Czasami myślę, że powinnam dostać nagrodę za oglądanie co niektórych programów tworzonych przez SOE i w szczególności mam tutaj na myśli ostatnie odcinki Command Center.

Z powodu bardzo małej oglądalności (zastanawiam się czemu…) prawdopodobnie był to już ostatni odcinek tego programu, którego gracze maja szansę oglądać od czasu Bety.

Mimo coraz większej ilości hałasu i bzdur o których rozmawiają Matt Higby, dyrektor kreatywny, oraz Tramell Isaac, dyrektor artystyczny, udało mi się wyłapać kilka ciekawostek ujawnionych we wczorajszym programie:

  • Jeszcze w lipcu wprowadzone zostaną do grydyrektywy, czyli osiągnięcia graczy powiązane z medalami.
  • Za zdobycie dyrektyw gracze dostawać będą wiele unikalnych nagród.
  • Dyrektywy z najwyższego poziomu nagradzać będą graczy unikalnymi broniami odpowiednimi do typu dyrektyw, które będzie można zdobyć tylko w ten sposób. Bronie te bazują na Lore PlanetSide2 i tak na przykład jeśli gracz TR zdobędzie Auraxium na 5 karabinach, gracz ten dostanie unikalną wersję T1 Cycler, który będzie nazywał się T1 Cycler Generała Watersona z ulepszona mechaniką, z unikalnym wyglądem oraz z odblokowanym setem załączników.
  • Także w lipcu na serwery Live trafią pistolety specyficzne dla każdej frakcji.
  • Zmiany w odrodzeniu, które omawiane były we wczorajszym programie „Higby Pls„.

Jeśli chodzi o wyspy bitewne, chociażby słynny Nexus, to ekipa PlanetSide 2 miała spotkanie związane z tym tematem w zeszłym tygodniu. Developerzy ciągle zastanawiają się jak wyspy te wprowadzić do gry, ale projektanci i graficy planują już prace nad kolejnymi wyspami, które mają graczy „powalić”. Jednym z pomysłów jest dziura grawitacyjna z wieloma małymi wysepkami unoszącymi się wokół niej podobne do Pandory z Avatara… Planem jest aby świat Auraxis odczuwany był jeszcze bardziej jako sci-fi i w tym kierunku podążać będzie ekipa PlanetSide 2 tworząc kolejne wyspy.

I tak na koniec – Command Center nie jest skasowane, ale ukazywać się teraz będzie prawdopodobnie w każdą środę. W planach marketingu jest:

  • większy wysiłek na stworzenie unikalnych segmentów w programie;
  • większą wartość produkcyjną (koniec głupich gadek pls?);
  • dodanie segmentu „Poza kamerą” gdzie będziemy mogli obserwować prace developerów;
  • większy fokus na eventy;
  • niektóre informacje o grze będą przekazywane wyłącznie poprzez ten program (exclusive announcements).

Cała „śmieciowa” gadka Higbiego i T-Raya trafi do programu „Rum&Cola„, który dotychczas był tylko częścią Command Center i który emitowany będzie raz na miesiąc.

 

Poprzedni artykułLandmark Live, odc.21 – Pomysł i jego realizacja
Następny artykułPoznajcie ekipę H1Z1 – Ryan Favale
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

ten nie pamiętam kiedy to to oglądałem już 😀

VintageMann

Nie wiem czym zajmują się prowadzacy CC ale bardziej by się przydali przy pisaniu kodów bo z tego co wiem zawsze tego brakuje.

bartosz277

Spoko, dzięki za info

bartosz277

można by to forum posegregować, na główne tematy, i pod tematy związane z tymi głównymi. że by mieć obraz czego szukać, umieszczony na jednej stronie. bo jest za dużo przerzucania tych stron. No i nie mogę dodawać opisów, mimo że jestem zalogowany;)