W zeszłym tygodniu (tak wiem, jestem nieco opóźniona z informacjami, ale chyba mi wybaczycie) producent wykonawczy H1Z1: King of the Kill – Chris Wynn, odpowiadał na Reddit na pytania graczy.

Poniżej zamieszczam najważniejsze odpowiedzi, które rzucają nieco światła na obecny stan tej gry.

Desynchronizacja

Często jest to omawiane i w tej chwili w planach jest:

  • wdrożenie testu połączenia, tak aby upewnić się, że gracze z wysokim pingiem tego nie wykorzystują
  • dodanie w grze wskaźnika ping, który mógłby pomóc zdiagnozować błędy widoczne na niektórych filmach oraz pomóc graczom określić ich połączenie.

Po wprowadzeniu tych dwóch zmian, DBG będzie mieć dużo lepszy dostęp do informacji, które pomogą im zdiagnozować problem.

Rankingi dla Duo i Piątek

DBG jest w trakcie projektowania systemu rankingowego dla drużyn. W tej chwili skupiają się na tym, aby ponownie uruchomić weekendowe Skirmishe, czyli potyczki.

Tryb widza

Na tą chwilę DBG nie może się zobowiązać kiedy wprowadzi ten tryb do gry. Trwaja prace nad jego poprawieniem, ale jest do bardzo duże przedsięwzięcie. Aby móc ulepszyć istniejący i stwarzający problemy system, należy wprowadzić poważne zmiany w kodzie, który jest fundamentalny. Oznacza to, że ekipa H1Z1: King of the Kill pracuje nad tym wolno i bardzo ostrożnie – i właśnie dlatego trwa to dłużej niż zakładano.

Nowe pojazdy i bronie

Owszem są plany z tym związane, ale nie w tym momencie. Trzeba ulepszyć to co istnieje już w grze, zanim doda się nowe elementy.

Zmiana kolorów w budynkach i domach?

Przez następne kilka miesięcy Arena (mapa Z2) będzie ulepszana i dopracowywana. Jednym z elementów będzie ulepszenie wszystkich tekstur wliczając w to liście, trawę i ściany. W tej chwili jednak, ekipa H1Z1: King of the Kill koncentruje się na optymalizacji gry.

Wysiadanie z pojazdów przy dużej prędkości

Trwają wewnętrzne testy nad zmianą, która uniemożliwia opuszczenie pojazdu powyżej pewnej prędkości. Zanim  jednak trafi to na serwery Live to devsi muszą rozwiązać problem z desynchronizacją serwerów.

Prywatne serwery

Zeszłotygodniowa aktualizacja dodała pierwszą wersję czegoś, co devsi nazywają „Hosted Games”. Jest to zastąpienie prywatnych serwerów, ale funkcjonalność dodana zostanie w kilku etapach. Funkcja ta pozwoli na tworzenie prywatnych lub publicznych meczy o określonym czasie, co pomoże społeczności gry w organizacji turniejów. Z czasem w planach jest dodanie trybu widza powalającego na transmisje oraz kontroli dla moderatorów. W tej chwili funkcjonalność ta testowana jest przez kilka wybranych grup.

Powrót Z1

Nie ma tego w planach, tym bardziej że wprowadzone zmiany w kodzie oznaczałyby dużo pracy – tak samo dużo, jak przy tworzeniu nowej mapy.

Przycisk Play Again

Jest w planach aby go dodać, ale nie w tej chwili. Obecnie trwają prace aby skrócić czas oczekiwania w kolejce i kiedy zejdzie on do 0, to wtedy dodanie tego przycisku będzie mieć sens.

Strzelnica

Prawdopodobnie do gry dodana zostanie strzelnica, gdzie nowi gracze będą mieli szansę obeznać się z bronią dostępną w grze. Obecna mapa szkoląca nie spełnia swego zadania i dlatego właśnie devsi rozważają wprowadzenie tej strzelnicy wraz ze znacznikami, tak aby można było dowiedzieć się, jak zrekompensować dynamikę pocisków.

Wersja na konsole

DayBreak Games nie poddaje się w zamiarze wprowadzenia gry na konsole, ale nie może obecnie podać czasu kiedy miałoby to się stać. Kiedy zdecydują się, że już nadszedł czas, to zależeć im będzie na jakości gry.

Bezpieczne strefy

Trwają prace zmieniające system pojawiających się bezpiecznych stref, tak aby mogły sie one pojawić gdziekolwiek na mapie, a nie tylko w okolicy jej środka. Oznacza to, że w nowym systemie ostateczna bezpieczna strefa będzie mogła być na zaporze wodnej. System ten otworzy mapę i będzie dużo bardziej dynamiczny niż jest to obecnie.

No i co o tym myślicie Panie i Panowie? Podobają się Wam powyższe pomysły twórców tej gry?

O Pre-Sezonie III w King of the Kill

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

 

Poprzedni artykułConan Exiles zadebiutował na Steam Early Access
Następny artykułŚwiat w Star Trek Online jest większy niż sądziłam…
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Hary0n

Haha! Co czytam Twoje nowe posty o H1Z1 to śmiać mi się chce 😀
planują dodać przycisk play again – kiedyś?
Zmieniają tekstury planszy nad którą pracowali X godzin (tygodni? Lat!?) jakby nie mogli zrobić ich dobrze za pierwszym razem.
Ok, ja nie umiem robić gier, ale brzmi to komicznie za to dobrze się czyta +++

Bryl4nt

Spoko niech sie bawia 😀 Ja czekam na newsy z JS bo ten kotek juz nudny sie zrobil 😛

Kinya Turbgroszka

Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym przekazać w końcu jakieś dobre informacje o JS 😀

Bulinek Buli

O jak fajnie, Dodamy przycisk Play again. Walić bugi, walić kupno i postawienie nowych serverów dla europy. Dodajmy przycisk Play Again!! I strzelnicę! Gracze na to czekają.