Nie wszystkie zmiany wprowadzone do H1Z1: King of the Kill podczas ostatniej aktualizacji, przypadły graczom do gustu. Dobra wiadomość jest taka, że nadchodzą zmiany.

Na podstawie opinii graczy, ekipa H1Z1 zdecydowała się wprowadzić kilka zmian, które trafią do gry już w najbliższych dniach. Oto kilka najważniejszych zmian, nad którymi pracują obecnie devsi.

  • Cone of Fire (stożek ognia, „bloom”)

Funkcja ta została znienawidzona przez graczy, szczególnie podczas celowania (ADS) i dlatego też ekipa H1Z1: King of the Kill postanowiła z niej zrezygnować. Zamiast tego, dla większości broni zaimplementowany zostanie system odrzutu – wyjątkiem będzie strzelba. Pierwsza wersja systemu odrzutu, wprowadzi pionowe i poziome trendy dla większości borni, których to będziecie musieli się nauczyć. Nie spodziewajcie się jednak zobaczyć przewidywalnego wzorca odrzutu.

CoF nadal będzie obecny podczas strzału z biodra.

  • Spamowanie kucania

Ekipa H1Z1: King of the Kill ma w planach wprowadzić system podobny do tego jaki jest w CS:GO. Jednakże w tym przypadku spowolniona zostanie akcja w górę (wstawania). Zmiana ta ma zagwarantować, że gracze nada będą mogli szybko schować się za przeszkodą.

  • Spamowanie granatami

Jeszcze w tym tygodniu na serwery Live trafi poprawka, która ma to naprawić. Po wprowadzeniu #CombatUpdate gracze zaczęli zbierać dużą ilość granatów, a potem bardzo szybko je wszystkie rzucać, co według devsów  nie jest pozytywnym doświadczeniem. Aby uniemożliwić masowe gromadzenie granatów, zwiększoną zostanie ich masa, więc zajmą one zdecydowanie więcej miejsca w ekwipunku.

Dodatkowo twórcy pracują nad nową animacja rzucania granatami, która powinna spowolnić tą akcję i wydłużyć czas pomiędzy kolejnymi rzutami.

  • Prędkość biegania

O ile prędkość bazowa biegania postaci sprzed #CombatUpdate, jak i po wprowadzeniu tej aktualizacji, nie uległa zmianie, to jednak animacje oraz wymuszona pasywna postawa w niektórych sytuacja, sprawiają wrażenie, że postać biega wolniej. Ekipa H1Z1: King of the Kill pracuje nad nowymi animacjami, które odzwierciedlać mają szybkość akcji w tej grze. Trwaja także prace nad poprawienie szybkości poruszania podczas celowanie i opuszczania broni.

  • Prędkość i opad pocisku

Projektanci nadal oceniają jak zmiana prędkości pocisku wpływa na rozgrywkę i to zarówno na poziomie casualowym, jak i tym bardziej profesjonalnym. twórcy wiedzą o obawach graczy związanych z tymi zmianami, ale wierzą, że nowe prędkości pocisków pozytywnie wpłynęły na rejestrację obrażeń i rozgrywkę. Mając to na uwadze, dodany zostanie opad pocisków, tak aby te strzały na dalekim zasięgu dawały większą satysfakcję i wymagały większych umiejętności.

  • Oszuści

Temat ten jest bardzo poważnie traktowany przez ekipą H1Z1: King of the Kill. W ostatnim czasie wprowadzone zostały pewne dodatkowe metody ich wykrywania, które zaowocowały zbanowaniem ponad 25 tysięcy kont.

Kiedy zmiany te trafią na serwery Live?

Tak jak wyżej wspominałam, pierwsze poprawki związane z granatami trafią do gry jeszcze w tym tygodniu. Jeśli chodzi o CoF oraz spamowanie kucania, to także w tym tygodniu zmiany udostępnione zostaną graczom, ale na serwerze testowym. Na całą resztę zmian trzeba będzie jeszcze poczekać.

Lista zmian, jakie trafiły do gry podczas #CombatUpdate

I co o tym sądzicie? W końcu devsi H1Z1: King of the Kill zaczęli słuchać Waszych opinii, czy też jeszcze nie?

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułFuncom obiecuje lepszą komunikację w Conan Exiles
Następny artykułCitadel: Forged with Fire wprowadza Abominacje
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Creative

Niech w końcu wydadzą odpowiednią optymalizację – z GTX’em 1060 6GB i na i5-3 generacji nie mogę dobrze grać bo ciągle coś klatkuje, spada fps’y.