Bycie członkiem załogi statku pirackiego zobowiązuje. Wyciąganie kotwicy, opuszczanie żagli, atakowanie innych okrętów, obrona i odkrywanie drogi do skarbów – to wszystko wymagać będzie sprawnej komunikacji.

Ale co zrobić, gdy nie za bardzo lubimy rozmawiać z innymi ludźmi lub też po prostu nie możemy?

I właśnie w takich momentach przydadzą się nowe opcje, nad którymi pracuje ekipa Sea of Thieves.

W najnowszym materiale filmowym, starszy projektant Andrew Preston omawia znaczenie komunikacji w tej grze i prezentuje najnowszą funkcję, nad którą trwają właśnie prace.

W Sea of Thieves najlepiej będzie się grać przy użyciu komunikatorów głosowych, ale chcemy aby gracze mogli się nią cieszyć bez konieczności ich używania. Komunikaty niewerbalne to coś, o czym myśleliśmy ale w przyszłości. Na forum było jednak wiele dyskusji na ten temat i gracze prosili o taka funkcję, więc stała się ona jednym z naszych priorytetów.

Podobnie jak w przypadku menu radialnego, komunikacja niewerbalna w Sea of Thieves odbywać się będzie za pomocą wielu wcześniej ustalonych fraz. To co jednak najważniejsze, to fakt, iż będą się one zmieniać w zależności od tego, z jakim elementem postać wchodzi w interakcje. Oznacza to, że w zależności od tego, czy gracz stoi na statku, trzyma ster, wciąga kotwicę, czy też szuka skarbów na lądzie, będzie mieć do wyboru inne zdania. A do tego zostaną one automatycznie przetłumaczone na inne języki, więc dzięki ich wykorzystaniu możliwa będzie wspólna gra z osobami nieznającymi tego samego języka.

Nieźle, prawda?

Poprzedni artykułSwagnum Opus Event w H1Z1: King of the Kill już dostępny! [aktualizacja]
Następny artykułEkipa Just Survive dopytuje się o plusy mapy Z1, a także wprowadza kolejne nowości na testowy
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Wieszczycki

„Ahoy Insider,
You’re invited to play in the Sea of Thieves Technical Alpha!”
Czy wam też się poszczęściło? Tyle gier, tak mało czasu….

boooooooooooooooooo 🙁
.
.
.
Znaczy… super! Gratuluję! 😛

Michał Szymański

Gratuluję. Będziesz mógł się podzielić wrażeniami czy jako tester będziesz musiał zachować dyskrecję?