… ale to nie znaczy, że developerzy Planetside 2 zamilkili. Oczywiście, że nie i dzięki temu wiemy co zobaczymy (odczujemy) już niedługo w grze na 'własnej skórze’…
Z pewnością gracze New Conglomerate grający Heavy Assult będą się cieszyć, bo oto broń Jackhammer doczeka się już w GU02 zmian, które zapowiedziane zostały przez M. Higbiego:
- „reduced recoil & accuracy loss per shot, max damage pushed from 5m to 12m, projectile speed 300m/s->400m/s;
- ADS move accuracy penalty reduced ~25%, ADS move speed increased 0.5x -> 0.75x, hipfire accuracy;
- reload when round in the chamber -100ms, reload when empty +100ms.„
Czy to dobrze, czy też źle, nie wiem, nie znam się na broniach w Planetside 2 aż tak dobrze… Wiem jedynie, że Vanu i tak zwycięży, bez względu na to jak bardzo NC i TR zostaną wzmocnione 😀
Również Lasher (VS) oraz MCG (czyżby T7 Mini-Chaingun frakcji TR?) będą delikatnie zmienione, jednakże nie w raz z GU02, ale w późniejszym czasie…
„MCG and Lasher will be getting some love too, but, not in the 02 update. Better spin up for MCG and less team damage for Lasher”
Poza tym dwie duże zmiany w zarabianych punktach doświadczenia (XP) powinny ułatwić zdobywanie punktów Cert:
- XP dostaniemy także za uszkodzenia pojazdów, a nie tylko w momencie ich zniszczenia;
- skalowalne XP za gracza (campowanie Spawn Roomów nie będzie się już opłacało, lepiej zapolować na gracza, który ma na swoim koncie już kilka 'killi’)
Także od momentu wejścia GU02 w życie będziemy w stanie kliknąć na nazwę gracza na naszym czacie by móc go zaraportować, zignorować czy też dodać do listy przyjaciół. Skończy się rozgryzanie literek i cyferek w nazwach typu ’O0OlllIIIO0O’.
Od kiedy devsow PS2 wspieraja koledzy od EQ2 wszystko wychodzi pozniej 🙂
Oczywiscie zart.