Dobra wiadomość jest taka, że w nadchodzącym tygodniu na serwery H1Z1: Just Survive powinna trafić spora aktualizacja, która naprawić ma wiele występujących w grze błędów.

Zła wiadomość jest taka, że nadal nie wiadomo, czy serwery zostaną zresetowane, czy też nie – chodzi mi oczywiście o wipe serwerów.

W przeciągu stycznia, na serwer testowy H1Z1: Just Survive trafiło wiele poprawek. Opis tych z 20 stycznia znajdziecie tutaj, a poniżej kilka informacji o tym co zmienione zostało w ostatnim tygodniu.

30 stycznia na serwer testowy trafiły następujące zmiany i poprawki:

  • Emotki powinny już działać poprawnie!
  • Naprawiono kolejny exploit związany z konstrukcją baz (to już czwarty, trzy naprawiono poprzednio)
  • Struktury stawiane przez graczy będą mieć teraz widoczne paski wytrzymałości.
  • Amunicja powinna pojawiać się bardziej równomiernie.
  • Naprawiono problem z bronią, która po przeładowaniu, nie miała gotowych naboi do wystrzelenia.
  • Ulepszono nawigację zombie na dachach.
  • Ulepszono tekstury naziemne dla śniegu i deszczu.
  • Ulepszono nawigację zombie na serwerze eksperymentalnym eliminując większość błędów związanych z ich utykaniem.
  • Ulepszono działanie narzędzi do gotowania (cooking container):
    • Nie powinny pojawiać sie problemy związane z czasem gotowania
    • Zmieniono funkcjonalność dodając limit masy
    • Spalenie drewnianych przedmiotów da węgiel drzewny
    • Naprawiono zużycie paliwa

Ekipa H1Z1: Just Survive pracuje nad efektami pogodowymi

W czwartek wieczorem (2 lutego) na serwer testowy trafiła kolejna aktualizacja:

  • Zaktualizowano oświetlenie środowiska i efekty świetlne w grze – zarówno w dzień, jak i w nocy, oraz wewnątrz i na zewnątrz budynków. Związane to jest z ulepszeniem efektów pogodowych.
  • Na wszystkie serwery testowe wprowadzono ulepszoną nawigację i logikę zachowania zombie (to co było dotychczas na serwerze eksperymentalnym)
  • Klucze tracą teraz wytrzymałość kiedy używa się ich na oponach pojazdów.
  • Naprawiono exploit pozwalający graczom na dostęp do wyżej położonych części bazy.
  • Piece umieszczone na rampach i blisko bram będą otrzymywać obrażenia.
  • Pułapki Punji nie będą zadawać obrażeń przez drzwi.
  • Nie można już przejść tyłem przez zamknięte drzwi.
  • Obiekty takie jak kontenery nie można stawiać jeden na drugim aby wypełnić luki w konstrukcji bazy.
  • Stop ołowiu można teraz uzyskać z ołowianych rur.
  • Poprawki związane z narzędziami do gotowania, jak na przykład te, że będzie można je rozpalić na deszczu i śniegu.
  • Efekt nawozu będzie widoczny na nasionach.
  • Płoty z siatki będą przyjmować obrażenie i będzie można je zniszczyć.
  • Zwiększono wydajność serwerów.
  • Ulepszenie systemu wyłapującego oszustów i exploity.

Zgodnie ze słowami producenta gry, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to poprawki i zmiany z ostatnich trzech aktualizacji, jakie trafiły na serwer testowy H1Z1: Just Survive, jeszcze w tym tygodniu wprowadzone zostaną na serwery Live.

Wybrałam się dzisiaj na serwer testowy H1Z1: Just Survive i niestety, nie udało mi się załapać na deszcz i śnieg, a jedynie na idealną słoneczną i prawie bezchmurna pogodę. Przemierzając mapę zauważyłam pewien irytujący błąd i nie wiem, czy to wszyscy tak mają, czy tylko ja. Otóż niebo, na którym widoczne są chmury, co sekundę zmienia wygląd. Brakuje płynnego przesuwania chmur, a zamiast tego widoczne są nagłe zmiany tekstur.

I co myślicie o takiej ilości naprawionych błędów w H1Z1: Just Survive? W dobrą stronę posuwają się prace nad tą grą?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poniżej zdjęcia z testowego przedstawiające różne pory dnia:

 

Poprzedni artykułBattlegrounds szykuje się na beta testy i ujawnia plany na 2017 rok
Następny artykułThe Elder Scrolls Online dodaje Master Crafter Writy