… i możemy już testować zmiany, o których wiemy od piątku. Już wiadomo, iż na serwer testowy nie trafiły długo zaplanowane Implanty i nie wiadomo czy trafia tam jeszcze w tym tygodniu.
W dniu wczorajszym Higby zapowiedział, że zmiany w ESF podzielone zostaną na trzy następne GU głównie z powodu zmian w broniach lock-on. W GU13 zobaczymy zmiany związane z XP za samobójstwo pilota lub wylogowanie oraz zmiany w działkach.
Poza zamianami związanymi w ESF, o których nie będą Wam się rozpisywać czy są dobre czy też nie bo po prostu nie umiem grać latawcami, można znaleźć również nowy SMG Nanite Systems w trzech kolorach oraz nowe pistolety. Nie są to pistolety frakcyjne nad którymi ciągle pracuje ekipa PlanetSide 2.
Zgodnie z informacja podaną przez Joshua statystyki nowych broni nie są do końca prawidłowe, więc warto sprawdzić je za kilka dni:
- pistolet NC ma wymuszone opóźnienie w eksplozji, które to nie trafiło na PTS,
- pistolet VS nie powinien zadawać obrażeń obszarowych,
- wszystkie pozostałe pistolety także zostały zmienione (poza Commissioner),
- Repeater ma zmniejszone obrażenia na dalszej odległości.
No i zmiany na Esamir…. Ale to już w kolejnym poście 🙂
New SMG <3
Wszyscy w VR Training narzekali ze kiepski, tak samo jak i jechali po pistolecie VS. Ale za to nowe dźwięki broni VS są naprawde fajne.
No pistolet VS leci na dokładnie tej samej zasadzie działania, jaka została zastosowana w przypadku lancer’a. Czyli nie wiadomo właściwie jak tego użyć. Pistolety stanowią raczej szybką alternatywę na brak amunicji w magazynku głównej broni, czyli broń taka musi być od razu po przełączeniu zdolna do zadawania sensownych obrażeń.
Obawiam się, że to będzie kolejny niewypał dla VS. Chciałbym się pomylić, ale twórcy PS2 jakoś zadają nie zauważać, że choć pomysł z ładowaniem broni jest ciekawy, to jednak średnio praktyczny.
Na nowe dźwięki zaś czekam z niecierpliwością. Zróżnicowanie w przypadku broni VS (które to prawie wszystkie wyglądają niemal identycznie), jest bardziej niż mile widziane, zaś dźwięki to dobry początek 😀
e tam te smg….
Są już 2 mało wam ?
Tak samo nowe pistolety w porównaniu do rewolwerów są niczym….
Broni jest już odpowiendnia ilość nie potrzeba nic nowego…
Niech poprostu bawią się w przeteksturowanie pojazdów z PS1 niech ta gra ma jakiś sens, strategie, taktyke…
Bo teraz na wolną gre bez ograniczenia, mamy tylko Amerish
Zgadzam się z Teheironem. Heretyckie ścierwo, heretyckim ścierwem, ale pistolet dostali mniej niż imponujący.
Developerzy rozmijają się z koncepcją broni dodatkowej. W jakich sytuacjach będzie Ci potrzebny mini-lancer? Te wszystkie pomysły z „charge mechanics” wołają o pomstę. Już widzę jak wyciągasz broń i machasz przeciwnikowi ręką, dając znać że jeszcze bateria nie naładowana.
Tak między bogiem a prawdą, te wszystkie pistolety są nieco „meh”. Nawet po stronie TR. Toż to Emperor v. 2.0 tyle że z większym magazynkiem i takimi-siakimi zmianami statystykach.
Oj, sony sony.
Ten Cerberus na PTS działa jak rebel.
post zaktualizowany o nowe dane 🙂
Mi SMG się podoba jest troche wolniejsze od blitza ale można nim powalczyć na średnim dystansie