Ruszył turniej H1Z1 Invitational na TwitchCon i tak jak było zapowiedziane, prócz wielu emocjonujących przeżyć, twórcy zaadresowali także najważniejsze problemy oraz ogłosili kilka bardzo interesujących informacji.

Zacznijmy od tych wiadomości, które nie wywołają u Was ataku serca.

Rusza (ponownie) program Daybreak Insiders. Co to takiego? Wybrane osoby uzyskają dostęp do wewnętrznych serwerów testowych DBG, gdzie będą mogły wypróbować wprowadzane zmiany oraz pomysły twórców, podzielić się swoimi uwagami i otrzymać za to nagrody.

Osoby, które grały jeszcze za czasów gdy studio to nazywało się Sony Online Entertainment z pewnością pamiętają, że takowe programy już były, ale umierały śmiercią naturalną. Dlaczego? Bo i tak twórcy na koniec robili to co uważali za słuszne i często się to źle kończyło. Miejmy nadzieję, że tym razem program ten okaże się sukcesem.

Poruszono także temat H1Z1 Pro League.

Osoby, które będą chciały mieć szansę na uczestnictwo w lidze muszą:

  • mieć skończone 17 lat;
  • konto DBG (bez banów i kar);
  • zweryfikowane konto Twin Galaxies (bez banów i kar);
  • zdobycie przynajmniej raz Royality I w pre-sezonach od I do VII.

Więcej informacji związanych z przystąpieniem do ligi, znajdziecie na oficjalnej stronie H1Z1 Pro League.

A teraz informacje, które z pewnością Was ucieszą:

  • Wersja H1Z1 na PS4 jest już grywalna (przynajmniej w biurach DBG) – niestety nadal nie zdradzono, kiedy udostępniona zostanie na konsoli;
  • W najbliższych tygodniach oczekiwać można następujących zmian:
    • zmiany czasie restowania AR;
    • redukcja spamu AK;
    • możliwość wybrania miejsca startowego na początku meczu (pewnie kwadrat, a nie dokładna lokacja, tak jak to było w Just Survive);
    • redukcja ilości pojazdów przy końcu meczu;
    • usunięcie pasywnego stanu przejściowego (nie mam pojęcia o co chodzi);
    • usunięcie systemu bounty nowym systemem nagród wraz z dziennymi wyzwaniami;
    • nowa arena do treningu – Deathmatch;
    • zaadresowanie ENAS (czyli biegania jak kurczak bez głowy unikając pocisków);
    • wdrożenie mechanik „outplay” (chodzi tutaj o zmianę miejsc, strzał podczas skoku, skoki, i inne podobne);
  • Ekipa H1Z1 wie o tym, że gracze uważają iż podczas Pre-Sezonu III rozgrywka była najlepsza, więc (tutaj zgaduję) pewnie zapowiedziany Pre-Sezon VII będzie miał zbliżona mechanikę.

Najważniejsza informacja to jednak ta, że wraca ulubiona mapa graczy – Z1! Prace nad jej odświeżeniem rozpoczną się dopiero w nadchodzącym tygodniu, więc pewnie potrwa to co najmniej kilka tygodniu lub dłużej, ale mapa ta powróci do gry. Cieszycie się?

I teraz niespodzianka ode mnie: spośród komentarzy jakie zostawicie pod tym postem (na stronie, nie na FB) i w których to podzielicie się swoją opinią na temat ogłoszonych przez DBG zmian, wybiorę jeden, według mnie najciekawszy, i autora nagrodzę kodem na H1Z1! Macie czas do jutra (niedziela 22.10.2017) do godziny 22:00. Kod wyślę na adres mailowy podany w Disqus.

Przypominam także, że przez kolejne dwa dni, oglądając turniej H1Z1 Invitational, zdobyć możecie skórki na kevlar i AR. Linki aktywujące zamieszczać będę w poście o turnieju oraz na Facebooku (w grupie, jak i na mojej stronie).

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

 

AKTUALIZACJA

25 października jeden z członków ekipy H1Z1 pokazał zdjęcie starej, ale odświeżonej mapy Z1.

Będzie trzeba nad nią trochę popracować by mogła poprawnie funkcjonować, ale została uruchomiona i wszystko jest na dobrej drodze!