Trzeba powiedzieć jedno – ekipa Entrada Intearctive naprawdę w miarę regularnie wprowadza aktualizacje do Miscreated. Dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej.

Niestety, w związku z gruntowną aktualizacja bazy danych, która to ma naprawić wiele problemów, w tym te związane z duplikowaniem przedmiotów, twórcy Miscreated musieli przeprowadzić częściowy wipe serwerów tej gry. Oznacza to, że usunięto wszystkie postacie oraz przedmioty, poza bazami, instrukcjami i pojazdami. Wszystkie rzeczy znajdujące się w skrzynkach, namiotach i pojazdach, włączając w to części służące do ich uruchomienia, zostały usunięte. Bardzo rzadko zdarza się, że studio Entrada Interactive decyduje się na wipe i dlatego też, zanim zaczniecie narzekać, warto pamiętać, że gra ta nadal jest we wczesnym dostępie i trzeba się na to przygotować.

Całe szczęście moja piękna baza, stworzona przez Przedsiębiorstwo KRÓLE, nie uległa zniszczeniu. Niestety, ponownie muszę poszukać pałki i odpowiedniego wdzianka 🙁

 

Przyjrzyjmy się teraz nowościom oraz najważniejszym zmianom, jakie aktualizacja #52 wprowadziła do Miscreated.

  • Dodano opancerzoną ciężarówkę;
  • Dodano buggy;
  • Dodano nowy budynek restauracji;
  • Dodano wiele kolorów kasków;
  • Dodano zielone i niebieskie wskaźniki laserowe;
  • Dotychczasowy model zepsutego autobusu zastąpiono nowym;
  • Dodano możliwość wykonywania bełtów do kuszy;
  • Ulepszono wygląd okna czatu;
  • Bluzy poprawnie pokazują decale;
  • Zmieniono magazynek KrissV na mały i ulepszono animacje przeładowywania;
  • Nowa animacja strzelania strzelbą taktyczną 870;
  • Dodano dźwięki i światła dla windy;
  • Nie można wyrzucić broni podczas jej przeładowywania;
  • Wyłączono możliwość sprintu podczas przeładowywania;
  • Wyłączono atak podczas free look;
  • Pułapki umieszczone w bazie utrzymują się poprzez restart serwera;
  • Kropki wskaźników są mniejsze co pozwala na dokładniejsze celowanie;
  • Zamieniono celownik karabinu myśliwskiego nowym;
  • Zredukowano ilość patyków w stosie z 15 na 10;
  • Ulepszono efekt wizualny min;
  • Zmieniono efekt wybuchów pojazdów;
  • Zredukowano przepustowość sieci zużywanej przez AI o około 95%.

Zdjęcia co niektórych nowości znajdziecie poniżej, a nową animację przeładowywania KrissV klikając na ten link.

Najważniejsze poprawki:

  • Naprawiono wywalanie się klienta gry związane z celownikiem laserowym;
  • Naprawiono nie działające przedmioty do rzucania w niektórych częściach mapy;
  • Rzucane przedmioty na ziemię ląduja teraz w nieco bardziej losowych miejscach;
  • Naprawiono windę w Hayward;
  • Naprawiono lewitujące lunety i niewidzialne bronie;
  • Wciśnięcie F podczas niesienia zwierzęcia teraz je prawidłowo porzuca;
  • Naprawiono brutale utykające w wąskich przejściach;
  • Naprawiono szyby w zepsutych autobusach.

I jak Wam się podobają te zmiany? Udało się Wam już znaleźć buggy lub nową ciężarówkę?

Poprzedni artykułWedług ekipy Just Survive, mapa Badwater Canyon to dopiero początek dobrych zmian
Następny artykułSmoczy wygląd broni dla Mistyka
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz Wesołowski

„Bluzy poprawnie pokazują decale;” chyba „detale” ;D Sorry Kinya XD