Whoa – to było szybkie! Ledwie wczoraj napisałam o zmianach, jakie w piątek trafiły na serwer testowy H1Z1: King of the Kill, a już dzisiaj trafią one na serwery Live.

Dzisiejsza aktualizacja spowoduje, że serwery tej gry wyłączone zostaną o godzinie 10:00 czasu polskiego na co najmniej 10 godzin! Oznacza to, że najlepiej jeśli poszukacie sobie dzisiaj innego zajęcia, niż gra w H1Z1: King of the Kill.

No to co nowego trafi na serwery Live? Zacznijmy od nowej skrzynki Frostbite, z 26 przedmiotami wliczając w to ultra-rzadką maskę tęczowego jednorożca, mieniąca się skórkę do AR-15 oraz świąteczny i migoczący sweterek.

h1z1-frostbite

PRE-SEZON 2

Listopadowe plany ekipy H1Z1: King of the Kill

Czas rozpocząć zapowiadany już jakiś czas temu pre-sezon rankingowy nr 2.

  • Zresetowano tablice wyników oraz statystyki.
  • Zmieniono progi punktowe poziomów od brązowego do diamentowego, aby ulepszyć dystrybucje graczy będących na tych poziomach.
  • Uczestnicy pre-sezonu 1 otrzymają jako nagrodę skórkę na plecak – Tribute
    • Warunkiem było wzięcie udziału w 10 meczach rankingowych (solo) i znalezienie się na leaderboard.
  • Nagrodą za pre-sezon 2 będzie skórka Tribute na strzelbę.

h1z1-king-of-the-kill-sezony-babagra-pl

EVENTY

  • Eventy to zaplanowane gry, do których można dołączyć jeśli gracz posiada Event Ticket lub też może zapłacić wejściówkę Koronami.
  • Poczynając od 13 grudnia, aż do 10 stycznia, gracze mogą uczestniczyć w regularnych eventach Skull Crasher i walczyć o Czaszki oraz skrzynki Legacy.
    • Skrzynki Legacy na tą chwilę dostępne będą jedynie jako nagroda w tym evencie i znaleźć w nich będzie można najfajniejsze, klasyczne skórki, jakie były do tej pory dodane do gry.

20161121_h1z1-kotk-test-event-1

Zapraszanie z Twitch

  • Streamerzy, którzy połącza swoje konto Twitch w grze będą mogli zapraszać bezpośrednio w grze swoich widzów do duo i piątek.
  • Oglądający także muszą mieć połączone konto Twitch z grą aby móc otrzymać zaproszenie.

Ulepszenia mapy

  • Dodano lotnisko Scott’s Airfield na północ od jeziora Rubinowego (zdjęcie z lotniska znajdziecie tutaj).
  • Do wnętrz budynków dodano gaśnice, które gdy się do nich strzeli wypuszczą dym.
  • Dodano więcej ATV na obrzeżach mapy.
  • Dodano więcej osłon w  otwartych miejscach (np. na zachód od PV).
  • Dodano więcej obozów z łupami na otwartych terenach.
  • Długie płoty mają więcej przejść.
  • Nie można ścinać drzew.
  • Naprawiono brakującą kolizję na klatce schodowej szpitala oraz wiele innych błędów takich jak podwójne drzwi, czy też przedmioty w złych miejscach.

20161121_h1z1-kotk-test-lotnisko

Craft

  • Pasek postępu będzie wyraźnie wskazywał kiedy można wytworzyć dany przedmiot.
  • Zmieniono wygląd listy przepisów umieszczając na górze te najczęściej wytwarzane.
  • Dodano przyciski Craft i Craft Max.
  • Znany problem – Devsi wiedzą, że Prokoagulant wyświetla się jako gotowy do wytworzenie, mimo brakujących składników.

Oto czego spodziewać się możecie w H1Z1: KotK jeszcze w tym roku

SCRAPYARD

Scrapyard oraz system przerabiania skórek zostały zmienione.

  • Scrapyard wyświetla teraz dostępne przedmioty.
  • Psucie/ rwanie elementów odbywa się za pomocą prawego przycisku myszy (nadal w oknie wyglądu).
  • Okno potwierdzające pojawi się tylko przy przedmiotach Ultra-Rare lub jeśli jest to ostatni taki przedmiot posiadany przez gracza.
  • Wyświetlona zostanie ilość skrawków jakie otrzyma się z danego przedmiotu.

Poprawki:

  • Nie będzie już możliwości porwać dana skórkę dwukrotnie, za pomocą spamowania przycisku Scrap.
  • Nie będzie już możliwości porwać złego przedmiotu poprzez poruszenie myszką w czasie rwania jakiejś skórki.
  • Przedmioty, które są rwane na skrawki nie będą już przemieszczać się do pierwszego slotu w oknie wyglądu.
  • Podgląd postaci nie będzie mieć już widocznej skórki, jeśli ostatnia została porwana na skrawki.

Inne poprawki

  • Poprawiono restrykcje związane z ograniczeniem ping oraz systemem fair play.
  • Poprawiono końcowy ekran meczu (śmierć i zwycięstwo), tak aby pokazywał prawidłowe informacje we wszystkich trybach gry.
  • Wygrywająca drużyna nie będzie kończyć już na drugim miejscu.
  • Bandaże i apteczki umieszczane będą po podniesieniu w pierwszym wolnym slocie .
  • Naprawiono problem z plecakiem militarnym, który zabrany z ciała innego gracza nie zastępował automatycznie gorszego plecaka, jeśli takowy posiadał gracz.
  • Naprawiono przedmioty trudne do podniesienia na wystających powierzchniach (półki, podwyższenia, itd).
  • Podkreślnik może zostać użyty w nazwie postaci: Babagra_PL
  • Naciśniecie ESC zawsze pokaże Menu.
  • Samochody policyjnie nie powinny się już blokować i wybuchać.
  • Naprawiono czas rozdrabniania Kitsune Plated Full Helmet oraz Tactical Goggle.
  • Poruszanie się podczas kucania na drewnianych powierzchniach w cichych butach (trampki), będzie już delikatnie słyszalne.
  • Naprawiono problem ze znikającymi z interfejsu paskami członków grupy gdy rozpoczynał się mecz.
  • Nie będzie można już duplikować podstawowych skórek na ekranie wyglądu.
  • Ulepszono przejście animacji pomiędzy rzutem, a wymiana broni.
  • Naprawiono komunikaty o błędach wskazujące, że gracze zostali rozłączeni za bezczynność.
  • Poprawiono tekst wyjaśniający zasady funkcjonowania obstawiania meczy (Back Your Match).

No i co sądzicie o Eventach? Jak wiele osób z Was powstrzymało się i nie zamieniło Event Ticketów na skrawki? Będziecie używać Koron, czyli waluty premium, jako wejściówki na te specjalne mecze?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?