Początek lutego w PlanetSide 2 powitamy kolejna aktualizacją tej gry, która wprowadzi nowy karabin, nagrodę za dyrektywę NSX, balans broni oraz naprawi mnóstwo błędów.

Zacznijmy od tego, że serwery wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około dwie godzinki.

Poniżej zamieszczam najważniejsze zmiany i nowości, a pełną listę znajdziecie na forum.

Karabinek NSX Tanto

Najnowszy członek rodziny Nanite Systems Export, który to posiada wyspecjalizowane stabilizatory pozwalające na doskonałą początkowa celność przy strzale z biodra. Funkcjonalność ta sprawia, że Tanto nadaje się zarówno do walk z bliska, jak i na dłuższym zasięgu szczególnie dla doświadczonych strzelców.

Nagroda za dyrektywę NSX

Nagroda za zdobycie medali Auraxium na 5 broniach NSX

Balans piechoty

Korekta obrażeń na poszczególnych zasięgach. Poprzedni spadek obrażeń wraz zasięgiem marginalizwoł wybór pewnych załaczników do broni o ograniczał swobodę. Poniższe zmiany powinny pomóc poszczególnym broniom w przewidzianych dla nich zakresach.

  • Carnage AR i Terminus VX9 – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@60m
  • Pulsar VS1, Equinox Burst, T1 Cycler, T1S Cycler, T1B Cycler – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@80m
  • SABR-13, NC1 Gauss Rifle, Gauss Rifle S, Gauss Rifle Burst – obrażenia z 167@10m-143@75m na 167@10m-125@90m
  • HV-45, TAR, Cycler TRV, GR-22 – obrażenia z 143@10m-125@60m na 143@10m-100@60m
  • Orion, Pulsar LSW, SVA-88, Polaris, T9 CARV, T16 Rhino, T9 CARV-S, MSW-R, EM1 – obrażenia z 143@10m-125@60m na 143@10m-112@65m
  • Darkstar – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@80m
  • T1 Unity – obrażenia z 143@15m-125@65m na 143@15m-112@80m
  • Gauss Prime – obrażenia z 167@10m-143@95m na 167@8m-125@110m

Lekkie karabiny maszynowe

  • T9A Butcher
    • obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@65m
    • Usunięto mechanikę przyspieszania.
  • Betelgeuse
    • obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@65m
  • Godsaw
    • dodatkowy tryb strzelania, który zadaje średnie obrażenia pojazdom, ale zmniejsza obrażenie przeciwko piechocie o 50%.

Zmiany w SMG (Skorpio, Shuriken, Tempest) oraz pistoletach (The Immortal, The Executive, The President)

Balans pojazdów

  • Dopasowano kamerę z trzeciej osoby
  • Valkyrie
    • Pelter Rocket Pods
      • Magazynek z 8 na 10
  • Harasser, Flash, Sunderer, ANT
    • Fury
      • Obrażenia pośrednie z 334 na 150
  • Galaxy
    • Pelter Rocket Pods
    • Hyena Rocket Pods
  • Bulldog
    • Bezpośrednie obrażenia z 1000 to 600
    • Pośrednie obrażenia z 500 to 400
  • Zmiany w innych broniach dla Sunderera i ANT

Inne

  • Poprawiono świecące bulwy na Hossin
  • Poprawiono efekt pocisków dla NSX Masamune
  • Poprawiono oświetlanie wewnątrz BioLab
  • Dodano mnóstwo nowych decali do Player Studio
  • Zaktualizowano model Hyena
  • Naprawiono mnóstwo błędów
Poprzedni artykułSnail Games jest od dawna właścicielem studia WildCard
Następny artykułCloud Pirates wkracza w fazę Wczesnego Dostępu na Steam
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
BlackJDragon

„Najnowszy członek Nanite Systems Export” 😀
zarąbisty hełm

Joe Rachitynowy

hmmm, fajnie byłoby dostać te bronie specyficzne dla frakcji w końcu

Nukemski

Znowu przy SVA-88 grzebio!

PLHammerhand

No i na chuj im rozróżnianie broni między frakcjami, jak wszystkie zaczynają „balansować” tak, by się niczym nie różniły?