Mimo wcześniejszych zapowiedzi, że ekipa PUBG nie będzie przez kolejne kilka tygodni aktualizować serwerów Live i skupi się na testach nowości, jakie trafić mają do gry w dniu jej premiery, zdecydowano się jednak wprowadzić jeszcze kilka poprawek.

Wielu graczy prosiło, a nawet domagało się wprowadzenia zmian związanych z niebieską strefą, która normalnie powinna by obszarem śmierci, ale w rzeczywistości wyglądało to inaczej. I dlatego też studio Bluehole, czy też wydzielona z niego kilka tygodni temu część – PUBG Corp., zdecydowało się coś w z tym w końcu zrobić.

Postanowiliśmy dostosować obrażenia zadawane przez niebieską strefę, tak aby zachęcić do walki bezpiecznym obszarze. Wraz z nową aktualizacją, będziecie mogli skupić się na bardziej bezpośrednich pojedynkach na bliskim dystansie wewnątrz strefy, zamiast walczyć z przeciwnikami znajdującymi się poza bezpieczną strefą w środku i pod koniec meczu.

Oczywiście zmiana ta trafi wpierw na serwer testowy i dopiero po wysłuchaniu opinii graczy może zostać wprowadzona na serwery Live. Jeśli społeczności PUBG spodoba się ta modyfikacja, to notki aktualizacyjne na 31 tydzień wczesnego dostępu wyglądać będą następująco:

Rozgrywka

  • Zwiększono obrażenia w czasie zadawane podczas pobytu w niebieskiej strefie.

Poprawki

  • Naprawiono problem związany z pociskami czasami ignorującymi pancerz.

Oczywiście ekipa PlayerUnknown’s Battlegrounds zdaje sobie sprawę z tego, że przed premierą gry, zaplanowaną na końcówkę 2017 roku, zostało do zrobienia jeszcze sporo rzeczy. Dlatego też, już w niedługim czasie, rozpocznie się wielkie testowanie wszystkich nowych zawartości i mechanik, zarówno tych o których wiemy, jak i tych o jakich jeszcze nie słyszeliśmy.

Pierwsze testy skupią się na mechanice wspinania oraz skoku i ruszą już na początku listopada.

W planach twórców jest także naprawienie wielu błędów, jakie występują w tej chwili na serwerach Live oraz optymalizacja. Tak naprawdę, to w najnowszym komunikacie twórców PUBG przeczytać możemy, że większość z nich została już naprawiona, ale jednak nie trafią do obecnej wersji gry.

Należy pamiętać, że nie jest łatwo połączyć wersję z serwerów Live oraz wersję 1.0 nad którą pracujemy. Nawet jeśli niektóre problemy zostały naprawione na wewnętrznym serwerze, to nie zawsze mogą one trafić na serwery live.

Jak wcześniej wspominaliśmy, planujemy przeprowadzić trzy fazy testów przed oficjalna premierą gry. Jednakże komunikaty informujące Was o tym, co trafi na serwer testowy mogą być opóźnione i opublikowane bezpośrednio przed testami. Dziać się tak będzie dlatego, że nieustannie staramy się wdrożyć i naprawić jak najwięcej rzeczy, a do tego chcemy mieć pewność, że nasze komunikaty są tak dokładne, jak jest to możliwe.

Zwracamy uwagę na Wasze opinie i raporty o błędach. Niektóre z poruszanych przez Was kwestii zostały już poprawione w naszej wewnętrznej wersji. Jednak tak jak już wspominaliśmy, nie zawsze jest to łatwe połączyć obie wersje gry. Gdybyśmy nadal zdecydowali się na wprowadzanie aktualizacji co tydzień, to premiera naszej gry zostałaby opóźniona.

I właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na jednoczesne wprowadzenie poprawek, ulepszenie optymalizacji, naprawę błędów i innych zawartości na serwery testowe, kiedy trafo na nie wersja 1.0.

A Wy – macie w planach wypróbować nowości na serwerze testowym PUBG, czy też poczekacie z tym do dnia premiery gry?

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułH1Z1 wraca do korzeni! [AKTUALIZACJA]
Następny artykułRzut oka na sandboxowy Freeman: Star Edge