Powoli zbliżamy się do zaplanowanej na 26 czerwca premiery Secret World Legends i pewnie dlatego studio Funcom rozpoczęło publikacje krótkich filmów przedstawiających umiejętności specjalne każdej z broni.

Na pierwszy ogień poszły pistolety i umiejętność Chamber Roulette.

W przypadku tej „ruletki”, gracze będą mogli zadawać dodatkowe obrażenia poprzez używanie umiejętności związanych z pistoletami, podczas których obracać się będą komory na naboje. W momencie gdy komory dopasują się kolorami, to przez krótki czas pistolety zadawać będą zwiększone obrażenia. Bonusowe obrażenia zależeć będą od dopasowania odpowiednich kolorów – białe to zwykłe, niebieskie mocniejsze, a jeśli obie komory ustawią się na czerwonym kolorze, to dodatkowe obrażenia będą największe.

The first in a series of videos spotlighting the new weapon specialities. Today we take a look at Pistols Speciality: Chamber Roulette!

Opublikowany przez Secret World Legends na 30 maja 2017

Drugi film pokazuje zarządzanie bojowymi umiejętnościami cieplnymi w Secret World Legends. Chodzi tutaj głównie o utrzymanie odpowiedniego poziomu ciepła podczas używania umiejętności ognia i błyskawic – im cieplej, tym większe zadawane obrażenia. Jeśli jednak postać gracze przegrzeje się, to nie będzie w stanie przez jakiś czas używać tych zdolności. Aby temu zapobiec, gracze będą musieli używać umiejętności chłodzące pozwalające na regulowanie temperatury.

Check out the new speciality “HOTNESS” for Elementalism, Thermotics! #??❄️❄️????☠️

Opublikowany przez Secret World Legends na 31 maja 2017

Nie jestem przekonana, czy podoba mi się mechanika walki pistoletami – jak dla mnie jest ona zbyt losowa. Natomiast druga mechanika, związana z zarządzaniem ciepłem, zapowiada się całkiem ciekawie. A co Wy o tym sądzicie?

Poprzedni artykułSurvival Seed będzie mieć system polityczny
Następny artykułZmiany w kamizelkach kuloodpornych i zrzutach w H1Z1: King of the Kill
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Tompork

Wygląda świetnie już ekipę zbieram na gierkę a co do pistoletów to będzie różnie w jednej walce trafisz raz czerwony a w innej 10 razy mam nadzieję że nadane im będą odpowiednie % bo mogą miażdżyć inne klasy a po za tym takie rozwiązania są SUPER trudne do zbalansowania