Na dzisiaj zaplanowano sporą aktualizację PlanetSide 2, która co nieco odświeży oblicze kontynentu Indar, a także doda kilka innych nowości.

Serwery PlanetSide 2 wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 3 godziny. Poniżej lista zmian.

META

  • Zwiększono maksymalna liczbę zablokowanych kontynentów w tym samym czasie z 2 na 3
  • Zmniejszono liczbę graczy potrzebnych by otworzyć kolejny kontynent w 900 na 600

INDAR

Zmiany w przepływie walk na Indar:

  • dodano link łączący Howling Pass z Mao Watchtower
  • dodano link łączący Mao Southwest Gate z Mao Watchtower
  • dodano link łączący Tawrich Tower z Tawrich Depot
  • dodano link łączący Hvar Databank z Hvar Physics Lab

Zmiany w bazach

The Crown:

  • zmieniono zachodni klif aby nie było już tak łatwo wjechać tam pojazdami
  • północny klif otrzymał nowe drogi i osłony
  • dodano punkt możliwy do przejęcia bez konieczności wysiadania z pojazdów na północnym klifie
  • punkt przejęcia znajdujący się na południowym moście został przeniesiony pod ziemie, gdzie można się dostać  ze wschodu i południa The Crown
  • punkt przejęcia na wschodnim moście został przeniesiony na płaskowyż na wschodzie bazy (?)
  • zwiększona gęstość osłon dla atakujących ze wschodu
  • usunięto jump pady
  • dodano miejse przywołania pojazdów na północnej stronie bazy
  • zmieniono geometrię wieży aby zamknąć niektóre drogi z zachodu
  • dodano nową drogę na południu pod mostem w celu łatwiejszego dostępu do Ti Alloys
  • wieża z amunicją została przemieszczona tak, aby lepiej osłaniała pojazdy przywoływane w południowej części bazy

 

  • The Palisade:
    • usunięto lewitujące obiekty
    • niewielkie zmiany w osłonach
  • Indar Bay Point:
    • usunięto trawę i kamienie wystające przez podłogę w niektórych budynkach
    • dodano więcej osłon pod zachodnim mostem
    • dodano drugi most w celu zmniejszenia zastoju w przepływie walk
  • Tawrich Recycling:
    • usunięto zachodnie przejście
    • punkt przejęcia przeniesiony do nowej centralnej struktury
    • usunięto drogę i wzniesienie na południe od budynku odradzania
    • zwiększono gęstość osłon i poprawiono ogólny przepływ walk
  • NS Secure Data Lab:
    • tuba odradzania ustawiona jest w kierunku punktu przejęcia
    • zwiększono gęstość osłon wokół budynku odradzania, miejsca przywolania pojazdów i drogi do punktu przejęcia
  • Indar Comm. Array:
    • zwiększono gęstość osłon
    • dodano drogę na północ od bazy
  • Dahaka Southern Post:
    • zmiany w osłonach
  • Ceres Hydroponics:
    • punkt przejęcia znajduje się w środku nowego budynku
    • ulepszenie osłon od budynku odradzania do punktu przejęcia
    • dodano trochę skał aby zmniejszyć ostrzał od strony Ti Alloys
    • nowe obiekty i poprawki
    • dodano garaż na Sunderery na południu bazy
  • Indar Excavation
    • Otwarto drogę południową prowadzącą do punktu kontroli
    • Dodano garaż na Sunderer na północnym-wschodzie bazy
  • Howling Pass
    • Dopasowano wschodni obszar bazy i otworzono więcej dróg na północ
    • Na północy bazy umieszczono duży garaż na Sunderer
    • Przesunięto punkt A so zachodniego budynku z generatorem osłon
    • Przesunięto generatory osłon do wież
  • Allatum, Rashnu – Suarva BioLabs
    • Nowe kopuły oraz optymalizacja

 

BRONIE

  • Pistolet NS-45 Pilot
  • Seria broni Heatwave – nowe wersje NS-20 Gorgons, NS-11A oraz NS Decimator

 

DYREKTYWY

Dodano dyrektywę Mayhem, która nagradza za użycie broni z serii Ravenous lub Heatwave. Gracze, którzy ją ukończą otrzymają w nagrodę specjalną, mosiężną wersje pistoletu NS-45 Pilot.

 

PIECHOTA

Osłony osobiste:

  • Opóźnienie tarczy przed ponownym ładwaniem z 10 sek na 6 sek;
  • Opóźnienie ładowania tarczy inżyniera z 8 sek na 4 sek;
  • Szybkość regeneracji z 4 sek na 6 sek.

Zwiększono szybkość regeneracji osłon w linii certyfikacyjnej Advanced Shield Capacitor:

  • ank 1:  4 sek;
    Rank 2:  3.75 sek;
    Rank 3: 3.50 sek;
    Rank 4: 3.25 sek;
    Rank 5:  3 sek.

Infrawizja

  • Usunięto efekt rozmycia

LA

  • Poprawki w wyglądzie plecaków odrzutowych

C4

  • Kiedy C4 zostanie doczepiony do pojazdu, nie powinien przemieszczać się za nim.

DEPOT

Kosmetyki

  • Nomad Armor można zakupić dla każdej klasy osobno;
  • Pierwsze kosmetyki dla ANT;
  • Nowe nakrycia głowy dla NC – Kontra;
  • Nowe hełm dla MAX TR: HSG-1;
  • Nowa zbroja zaprojektowana przez Doku – tym razem Zealot dla VS.

 

 

I jak zwykle naprawiono mnóstwo błędów 🙂

Poprzedni artykułPlayerUnknown’s Battlegrounds szykuje się do testu mikrotransakcji
Następny artykułOstatnie otwarte beta testy LawBreakers, zbliża się premiera
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Otori

META

Zwiększono maksymalna liczbę zablokowanych kontynentów w tym samym czasie z 2 na 3
Zmniejszono liczbę graczy potrzebnych by otworzyć kolejny kontynent w 900 na 600

Chyba odpływ graczy jest XD

Marcin Rozciecha

Gra ma już swoje lata, więc to, że zmniejsza się ilość ludzi, którzy w nią grają, jest jak najbardziej zrozumiała.
Oczywiście głównym powodem tej zmiany jest populacja nocna, gdzie mniej ludzi gra. Nie oszukujmy się – za dnia i tak nie ma co liczyć, że pomimo 2 kontynentów otwartych, oba będą miały równą populację. Zwyczajnie jeden będzie zzergowany, a drugi pusty (i ten drugi to Hossin 😛 ).

Viktor Hark

Tu nie chodzi o odpływ graczy tylko o to że praktycznie zawsze poza „prime time” jeden z kontynentów jest miastem duchów. Tak było praktycznie zawsze, dziwi mnie że dopiero teraz ktoś pomyślał…