Nick Silva, nie-taki-już-nowy producent PlanetSide 2, przedstawiony został graczom w listopadzie ubiegłego roku, a dwa dni temu opublikował swój pierwszy list producencki skierowany do społeczności tej gry.

I tak naprawdę, chyba nie napisał w nim nic nowego, czego byśmy już nie wiedzieli, ale sami to oceńcie.

Nazywam się Nick Silva i jestem nowym producentem PlanetSide 2. Mogliście zauważyć niektóre z moich notatek z aktualizacji na forum lub też losowe tweety o dalszych pracach nad rozwojem tej gry, ale chciałem się Wam w końcu oficjalnie przedstawić i powiedzieć nad czym pracujemy.

Ekipa PlanetSide 2 to prawdziwi pasjonaci jeśli chodzi o rozwój i balans tej gry. Analizujemy opinie społeczności z wielu źródeł, a także ogromna ilość danych zbieranych każdego dnia z serwerów Live.

Wielu z Was z pewnością zauważyło, że w ostatnim czasie dokonywaliśmy licznych korekt broni, pojazdów i innych systemów. Celem tych zmian jest poprawa balansu i ogólnego wrażenia z gry. Mocno dyskutujemy nad każdymi kolejnymi poprawkami, zanim ostatecznie podejmiemy decyzję o wprowadzeniu ich na serwery testowe, po czym monitorujemy rezultat tych zmian. Wszystko to jest robione celowo oraz systematycznie.

Nie każda ze zmian jest właściwa i musimy to umieć przyznać oraz szybko naprawić, szczególnie jeśli coś co wprowadzimy nie działa tak jak powinno. Jednakże, nie możemy bać się wprowadzania zmiam, jesli myślimy, że w ten sposób poprawimy grę.

Czasami słyszymy Wasze negatywne opinie na temat zmian, jeszcze zanim one trafia na serwer testowy. Zwracamy uwagę na te opinie, ale prosimy abyście dali sobie szansę spróbować tych zmian, zanim zaczniecie dyskutować o ich wpływie. Znamy różnice między przemyślanymi opiniami, a szybką reakcją na założenia, i traktujemy je z szacunkiem na jaki zasługują. Pamiętajcie, że zawsze patrzymy w jaki sposób moglibyśmy ulepszyć naszą grę.

A teraz szybkie spojrzenie na to co na Was czeka w 2017 roku. Część społeczności domaga się poprawek związanych z pojazdami i chyba będziecie zadowoleni z tego co zaplanowaliśmy ( więcej informacji na ten temat w przyszłym miesiącu). Oprócz tego ulepszenia w odradzaniu, które maja zachęcić do dobrych walk i ograniczyć niezamierzone różnice w ilości populacji, ale bez limitowania wolności jaką daje PlanetSide 2 – to jest naszym priorytetem. System Dynamicznych Regionów, który ograniczy wielkość stref, kiedy populacja jest niska. W trakcie tego roku, zamierzamy także odpowiedzieć, na zadawane przez Was wiele razy, filozoficzne pytanie: ‚Dlaczego walczymy?’.

No to co o tym sądzicie? Tego oczekiwaliście po pierwszym liście nowego producenta PlanetSide 2? Bo powiem uczciwie, że ja miałam nadzieję, że znajde w nim jakies nowe i interesujące informacje.

Zgadujemy co jeszcze przygotowali devsi PlanetSide 2 dla fanów tej gry?