Dzięki nowej funkcji – Directory Mode, która to dodana została do gry wraz z aktualizacją 2.6, gracze mogą zrobić niesamowite zdjęcia przy pomocy widoku z trzeciej osoby.

Ekipa Star Citizena zebrała najlepsze prace stworzone przez graczy, wliczając w to zrzuty ekranu, jak i walkę, i stworzyła z nich film, na którym widać jak naprawdę wygląda ten kosmiczny symulator.

Oprócz tego warto dodać, że twórcy Star Citizena przekroczyli kolejny próg funduszy zebranych na stworzenie tej gry – 141 milionów dolarów!

A z racji tego, że rozpoczął się kolejny rok, Cloud Imperium Games rozesłało do wszystkich osób, które wsparły ten projekt, informację o planach związanych z postępem prac nad tym tytułem, wliczając w to zbliżającą się aktualizację 2.61.

W liście tym możne przeczytać o planach związanych z ulepszeniem i modyfikacją silnika gry oraz o planach dodanoa nowych i głębszych systemów, które zapewnić maja graczom więcej rozrywki, niż tylko strzelanie w kosmosie. W niedługim czasie udostępniona zostanie także graczom nowa platforma społecznościowa – Spectrum, oraz dodane zostaną nowe programy mające ułatwic komunikację z ekipą gry.

Aktualizacja 2.6 przebiegła pomyślnie i została bardzo wysoko oceniona przez społeczność Star Citizena. W niedługim czasie spodziewać się można łatki 2.6.1, która poprawi błędy oraz doda kilka elementów, które nie trafiły w grudniu do gry.

I mimo, iż nadal nie podano daty premiery tej gry, to zgodnie z informacją jaka pojawiła się w liście do wspierających i który to zamieszczam poniżej, wygląda na to, że w 2017 roku gracze Star Citizena doczekają się wersji Alpha 3.0 tej gry oraz Squadron 42.

There are many exciting things in store for Star Citizen this year. We’ll continue to modify and improve our game engine to better suit Star Citizen’s unique needs. Gameplay will get deeper as new systems come online to provide players the chance to do more than pew-pew. I also expect exciting advancements as we integrate our revolutionary tech, like subsumption and procedural planets, into the game. On the Community front, we’ll be releasing Spectrum, our new and improved community platform, and revamping our current shows and adding new ones in an effort to best communicate with all of you.

This week Star Citizen devs got back to work after some much deserved time off. Presently the Production Team is huddled with the different team leads updating and detailing out the tasks we have for this year. You’ll begin to see some of these details once we’ve had the opportunity to refine the Star Citizen and Squadron 42 schedules.

We were happy to see positive feedback from the Alpha 2.6 release and impressed by the number of stunning videos and images being created with the new camera controls. We have been digesting both our own and your thoughts on Alpha 2.6 now that it has been live for two weeks. We are planning releasing an incremental patch, 2.6.1 with some of the features that slipped out of 2.6, bug fixes for increased stability (although 2.6 was possibly our most stable patch to date) as well as continued balance and gameplay tweaks. Expect to hear more details on timing in the next couple of weeks.

2016 was a noteworthy year in Star Citizen’s development. 2017 with Squadron 42 and Alpha 3.0 is looking to be even better.

No i co o tym sądzicie Panie i Panowie? Obstawiamy ile jeszcze lat będziemy czekać na premierę Star Citizena?

Poprzedni artykułWildStar szykuje się na Primal Matrix
Następny artykułJuż za jakiś czas zwiedzimy Vvardenfell w The Elder Scrolls Online?
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Anselmo

Ja jakoś straciłem wiarę, że SC zaszczyci nas swoją obecnością.

petrus803

więcej zarabiają na robieniu niż na wydaniu a na horyzoncie jest Infinty Battlescape z fenomenalnym silnikiem