W ostatnim czasie, na serwer testowy PlanetSide 2 trafiło sporo zmian – w sumie to olbrzymia ilość zmian, którą powinnam przetłumaczyć, ale aż się boję za to zabrać, tyle ich jest. Więc może lepiej podzielić to na części…

Część zmian, jakie dostępne są już na serwerze testowym dotyczy systemu konstrukcji i zmiany te, jeśli trafia na serwery Live, z pewnością będą mieć wpływ na rozgrywkę w PlanetSide 2.

Cortium Tap

  • Cortium Tap znacznie zmniejsza użycie Cortium w bazie
  • Dodatkowo ANT mogą wyładować Cortium przy Cortium Tap, które jest bezpośrednio przenoszone do silosa
  • Cortium Tap ma pojemność 10.000 Cortium, więc w przypadku gdy silos jest pełen, może być użyte jako dodatkowy magazyn
  • Cortium Tap musi zostać umiejscowiony w odległości 135- 155 metrów od silosa, aby baza uzyskała buff w wydajności Cortium
    • Buff ten może być sumuje się maksymalnie trzykrotnie, co oznacza, że gracze mogą wybudować 3 x Cortium Tap
  • Cortium Tap należy potraktować jako dodatkowe cele, które będą bardzo ciężkie do obrony. Ich zniszczenie oznacza, że obrońcy muszą częściej ładować silos wykorzystując ANT

Koszt Cortium

  • Zredukowano o mniej więcej 2/3 koszt Cortium potrzebnego do pobudowania niemal każdego przedmiotu (nie zmniejszono ceny zakupu za Cert/ DB Cash)
  • Koszt utrzymania elementów za pomocą Cortium, wzrósł
    • pasywny koszt obiektów napędzanych Cortium (moduły, HIVE, OS, itd) został zwiększony dwukrotnie
    • zmiana ta sprawi, że bazy bez Cortium Tap (nowy przedmiot) będą szybciej zużywały Cortium

 

Uderzenie orbitalne

  • Orbital strike nie może uderzyć w obszary chronione Skywall
    • uderzenie orbitalne nadal może zniszczyć struktury znajdujące się na obrzeżach Skywall, jeśli nie są one poprawnie umiejscowione
  • Orbital strike może atakować tereny baz istniejących w PlanetSide 2 (tych stworzonych przez projektantów)
    • uderzenie to zada obrażenia graczom bez względu na to, czy będą w budynkach, czy też nie, wliczając w to miejsca odrodzenia
  • Minimalny zasięg Orbital Strike zmniejszono z 200m na 150m

Moduł Skywall Shield

  • Tarcza skywall muszą zostać ponownie aktywowane, kiedy zostało zniszczone przez przeciwników lub straciło moc
  • Dodano informacje określające stan Skywall
  • Tarcza skywall, której funkcjonowanie zostało zakłócone przez atak Glaive, nie może być aktywowana, dopóki nie ustanie atak z Glaive

Glaive

  • Bezpośrednie obrażenia wzrosły z 750 na 1250
  • Pośrednie obrażenia z 10 na 15

Oprócz tego, Brian Burness zaprezentował pewne poprawki na Amerish, które mogą się Wam spodobać. Możecie już teraz zacząć planować, gdzie pobudujecie Wasze bazy 🙂