robota. Pozdrawiam 🙂