Mam wrażenie, że bazy na Indarze w PlanetSide 2 były już przerabiane jakiś czas temu, ale ewidentnie nadchodzi czas kolejnych zmian.

Pod koniec lutego na serwer testowy trafiła nowa funkcja, czy też struktura – Bunkier Odradzania (Hardspawn Bunker). Są to miejsca, nad którymi kontrolę można zdobyć zaraz po przejęciu punktu kontrolnego, uzyskując w ten sposób nowe miejsce odradzania dla swojej frakcji. Jest jednak jedno „ale”… Punkt kontrolny przejęty może zostać tylko przez pojazdy.

Bunkry te pojawiły się na razie w czterech lokacjach: Mao South East, Howling Pass, Indar Excavation oraz Quartz Ridge Camp, i devsi testują wersje. Bunkier w Quartz Ridge dodany został do bazy, czyniąc ja bazą o czterech punktach kontrolnych. Co za tym idzie, odradzanie w bunkrze est możliwe tylko dla frakcji, która kontroluje bazę, ale dobra wiadomość jest taka, że nowy punkty kontrolny ma o wiele niższą wartość niż pozostałe trzy. Pozostałe bunkry w trzech innych lokacjach nie zależą od bazy w okolicy której się znajdują i mogą zostać przejęte przez pojazdy.

I właśnie z racji tego, że po raz kolejny trwają prace nad ulepszeniem kontynentu Indar, devsi postanowili zmienić co niektóre z nich. Do bardziej problematycznych należy TI Alloys, a że zgodnie ze słowami Wrela gracze dość często toczą tutaj bitwy, to warto ją w końcu dopracować.

Poniżej jej nowa wersja, która w niedługim czasie trafi na serwer testowy.

I zanim się zapytacie, to te półokrągłe bunkry wystające ze skarpy, będą jedynie elementem dekoracyjnym i nie można będzie do nich wejść. A szkoda…

Co dalej? W planach ekipy PlanetSide 2 jest także zmiana Tawrich Recycling oraz kilka innych mniejszych zmian na kontynencie, takich jak na przykład usunięcie półki na zachodniej stronie Korony.

> Zablokujcie tą półkę na Zachodniej stronie Korony

Prawdopodobnie tak się stanie, to jednak bycie ostrzelanym z tej lokacji praktycznie nie jest problemem z nowym wyglądem bazy, no chyba że atakujecie z północy i próbujecie użyć południowo-wschodniego wejścia aby przejąc budynek. Północna nitka ma więcej elementów blokujących widoczność oraz lepsze lokacje dla Sunderera, które nie są w zasięgu widzenia Korony. Podobnie z południową nitką.

Jakie jeszcze bazy powinny według Was zostać zmienione na Indarze?

Poprzedni artykułJuż za kilka dni zagramy w polski Edengrad!
Następny artykułObejrzyjcie nowy zwiastun Battlegroundów dla ESO: Morrowind
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Emhyr var Emreis

„Bunkrów nie ma, ale i tak jest zajebiście”

Do przerobienia jest: CampFest w postaci Helios Solar Camp. W spawna można tłuc jak hejnał w Zamościu. Na 3 strony świata….

Otori

0/10. Czołgi rozstawione na Koronie będą mogły jeszcze efektywniej farmić piechotę przeciwnika nadchodzącą z drugiej strony…

Post Comment

Grało się w to jakiś rok temu…Ciekawe czy warto odświeżyć znajomość?

Nukemski

Oho! Wrel mnie posłuchał i wziął się za robotę ;))

PLHammerhand

Nie wiem, gdzie ty widzisz to ułatwienie…