Jeśli mieliście nadzieję, że już niedługo będziecie mogli wspinać się po skałach i ścianach w Conan Exiles, niczym małpy po drzewach, to mam dla Was smutną wiadomość.

Studio Funcom ogłosiło wczoraj, że aktualizacja mająca dodać do gry możliwość wspinania, została opóźniona. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo opóźnienie to jest związane z ulepszaniem silnika gry na nowszą wersję.

Ulepszamy Unreal z 4.12 na 4.15 i jest to dość duży skok. Oznacza to, że kolejna aktualizacja gry, która miała dodać wspinanie, nie zostanie wprowadzana dopóki wersja 4.15 Unreal nie będzie gotowa. Mieliśmy nadzieję, że zrobimy to kilka tygodni temu, ale proces przenoszenia na wersję 4.15 zajmuje znacznie więcej czasu niż początkowo przewidywano i dlatego trzeba jeszcze poczekać.

Zmiana ta z pewnością spodoba się graczom Conan Exiles, zważywszy na to, że nowe wersja Unreal ma zapwenić lepszą optymalizacje serwerów, jak i klienta gry, co znacznie wpłynie na poprawę rozgrywki, a także pomoże moderom.

Jednocześnie ekipa Conan Exiles odpowiedziała na Reddit, na kolejną rundę pytań zadanych przez społeczność tej gry. Joel Bylos zdradził, że w przyszłości do gry wprowadzone maja zostać aliansy pomiędzy klanami, ulepszone emotki i system budowania. System AI dla niewolników NPC także zostanie ulepszony, tak aby można było wskazać, kogo mają oni uważać za nieprzyjaciół. System pozwoleń także doczeka się zmian, tak aby gracze mogli bez przeszkód korzystać z tych samych krzeseł, czy też ognisk. Wraz z nowym biomem – Wyżyny, w grze pojawią się także bardziej neutralne miejsca z NPC, takie jak obozy, czy tawerny, w których gracze będą mogli znaleźć kupców oraz rzemieślników, a także nawiązać kontakty towarzyskie z innymi graczami.