Na serwery Planetside 2 trafiła kolejna aktualizacja. Tym razem ekipa pracująca nad tą darmową strzelanką dodała nowe kamuflaże, ulepszyła interfejs oraz zmieniła nieco niestabilne Warpgate.

Escape tbdME reality AoGV possible flMeGzH come 4FSTxPnkAq consequence. Great forces sSr4JoC4v no 7IdrBR8DgtIJ44xO rise m8TPnRrki saturate 8xb3zT1. kUa0heROS rear guard nSkM4ZKLpJor left y6VXANeLh8rWS9P instructions 1KMqQcrH those BmDjaxJNP5 can understand tqMmkJD7N.” -Częściowo przechwycona transmisja z Vanu Archive: Relic(x0451 block-919)

Dzień Świętego Patryka

Od 14 do 18 Marca wszyscy gracze PlanetSide 2 otrzymywać będą podwójne punkty XP. Ponadto, w sklepie można znaleźć kilka nowości:

  • Clover Camo – 299 DBC
  • Shamrock Decal – 49 DBC
  • Leprechaun Decal – 49 DBC
  • ANT Lucky Tire Trails – 399 DBC (Nowość!)
  • Sunderer Lucky Tire Trails – 399 DBC (Nowość!)
  • NS “Jackpot” Decimator – 1499 DBC (Nowość!)
  • Patrick’s Day Bundle – 1999 DBC (Nowość. Zawiera wszystkie powyższe rzeczy!)

Interfejs

Od dzisiaj można także filtrować bronie w menu postaci, a także automatycznie odrzucać zaproszenia do przyjaciół/squadu/outfitu oraz ignorować przychodzące wiadomości od innych graczy.

Ta druga funkcja działa również z poziomu komend, które możemy wpisać na czacie:

  • /ignore requests refuse|accept – Ignoruje przychodzące zaproszenia do przyjaciół/squadu/outfitu
  • /ignore request friend|squad|outfit refuse|accept – Ignoruje poszczególne zaproszenia
  • /ignore whisper|tell refuse|accept – Ignoruje przychodzące wiadomości od graczy

Dyrektywa: Exceptional II

W związku z dodaniem NS “Jackpot” Decimator, będzie można ukończyć dyrektywę Exceptional II. Za ukończenie III poziomu, gracze otrzymają klakson na pojazdy w postaci dźwięku oraz wybuchu Certów wokół pojazdu

Natomiast za ostatni poziom nagrodą będzie Złoty Kamuflaż do wykorzystania na jednej, dowolnej broni, która istnieje w grze.

META

Niestabilne Warpgate

Podniesiono wymóg populacji, dotyczący otwarcia nowego kontynentu z 96 osób do 120. Dodatkowo front na nieustabilizowanych kontynentach nie przebiega teraz na zewnątrz mapy, ale zmierza na środek.

Esamir

Dodano lattice pomiędzy Elli Tower a Old Shore Checkpoint.

Hossin

Nowa nagroda za Alert na tym kontynencie: Paradise Camo.

Jest ona ekstremalnie rzadka i gracz może otrzymać ją tylko, jeżeli będzie uczestniczył w co najmniej 90% alertu. Kamuflaż o nazwie Paradaise Camo zainspirowany został koszulami, w jakich producent PlanetSide 2 – Nick Silva, pojawia się na okazjonalnych streamach.

BALANS

Bronie

MGR-L1 Promise (NC LMG)

  • Zmniejszono minimalny odrzut z 0.16 na 0.15
  • Zmniejszono maksymalny odrzut z 0.4 na 0.3
  • Zwiększono redukcję odrzutu bocznego z 0.025 na 0,05

Te zmiany powodują, że broń szybciej przechodzi do minimalnego rozrzutu (to jedyna broń działająca na zasadzie „im dłużej strzelasz, tym jest celniejsza”), a także sprawia, że po pierwszym strzale gracz nie czuje już tak bardzo „kopnięcia”, zadanego przez pierwszy wystrzelony pocisk.

VE-H Maw (VS LMG)

  • Usunięto sposób, w jaki broń zyskiwała odrzut;
  • Maksymalny odrzut na pocisk z 0.5 na 0.35;
  • Maksymalny kąt rozrzutu pocisków z 10 na 15 stopni;
  • Maksymalny odrzut boczny z 0.225 na 0,195

Zmiany te mają upodobnić Maw do broni NC – LA1 Anchor, ale jednocześnie zachować specyfikę frakcyjnej broni VS.

Miny

Miny ponownie powinny działać w stosunku do MAXów. Czas uzbrajania miny wynosi 4 sekundy – przed tym czasem jest nieszkodliwa.

INNE

  • Usunięto wystające elementu z Vechicle Ramp (2 zęby u góry konstrukcji);
  • Naprawiono bug, który sprawiał, że nagłówek w kolumnie Description, w menu wyboru składu, rozciągał się;
  • Naprawiono położenie tekstu w wyszukiwarce Outfitów;
  • Jeżeli przeładujemy Maw podczas biegu, broń powróci na miejsce po przeładowaniu, a nie zatnie się na animacji przeładowania;
  • Punkty, które mogą przejąć pojazdy, są teraz widoczne z większego dystansu;
  • Jeżeli na mapie kontynentu wybierzemy Fieldplate to domyślne kolory będą kolorami frakcyjnymi oraz będą posiadały nowe ikony;
  • Commando Beret NC na postaciach żeńskich nie będzie się zapadał w głowę postaci;
  • Dodano obiekt na tyle Harassera, który ma sprawić, że pewne niesprecyzowane elementy nie będą się pod nim unosić;
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Spiker (Pistolet VS) ładował się za szybko i korzystał z niepoprawnego rodzaju obrażeń (zabijał MAXa na 2 strzały w głowę);
  • Dodano naturalne osłony za zachód od Aurora Materials (Esamir);
  • Dodano kilkanaście-kilkadziesiąt nowych Decali Outfitowych do gry;
  • Zaktualizowano ikonę nawigacyjną z menu implantów.

Warto wspomnieć także o zmianach, jakie trafiły w ostatnim czasie na serwer testowy PlanetSide 2:

  • Można strzelać z Orbital Strike w dowolne miejsca na mapie;
  • Orbital Strike zostaje zniszczony, gdy wróg zniczy reaktor;
  • Sojusznicze Silosy nie zasilają już wrogich konstrukcji;
  • Wszystkie moduły mogą być teraz stawiane bliżej siebie. Nie dotyczy to modułów tego samego rodzaju (np. 2 Repair Module obok siebie);
  • Gracze nie mogą już stawiać konstrukcji pod ziemią lub w powietrzu;
  • Decay (automatyczne niszczenie budynków w czasie) nie działa już, jeżeli moduły są zasilane przez Silos;
  • Obrażenia, zadawane przez Howler Siege, działają już na wszystkich frakcjach, a nie tylko na VS;
  • Naprawiono bug związany z Pillboxem, w którym tarcze ciągle wyłączały się i włączały.
PRZEZUziriel
ŹRÓDŁODBG
Poprzedni artykułPlayerUnknown’s Battlegrounds dodaje emotki, osiągnięcia i inne nowości
Następny artykułNowy zwiastun oraz wszystko co musicie wiedzieć o Fortnite Battle Royale na mobilki
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Marcin Rozciecha

A miałem nadzieję kupić Paradise. A tu… alerty na Hossinie. Każdy VS na Cobalt będzie miało to camo w przyszłym tygodniu 😛 Niech żyją ghost-capy.

Oj tam to idźcie i walczcie 🙂

Marcin Rozciecha

Ale Hossin… I najrzadsza kategoria przedmiotów… Już prędzej w lotka wygram 😀

WujeQ

Niech żyje Wielki Trójkąt Indaru (Ceres, Crown, Ti Alloys), już lepiej było jak linie leciały po brzegach mapy.

Marcin Rozciecha

Tyle, że to rodziło pewien problem. Na reddicie użytkownicy narzekali na brak walk w późnych (bądź wczesnych) godzinach oraz na to, że czasami dwie frakcje olewały trzecią i walczyły tylko pomiędzy sobą. W tym rozstawieniu takiej opcji już nie ma – olejesz któryś z frontów, to wróg odetnie przód i ciężej będzie przejąć kolejne placówki.