Na serwer testowy PlanetSide 2 trafiło kilka ciekawych, ale zapowiadanych już jakiś czas temu, zmian dotyczących medkitów, MAX’ów, strzelb i innych tego podobnych rzeczy.

Wpierw jednak przyjrzyjmy się pewnemu obrazkowi…

20161129_ps2-ava-armor
Tak, dobrze widzicie – to armor AVA. Nie jest on jeszcze dostępny na serwerze testowym, tylko na serwerze wewnętrznym PlanetSide 2, ale w tym tempie, to wydaje mi się, że do gry trafi w sam raz na święta 😀

Wracajmy do zmian, jakie trafiły na serwer testowy. Oto te najważniejsze, a pełna listę znajdziecie na forum:

  • Poprawki zwiększające wydajność serwerów.
  • Medical Kit i Restoration Kit – oba mają 0.5 sek cooldown pomiędzy użyciami;
    • Zmiana ta zmusza graczy do ponownego wyposażenie tego przedmiotu jeśli chcą użyć jeden po drugim;
    • Med Kit regenerują od razu pewna ilość punktów życia;
    • Restoration Kit – czas leczenia zwiększono z 9 na 12 sek.
  • Tuba odradzania Elysium – zmniejszono odporność za 100% na 92%.
  • Usunięto wieżyczki przeciw-pojazdom z wyższych pięter Tech Plant.
  • MAX
    • Usunięto Charge;
    • Awaryjna naprawa – naprawia 20% punktów życia przez 12 sekund
      • ranga I – może być aktywowany co 60 sekund;
      • kolejne rangi to: 57, 54, 51, 48 i 45 sekund.
  • Pojazdy – Sunderer Proximity Repair
    • Zmniejszono naprawianie przyjaznych Sundererów;
    • ranga I – z 25 na 12,5 na sekundę;
    • kolejne rangi to: z 75 na 37,5, ze 100 na 50, ze 125 na 62,5, oraz ze 150 na 75 na randze V.
  • Broń
    • Karabiny
      • Zmniejszono maksymalne roproszenie(bloom) przy strzale z biodra do wartości przy chodzeniu(buff LA). Dla broni szybkostrzelnych te wartości są ciut większe.
    • Zwiększono obrażenia Carnage AR i Terminus VX9 z 100 do 112.
    • Zmniejszono zasięg minimalnych obrażeń Carnage AR, Terminus VX9, HV-45,TAR, TRV, GR-22 z 80m do 60m
    • NSX Naginata, minimalne obrażenia z 125 do 112.
    • NSX Tomoe zwiększono magazynek z 15-22, zmniejszono rezerwy amunicji do 286 oraz wydłużono przeładowanie pełne do 2.9s
    • Rocklet Rifle:
      • Można ekwipować różną amunicję poza VR.
    • Shotgun
      • Celem było zwiększenie wymogów na umiejętności posługiwania się strzelbą, zwiększając ich użyteczność na większym dystansie. Strzelby półautomatyczne nadal będą mogły zabijać na dwa strzały, ale będzie wymagana do tego większa precyzja. Także wszystkie shotguny powinny bardziej się od siebie także różnić. W dużym skrócie każdy shotgun został trochę znerfiony na bliskie odległości, lecz zbufowany na średnie odległości, a dodatkowo zwiększono ilość amunicji.
      • NC05 Jackhammer:
        Obrażenia maksymalne zmniejszone ze 112 na 10m do 100 na 5m!
        Ilość śrutu zmniejszona z 6 do 5! (oznacza to zmniejszenie DPS w sumie z 672 na 10m do 500 na 5m!)
        Zwiększono odrzut pionowy.
        Zwiększono magazynek z 9 do 15.
      • Zmiany statystyk innych strzelb możecie znaleźć TUTAJ
  • Poprawki błędów
    • MAXy nie będą mogły już używać terminali lekkiego lotnictwa.
    • Terminale lekkiego lotnictwa będą poprawnie pokazywać możliwości interakcji.
    • Naprawiono DMR-99 optykę 4x pokazującą także muszkę i szczerbinkę.
    • Naprawiono błąd tekstowy w Quick-Recharge Fuel Tanks.
    • Siedzenia dodatkowe w pojazdach powinny ponownie pozwalać na strzelanie.

PS. Dzięki Rachityn za pomoc!

Poprzedni artykułThe Elder Scrolls Online wprowadza Crown Crates
Następny artykułSwordmage to władca elementów w Revelation Online
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Viktor Hark

Ale „reperka” nerfhammerem oberwała…

badziewiak

Skończą się rajdy dwoma sundkami naprawczymi 🙁 To miło że jackhammer dostał nerfa, bo była to naprawdę przegięta broń.

Salusik

O, Ty też tu jesteś. Miło :v

DreDpl

NC soo „stronk” … 2 „stronk” … plz nerf!! 😉 :-/

Balrogos

Nerf szotgunow co za bzdura jeszcze ext mag znerfili olaboga