Zmutowane kosmiczne dynie powróciły do PlanetSide 2! Ich historia przypadkowego pojawienia na Auraxis owiana jest tajemnicą, ale jedno wiemy na pewno: trzeba je zniszczyć!

Tegoroczny event Halloweenowy w PlanetSide 2 – Nanites of the Living Dead potrwa do 10 listopada i za ukończenie specjalnych dyrektyw, gracze będą mogli zdobyć wiele atrakcyjnych nagród, a wśród nich tytuł Horseman oraz tajemniczy implant Phylactery.

Możecie myśleć, że implant ten jest zbyt mocny, ale podczas jego używania postać otoczona jest zielonkawą poświatą i po prostu staje się świecącym celem.

To nie wszystkie nagrody jakie można zdobyć w czasie tego eventu. Zniszczenie dyni nagradza punktami XP oraz nasionami, które wymienić można atrakcyjne maski. Także i do Depot zawiały nowe artykuły sezonowe, w tym maski, klaksony, dyniowe granaty oraz NS CandyCannon 3000.

To nie koniec informacji, bo dzisiejsza aktualizacja wprowadziła do PlanetSide 2 także kilka istotnych zmian.

Meta

  • Naprawiono błąd z nie otrzymywaniem nagród podczas zonowania na inny kontynent, aby wziąć udział w Alercie;
  • Zredukowano progi wymagane do uruchomienia kolejki frakcyjnej na kontynencie;
  • Blokada kontynentu może nagrodzić 100 certami.

Balans Piechoty

  • Zmieniono nazwę ESF Synergy (inżynier) na Aircraft Synergy
    • Kiedy inżynier jest w pojeździe, będzie on leczony jakby miał Nanite Auto Repair na poziomie 1;
      • Efekt ten nie kumuluje się, gdy w pojeździe jest kilku inżynierów;
    • Dodano dwie dodatkowe rangi do Aircraft Synergy za 250 i 500 certów:
      • ranga II wpływa na Liberatory,
      • ranga III wpływa na Galaxy.
  • Nanoweave Armor oraz Kinetic Armor (Piechota/MAX)
    • Ranga 4 i 5 redukują obrażenia z przeciwlotniczych karabinów maszynowych o 20% (Walker)
  • Ordnance Armor (MAX)
    • Naprawiono opis.

Balans Pojazdów

  • Sunderer
    • Zwiększono HP z 4000 na 5000
  • Przywrócono bonus obrażeń pancerza bocznego dla czołgów
  • Zmieniono odporność Galaxy, Liberatora i Valkyrie na broń typu A2G, co zwiększy ich żywotność;
  • Zwiększono odporność czołgów i Sunderera na Anti-Materiel Rifle;
  • Balans Walkera
    • Obrażenia przeciwko MBT/Harasser/ANT zwiększone z 85 na 115;
  • Kolejny balans broni przeciwpancernych;
  • Zmieniono nazwę Aspis Anti-Aircraft Turret na Hoplon Anti-Aircraft Turret
    • Zasięg maksymalnych obrażeń zmieniono ze 100m na 50m;
    • Zasięg minimalnych obrażeń zmieniono z 500 na 400m.
  • Balans rakiet
    • Zmniejszono obrażenia

Notki związane z dzisiejszą aktualizacją są naprawdę długie i znajdziecie je na forum PlanetSide 2.

Poprzedni artykułFortnite wprowadza czat głosowy oraz daje rekompensatę graczom niesłusznie zbanowanym
Następny artykułH1Z1 Invitational startuje już dzisiaj, oglądaj i zdobądź skórki!
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Pawel Grzondkowski

I znowu tylko balans, balans. Przecież to taki genialny sposób na rozwijanie gry, 2012: balans, 2013: balans, 2014: balans, 2015: balans, 2016: baalns, 2017: widać… ile można robić ten cały „Balans”? Gdyby Developezy zejęli się czym innym prócz tym balansem to ta gra byłaby drugim Battelfieldem pod względem jakosci. Jestem bardzo zadowolony z systemu konstrukcji oraz ostatnich patchów, ale zwracają zbyt dużo uwagi na to zbalansowanie rozgrywki. W grze są 3 bardzo zróżnicowane frakcje. Da się to zbalansować w sposób „Idealny”? Pewnie, że nie… a moim zdaniem jest bardzo dobrze od 2014.