W trakcie ostatnich dwóch tygodniu, ekipa H1Z1 podjęła próby wprowadzenia oprogramowania do walki z oszustami – BattlEye [BE]. Pierwsza próba była nieudana i zakończyła się wyłączeniem tego programu.

W tej chwili trwa kolejna próba związana z BattlEye i niestety ma to wpływ na problemy, jakie występują u niektórych graczy w momencie uruchomienia H1Z1.

W związku z olbrzymia ilością zapytań związanych z tym oprogramowaniem, postanowiłam zamieścić kilka podpowiedzi przetłumaczonych z oficjalnej strony BattlEye, które być może pomogą Wam w rozwiązaniu Waszych problemów z uruchomieniem H1Z1. Jeśli znaleźliście tez inne rozwiązania, to podajcie je w komentarzach – być może komuś to pomoże 🙂

20151221_h1z1_battleye-2

21.05.2016

Jeśli macie problem z uruchomieniem obu gier H1Z1 po aktualizacji, to nie jesteście sami!

Devsi DBG pracują nad rozwiązaniem tego problemu! Pierwszy Hotfix, który BYĆ MOŻE naprawi błędy z logowaniem zapowiedziany został na 21:00!!

Chodzi o następujące błędy:
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\PhysX3Common_x64.dll
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\ApexFramework_x64.dll

Poniżej lista najczęściej występujących błędów oraz co należy zrobić, aby je naprawić.

Przede wszystkim, to jeśli dopiero co zakupiliście H1Z1, to po zainstalowaniu gry zrestartujcie swój komputer. W wielu przypadkach to pomaga właśnie to najprostsze rozwiązanie 🙂

  • Mój launcher zatrzymał się na „Starting BattlEye Service…” i gra nie uruchamia się.

Zidentyfikowano błąd z obecną wersja BE i zostanie to naprawione tak szybko, jak to możliwe. W międzyczasie udajcie się do folderu C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye i wykasujcie plik BEService_h1z1.exe.

  • Mój launcher BE pokazuje wiadomość: „[INFO] Blocked loading file:…”

Jeśli komunikaty te nie wpływają na rozgrywkę, to należy je zignorować (uwaga – nie mają one wpływu na rozłączanie się gry).

Jeśli informacja związana jest z plikem „wow64.dll” w folderze Windowsa, to rozwiązaniem będzie odinstalowanie z systemu aktualizacji Windowsa „KB3004394”.

  • Kiedy uruchamiam grę z włączonym BE nie widzę i nie mogę połączyć się do żadnego serwera. Jak to naprawić?

Po pierwsze, przeskanujcie swój komputer najnowszą wersją programu antywirusowego i upewnijcie się, że nie macie ukrytego złośliwego oprogramowania (malware) lub wyświetlającego reklamy (adware). Niestety, niektóre z tych oprogramowań mogą zostać nie odkryte i nadal wpływać na grę. Aby rozwiązać ten problem należy zresetować ustawienia połączenia Winsock poprzez otwarcie wiersza polecenie Windows jako administrator (Start -> Wszystkie Programy -> Akcesoria, prawym przyciskiem na “Wiersz polecenia” and wybrać “Uruchom jako administrator”) oraz wpisanie komendy „netsh winsock reset” (bez cudzysłowu). Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

  • Moja gra nie uruchamia się / Dostaję błąd Windows (np.: „The application was unable to start correctly (0xc000009a)”)

Spróbuj następujących rzeczy:

  • Upewnij się, że BEService.exe w katalogu usług BE (zwykle „C: Program Files \ (x86) \ Common Files \ BattlEye”) nie jest blokowany przez zaporę
  • Upewnij się, że w katalogu gry nie ma plików d3d9.dll lub dsound.dll plik. Jeśli są to usuń lub zmień nazwę.
  • Upewnij się, że masz legalną kopię systemu Windows. Pirackie kopie mogą nie być obsługiwane przez najnowszą wersję BE.
  • Odinstaluj uszkodzoną aktualizacji systemu Windows „KB3004394”
  • Sprawdź, czy uprawnienia do pliku katalogu gry są łamane, wykonując następujące czynności:
    • Kliknij prawym przyciskiem myszy na katalogu gry (w Eksploratorze Windows),
    • wybierz „Właściwości”
    • przejdź na zakładkę „Zabezpieczenia”;
    • na liście grupy / użytkownika wybrać „SYSTEM” wejście i sprawdzić, czy ma pełny dostęp.
    • W przeciwnym razie kliknij „Edytuj …” i przyznaj użytkownikowi pełny dostęp.
  • Certyfikaty systemowe mogą być uszkodzone. Aby je naprawić należy pobrać i zainstalować aktualizację z firmy Microsoft.
  • Sprawdź swoje pliki systemowe, czy nie są zepsute. Napraw je w korzystając z poradników Microsoft: 1 oraz 2.
  • Przeskanuj systemu aktualnym oprogramowaniem antywirusowym. Złośliwe oprogramowanie, który modyfikuje pliki systemowe lub gry, może powodować takie problemy, gdy program BE jest włączony.
  • Upewnij się, że nie należy używasz żadnych niestandardowych/ modyfikowanych plików systemowych (w tym DirectX). Zainstaluj ponownie DirectX.
  • Po uruchomieniu gry pojawia się: „Failed to initialize BattlEye Service: Driver Load Error (577).”

Prawdopodobnie używasz darmowej wersji systemu Windows 10 lub wersji sprzed premiery: Windows 10 Insider wersja 10074.  Aby to naprawić nalezy wyszukac i zainstalować wszystkie dostępne aktualizacje systemu Windows.

  • Po uruchomieniu gry pojawia się: „Failed to initialize BattlEye Service: Driver Load Error (31).”

Upewnij się, że oprogramowanie zabezpieczające (program antywirusowy, itd) nie blokuje BE Service. Chodzi tutaj zarówno o BEService.exe/BEService_x64.exe w katalogu BattlEye waszej gry, jak i cały katalog BE (C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye). Prawdopodobnie będziecie musieli go dodać do listy wyjątków oprogramowania zabezpieczającego.

Jeśli to nie pomoże to należy odinstalować i zainstalować ponownie BattlEye.

  • Po uruchomieniu gry pojawia się błąd:  “Failed to initialize BattlEye Service: Windows Test-Signing Mode not supported.”

Należy wyłączyć tryb testowy – link jak to zrobić.

Inne rozwiązania znajdziecie tutaj.

  • Po uruchomieniu gry dostaję komunikaty: “Failed to install BattlEye Service.” / “BattlEye Service installation failed.” / “Failed to start BattlEye Service.” / “BattlEye Service startup failed.” / “Failed to initialize BattlEye Service: …”. Jak to naprawić?

Coś w systemie zapobiega instalacji i uruchomieniu BattleEye Service, który wymagany jest do gry na serwerach włączona ochroną BE.

Upewnij się, że oprogramowanie zabezpieczające (program antywirusowy, itd) nie blokuje BE Service. Chodzi tutaj zarówno o BEService.exe/BEService_x64.exe w katalogu BattlEye waszej gry, jak i cały katalog BE (C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye). Prawdopodobnie będziecie musieli go dodać do listy wyjątków oprogramowania zabezpieczającego.

Jeśli to nie pomoże lub nie używacie oprogramowania zabezpieczającego, to może być problem z pozwoleniami katalogu BE lub tez plików w nim się znajdujących. Aby to rozwiązać, wykasujcie folder BE (zazwyczaj C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye) i uruchomcie grę ponownie. Jeśli nadal macie ten sam błąd to spróbujcie ręcznie uruchomić launcher BE, znajdujący się w folderze waszej gry, z uprawnieniami administratora (prawy przycisk myszy na BE launcher -> właściwości -> uruchom ten program jako administrator -> OK).

Jeśli nadal nie możecie uruchomić BE, oznacza to, że jakieś nieznane oprogramowanie działające w waszym systemie blokuje dostęp.

Jeśli nie możecie ustalić przyczyny, to sugerowane jest przeinstalowanie Windows.

  • Podczas uruchamiania gry z włączonym BattleEye, w momencie naciskania przycisku myszki lub klawiatury zamraża/ laguje mi gra.

Jest zazwyczaj spowodowane przez złośliwe oprogramowanie – należy przeskanować cały system (można użyć Malwarebytes Anti-Malware).

  • Jestem wykopywany z gry z jednym z poniższych komunikatów. Nie używam hacków, więc jak to rozwiązać?
    • BattlEye initialization failed (Zainicjowanie BE nie powiodlo się)
      • Po pierwsze upewnij się, że BE jest prawidłowo zainstalowany w folderze gry. Można zainstalować go ręcznie, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie BatteEye.
      • Jeśli to nie pomogło, to możesz mieć problem z uprawnieniami plików. Aby to rozwiązać przejdź do C:\Users\[username]\AppData\Local\[nazwa gry] (upewnij się, że widzicie wszystkie pliki i foldery – nawet te ukryte) i wykasuj katalog BattleEye.
      • Jeśli problem nadal istnieje być może uszkodzone zostały certyfikaty systemowe.
    • Client not responding (klient nie odpowiada)
      • Może się to zdarzyć jeśli utracicie połaczenie z serwerem. Częstym rozwiązaniem tego problemu jest aktualizacja oprogramowania modemu/ routera.
      • Upewnij się, że nie ma uruchomionego „Cucusoft Net Guard” – program ten nie jest kompatybilny z BE.
      • Jeśli to nie pomoże, to oznacza, że macie problem z połączeniem internetowym.
    • Failed to update
      • Z jakiegoś powodu klient BE nie jest w stanie pobrać nowych aktualizacji z serwera – jest to prawdopodobnie związane z Twoim połączeniem internetowym.
      • Proszę pobrać najnowszą wersję swojej gry i ręcznie zaktualizować BE.
      • Jeśli błąd nadal występuje, to prawdopodobnie ma to coś wspólnego z uprawnieniami katalogu BE – usuń katalog BE (zazwyczaj C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye)
    • Corrupted Memory #X
      • BattleEye wykrywa, że nie wielkość pamięci komputera nie jest prawidłowa. Przeskanuj system w poszukiwaniu trojanów i innego złośliwego oprogramowania oraz sprawdź RAM czy nie ma wad (np. za pomocą Memtest86).
      • Jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie jeden z plików gry został uszkodzony i należy ją przeinstalować.

Mam nadzieję, że powyższe odpowiedzi pomogą Wam w rozwiązaniu problemów związanych z BattlEye. Wersja angielską znajdziecie na stronie głównej BE.

Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziała, to napiszcie maila z prośba o pomoc do twórcy BattlEye: support[małpa]battleye.com

Na Reddit znalazłam jeszcze jedno rozwiązanie dotyczące zatrzymaniu ładowania gry na „Starting BattlEye Service…

  • Kiedy otworzy się okno BE przejść do Menadżera Zadań
  • Spojrzeć na „Procesy w tle”
  • Znaleźć „BEService”
  • Kliknąć strzałkę znajdującą sie po lewej stronie
  • Prawym przyciskiem myszy na BattleEye Service i wybrać Stop
  • To powinno anulować operację
Poprzedni artykułŻyjący i otwarty świat Gloria Victis
Następny artykułDISQUS już dostępny!
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Monteswwy

Ja mam jeszcze inny problem.Otoż po dolaczeniu do Areny trybie battle royale po sekundzie wylacza mi sie gra bez zadnego komunikatu.
Wie moze ktos jak to naprawic ?

Kinya

Na cos takiego zazwyczaj pomaga: odpalenie steam jako admin i weryfikacja plików, weryfikacja plików na launcherze h1z1, sprawdzenie czy ma się aktualne sterowniki, upewnienie się ze firewall nie blokuje pewnych procesów (awesomium, launchpad, h1z1. exe i czasami vivox), a jesli to nie pomoże to przeinstalowanie gry 🙁

dsatv11

Ja mam też inny problem ponieważ podczas odpalenia gry(h1 obydwie wersje) nie działa mi nakładka steam.Prosze o szybką pomoc !!!

Adam Badaczewski

Mam problem gdy włączam grę wyskakuje mi biały ekran zmienia mi się myszka i zaczyna się ładować w prawym dolnym rogu toksyczny znaczek (OBRACA SIĘ) i wyłącza mi gre bez niczego bez żadnego powiadomienia POMOCY !!!

spojnośc plikow sprawdz na steam i w launcherze gry

Adam Badaczewski

sprawdzałem

Adam Badaczewski

wydaje mi sie że sie gra poprostu zwiesza i ją wyłacza

Adam Badaczewski

ej a w launcherze jak sprawdzic tą sujność ????

masz ikone opcji – taka śrubka i tam jest validtae game files, jak nie pomoże to reinstall gry

Adam Badaczewski

thx za info 🙂