Nick Silva, nie-taki-już-nowy producent PlanetSide 2, przedstawiony został graczom w listopadzie ubiegłego roku, a dwa dni temu opublikował swój pierwszy list producencki skierowany do społeczności tej gry.

I tak naprawdę, chyba nie napisał w nim nic nowego, czego byśmy już nie wiedzieli, ale sami to oceńcie.

Nazywam się Nick Silva i jestem nowym producentem PlanetSide 2. Mogliście zauważyć niektóre z moich notatek z aktualizacji na forum lub też losowe tweety o dalszych pracach nad rozwojem tej gry, ale chciałem się Wam w końcu oficjalnie przedstawić i powiedzieć nad czym pracujemy.

Ekipa PlanetSide 2 to prawdziwi pasjonaci jeśli chodzi o rozwój i balans tej gry. Analizujemy opinie społeczności z wielu źródeł, a także ogromna ilość danych zbieranych każdego dnia z serwerów Live.

Wielu z Was z pewnością zauważyło, że w ostatnim czasie dokonywaliśmy licznych korekt broni, pojazdów i innych systemów. Celem tych zmian jest poprawa balansu i ogólnego wrażenia z gry. Mocno dyskutujemy nad każdymi kolejnymi poprawkami, zanim ostatecznie podejmiemy decyzję o wprowadzeniu ich na serwery testowe, po czym monitorujemy rezultat tych zmian. Wszystko to jest robione celowo oraz systematycznie.

Nie każda ze zmian jest właściwa i musimy to umieć przyznać oraz szybko naprawić, szczególnie jeśli coś co wprowadzimy nie działa tak jak powinno. Jednakże, nie możemy bać się wprowadzania zmiam, jesli myślimy, że w ten sposób poprawimy grę.

Czasami słyszymy Wasze negatywne opinie na temat zmian, jeszcze zanim one trafia na serwer testowy. Zwracamy uwagę na te opinie, ale prosimy abyście dali sobie szansę spróbować tych zmian, zanim zaczniecie dyskutować o ich wpływie. Znamy różnice między przemyślanymi opiniami, a szybką reakcją na założenia, i traktujemy je z szacunkiem na jaki zasługują. Pamiętajcie, że zawsze patrzymy w jaki sposób moglibyśmy ulepszyć naszą grę.

A teraz szybkie spojrzenie na to co na Was czeka w 2017 roku. Część społeczności domaga się poprawek związanych z pojazdami i chyba będziecie zadowoleni z tego co zaplanowaliśmy ( więcej informacji na ten temat w przyszłym miesiącu). Oprócz tego ulepszenia w odradzaniu, które maja zachęcić do dobrych walk i ograniczyć niezamierzone różnice w ilości populacji, ale bez limitowania wolności jaką daje PlanetSide 2 – to jest naszym priorytetem. System Dynamicznych Regionów, który ograniczy wielkość stref, kiedy populacja jest niska. W trakcie tego roku, zamierzamy także odpowiedzieć, na zadawane przez Was wiele razy, filozoficzne pytanie: 'Dlaczego walczymy?’.

No to co o tym sądzicie? Tego oczekiwaliście po pierwszym liście nowego producenta PlanetSide 2? Bo powiem uczciwie, że ja miałam nadzieję, że znajde w nim jakies nowe i interesujące informacje.

Zgadujemy co jeszcze przygotowali devsi PlanetSide 2 dla fanów tej gry?

Poprzedni artykułPierwszy zwiastun prezentujący rozgrywkę w Ashes of Creation
Następny artykułKolejna ankieta H1Z1: King of the Kill może Was nieco rozczarować
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Joe Rachitynowy

nic konkretnego mowienia szkola Smedleya

Otori

List jak moje wypracowanie na Maturze – byle na temat, nie pokazać po tekście, że nic nie wiem, no i w minimalnej długości się zmieścić.

Nukemski

Wstyd! Jak ja napisałem swoją to polonistka siadła i nie bardzo wiedziała co ma mi powiedzieć.

Pikiel

Wiesz trzeba czytac miedzy wierszami, szukac tam gdzie nikt nie szuka:

„Ekipa PlanetSide 2 to prawdziwi pasjonaci jeśli chodzi o rozwój i
balans tej gry. Analizujemy opinie społeczności z wielu źródeł, a także
ogromna ilość danych zbieranych każdego dnia z serwerów Live.Dlatego w tym roku zamkniemy PlanetSide 2, ale nie powiemy Wam kiedy. Ale wczesniej na pare dni rzucimy duzego update i dodamy do gry zombie, za ktore trzeba bedzie zaplacic $19.99”

Viktor Hark

Same marudy w komentarzach i nikt nie zwrócił uwagi na zapowiedź pochylenia się na kwestią „why we fight” która na chwilę obecną praktycznie nie istnieje (odblokowywanie zawartości wymagające $ albo 672348765 czasu oraz irytujące dyrektywy). O systemie ograniczającym zergowanie na razie nie wiadomo ale raczej nie wprowadzą czegoś co w odczuwalny sposób ograniczałoby graczy.
Tak na marginesie, dzięki Renz0r.