W dniu dzisiejszym serwery zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na co najmniej 2 godziny celem aktualizacji. Wygląda na to, że ściągnąć będziemy musieli około 2GB danych. Najnowsza informacja stwierdza, iż serwery zostaną wyłączone „godzinę lub nawet i dwie później niż planowano„.
Oficjalne notki zostały opublikowane i zaraz zacznę je tłumaczyć.
ZMIANY OGÓLNE
– Zmieniono zasady rekomendacji serwerów dla nowych graczy:
- populacja imperium – polecany jest serwer z najniższą średnią populacji danej frakcji w ciagu ostatnich 24 godzin;
- populacja serwera – polecany jest serwer z najniższą ilością graczy w ciągu ostatnich 24 godzin.
– Zmiany w punktach doświadczenia za uczestnictwo w Alercie – nagroda jest teraz proporcjonalna do ilości czasu postać uczestniczyła w Alercie. Tylko postacie uczestniczące w całym Alercie dostaną pełna nagrodę punktów XP. Udział liczony jest na postać, a nie na konto.
– Zmiany w punktach XP za samobójstwo gracza – kiedy nieprzyjaciel umiera popełniając samobójstwo lub wylogowując się, ostatni gracz, który zadał mu obrażenia w przeciągu ostatnich 10 sekund zostanie nagrodzony killem. Zmiana ta dotyczy także postaci w pojazdach.
– Zmieniono czas przejęcia dla głównych baz:
- Amp Stacje oraz Tech Planty można przejąć w 7 minut;
- BioLaby można przejąc w 7 minut jeśli jest się w posiadaniu większości punktów (2/3 lub 3/4);
– Zmieniono Esamir:
- wprowadzono przepływ walk;
- zmieniono wygląd większości baz;
- dodano dwa nowe posterunki: The Rink oraz Rime Analtytics.
– Poprawiono logikę odradzania dla kontynentów z przepływem walki (Lattice):
- w opcjach odradzania znajdziemy wszystkie bazy w posiadaniu naszej frakcji w odległości jednego połączania od miejsca gdzie umarliśmy lub skąd my się przemieścić (redeploy);
- najbliższe wielkie bazy (Tech Planty, Bio Laby oraz Amp Stacje);
- Warpgate;
– Zmieniono interaktywny tutorial
– Nowe rzeczy w Depot:
- nowe bronie : SMG NS-7 PDW oraz pistolety NC LA3 Desperado, TR TS2 Inquisitor, VS Cerberus;
- nowe kamuflaże – 7 nowych kamuflaży wliczając szare dostępne na razie dla osób z subskrypcją;
- nowe paczki z kamuflażami oraz najpopularniejszymi zestawami dla pojazdów i piechoty;
- nowe rzeczy kosmetyczne dla pojazdów: 3 nowe decale, świecące szkło dla ESF,
- obniżono zredukowano ceny dla Decali (piechota z 300SC na 100 SC, pojazdy z 500SC na 300 SC) i Hood Ornamentów (teraz 50SC).
ZMIANY W PIECHOCIE
– Zmieniono dźwięki dla broni Vanu Sovereignty;
– Celownik broni (z biodra) zmieni kolor na czerwony, gdy wróg na którego skierowana jest broń jest bliżej jak 8 metrów, zmiana ta nie dotyczy zamaskowanych infiltratorów;
– Zmieniono niektóre statystyki pistoletów (więcej danych w notkach);
– Wyrównano celowniki:
- karabiny VS były dotychczas skierowane delikatnie w prawo w trakcie celowania;
- lunety SMG były dotychczas skierowane delikatnie w lewo;
- NC Mag Shot oraz Rebel również mają delikatne zmiany.
– Zmiany w certyfikacji paska amunicji
– Ulepszono Advanced Shield Capacitor Delay poprzez obniżenie opóźnienia o 4 sek na maksymalnym poziomie;
– Materiały wybuchowe:
- ulepszono wszystkie materiały wybuchowe tak aby były bardziej efektywne przeciwko graczom z nanoweave armor;
- zwiększono obszar wewnętrznych obrażeń dla sticky i frag granatów z 0,5m na 1m;
- NC Bouncing Betty oraz VS Proximity Mine będą świecić oraz odtwarzać dźwięk zanim wybuchną, poza tym zwiększono wewnętrzny krąg obrażeń z 0,5 m na 2m;
- TR Claymore – dodano dźwięk kiedy są aktywowane, zwiększono krąg wewnętrznych obrażeń z 0,5 m na 3 m oraz obrażenia z 1275 na 1300;
- czas rzucania zwiększony z 0,25 sek na 0,65 sek.
– Spotting (Q) – wrogie miny mogą być teraz oznaczone oraz dodano nowe ikony dla
- wieżyczka AV;
- wieżyczka AI;
- wieżyczki AA w bazach;
- wszystkie pojazdy;
- miny przeciw-czołgowe.
ZMIANY W POJAZDACH
– ESF (szczegóły w notkach)
- zmieniono domyślne działa w ESF (zmniejszono czas wystrzału, zwiększono magazynki, wyrównano zadawane obrażenia, dodano minimalne obrażenia na długim dystansie, zmniejszono czas przeładowania dla Scythe);
- zmieniono działa obrotowe dla ESF (zmniejszono czas wystrzału, zmieniono rozmiar magazynków, dodano minimalne obrażenia na długim dystansie, zmniejszono czas przeładowania);
– Inne Pojazdy:
- odporność Sunderera względem naboi piercing zwiększona z 70% na 75%;
- zmniejszono odporność Harassera na mały kaliber z 85% na 80%;
- zredukowano bonus z kompozytowego pancerza dla Harassera z 6/12/18/24% na 5/10/15/20%
– Zmieniono statystyki niektórych broni dla pojazdów:
- M20 Basilisk – zwiększono zasięg (ze 100m na 200m) oraz wartość obrażeń minimalnych (na 200);
- M20 Drake – zwiększono obrażenia minimalne na 200;
- AP30 Shredder
- G30 Vulcan – bardziej efektywny przeciwko piechocie, osłabiony przeciwko samolotom;
- G30 Vulcan – H – bardziej efektywny przeciwko piechocie, osłabiony przeciwko samolotom;
– Zmiany w radarze
- Proximity Radar wykrywa teraz ruch wrogich żołnierzy i pokazuje ich dla innych graczy w pojazdach – zwiększono zasięg oraz aktualizacja następuje co 0,5 sek a nie co 2 sek, wykrywa zamaskowanych Infiltratorów i TYLKO graczy w ruchu (działać będzie podobnie do narzędzie Reckon infiltratora);
- Scout Radar wykrywać będzie wrogich graczy niedaleko pojazdu i pokazywać dla wszystkich graczy w okolicy na mini mapie – narzędzie to będzie działać tylko wtedy, kiedy gracz znajduje się w pojeździe i wykrywać będzie zamaskowanych Infiltratorów, zwiększono zasięg dla Flash;
koniec z przestrzelaniem spawn roomow przez granatniki!
Hailstorm Turbo Laser: Fire Rate reduced from 1200 RPM to 857 RPM < in your face bitch ;]
Vortek Rotary: Magazine size reduced from 35 to 25( 33 max) < ale tu już nam dali popalić
A vulcanowi zmienili rodzaj pocisków na przeciw pancerne i zwiekszyli obrażenia i napisali że to powinno zmniejszyc ich moc przeciw samolotom !
Chyba ktoś jest zadowolony ze zmian 🙂
Oczywiście 🙂 będzie bardziej sprawiedliwie,nie będziemy mieć w końcu najsłabszych broni
wyjdzie w praniu… a moja pralka się popsuła więc to może być zły znak
Ciekawe kiedy naprawią bud z bronią AA – przez „niezniszczalne” moskity i scythe normalnie kiedyś mi bajpas puści….
O prawda ten bug niszczy system i nie wiadomo jak oni to robią jeden taki libek i cała obrona może się w du*e pocałować
jaki bug? samo-naprawiajace sie samoloty czy co?
Też jestem ciekaw tych zmian 😀
Strzał y z broni AA nie zadają żadnych obrażeń lotnictwu. Wkurzające jak cholera.
Niee otóż ten bug powoduje że, samoloty nie otrzymują obrażeń od maxów, skyguardów, G30, G40 ogólnie wszystkiego co przeciw lotnicze. Nie pamiętam jak było z rakietami kierowanymi ale…
Można wtedy strzelać do woli w każdy samolot i choć trafiasz, widzisz jak pociski p. lot. Wybuchają przy samolocie to i tak nie ma markerów trafień ani nic… Nie wiem jak oni to robią ale tyczy się to TR i VS… Nie raz już rzucało się mięsem podczas takiej bezskutecznej obrony przed lotnictwem
a zgłaszaliscie buga?
Nikt nie komentuje zmian w nagradzaniu za Alert? Jak Wam się to podoba? Bo ja myslę, że w końcu jakaś rozsądna zmiana 🙂
System nagradzania za alert jest przyznam sprawiedliwy, po prostu 😀 Nie będzie już tak, że jak ktoś nie walczył to dostaje za friko punkty bo np. właśnie się pojawił w grze, lub też wykombinował sobie kiedy się pojawić. 😀
Jeśli ten bug z lotnictwem jest w mocy, to przyznam że osobiście go nie doświadczyłem, ani strzelając z AA, ani też latający Scythe’em. Co prawda ani jednego, ani drugiego nie nadużywam, ale nawet nie wiedziałem o takiego bug’a istnieniu.
Czemu serwery nie są wyłączone co jest?
co do tego buga to może 2 razy zdarzyło mi się, że nie dostawałem obrażeń, ale jakieś 100 razy ja ich nie zadawałem 🙁
jak zmniejszą mi magazynek w vorteku…
to napiszę do nich, żeby mi oddali wszystkie certy z reavera, bo nie ma sensu nim latać z takim magazynkiem
chyba jednak niema aktualizacji
Oj… czyżby się im coś schrzanilo? ups…
oj soe soe
Nie raz takie gówno się pojawia – strzelasz i TYLKO pojazdy wroga lotnicze są pancerne.
Jak strzelałem w piechotę to dało radę, wroga czy swoją, ale zadawało obrażenia. Naszym samolotom też, co prawda bez wybuchów, ale zawsze.