Gracze Dark and Light doczekali się kolejnej aktualizacji, tym razem jednak studio Snail Games skoncentrowało się na balansie rozgrywki.

Wzmocniono wszystkie budynki i wyregulowano siłę niektórych zaklęć, aby lepiej chronić graczy oraz stworzenia, po to by walki i rajdy były bardziej uczciwe. A tak konkretnie to znerfowano działanie broni kamiennych i żelaznych oraz niektórych słabszych magicznych umiejętności, przeciwko budynkom słomianym oraz tym drewnianym. Od teraz nieco więcej sensu będzie miało używanie umiejętności opartych na ogniu, szczególnie przeciwko właśnie tym strukturom.

Oprócz tego dzikie stworzenia będą mogły niszczyć jedynie te słabsze konstrukcje, bo przecież nie miało to sensu, kiedy zając mógł zadać obrażenia kamiennemu zamkowi. Od teraz tylko te najsilniejsze i potężne mroczne stworzenia, mogą zadać obrażenia kamiennym zamczyskom, więc czujność nocą jest zalecana.

Bestiariusz w Dark and Light

A jeszcze w tym miesiącu gracze Dark and Light spodziewać się mogą sporej aktualizacja, która zgodnie ze słowami twórców, ma wprowadzić wiele nowości. Niestety, dotychczas nie zdradzono jakich nowości…

Poprzedni artykułFenix i nowe umiejętności zawitały do Citadel: Forged with Fire
Następny artykułPlanetSide 2 zmienia mechanikę blokady kontynentów