Każdy, kto jest zainteresowany nad czym pracują obecnie developerzy PlanetSide 2 powinien obejrzeć ten program w całości.
Na poczatku Higby omówił ogólnie dyrektywy, ale później (od 13:00) zaprezentował fanom każdą z broni, które można otrzymać za zdobycie dyrektyw na poziomie Auraxium. Plik z nazwami, opisami i załącznikami znajdziecie na forum. Jedna rzecz, o której wspomniał Higby to to, że ekipa PlanetSide 2 rozważa obecnie czy nie pozwolić graczom na zmianę celowników w przypadku tych broni, bo o to było najwięcej próśb.
Przygotowuję w tej chwili screenshoty wszystkich broni za dyrektywy Auraxium, które wrzucę na forum, tak abyście mogli podejrzeć ich statystyki bez konieczności oglądania programu.
Mieliśmy także szansę przyjrzeć się nowym mieniącym się zbrojom Auraxium Infused Plating, które dostana osoby mające zdobyte wszystkie dyrektywy Auraxium dla danej klasy (od 30:45).
Oprócz tego w programie zaprezentowana została pierwsza wersja samolotu Valkyrie (od 33:45), który ma zostać wprowadzony do gry. Podsumowanie w postaci krótkiego filmu oraz screenshotów ze statystykami prezentowanych broni znajdziecie na forum. Poniżej screenshot Valkyrie oraz porównanie wielkości modelu w porównaniu do Galaxy i Mosquite.
Od 41 minuty Higby przedstawił pokrótce co zostanie wprowadzone i zmienione w przyszłotygodniowej aktualizacji:
- surowce – wymiana dotychczasowych na nanity;
- osoby, które mają mnóstwo artykułów konsumpcyjnych (np. granaty) – nadal będą je mieć po aktualizacji, ale nie będą w stanie zakupić nowych do momentu ich zużycia;
- zmiany w Alertach, czyli aktywacja tylko w momencie gdy dana frakcja zdobędzie odpowiednią ilość terytorium (75%) – frakcja podbijająca może wygrać w momencie zdobycia 90% terytorium (obniżone z 95%), utrzymanie terytorium na poziomie 75% także powoduje zablokowanie kontynentu lub przeciwne frakcje wygrywają w momencie, gdy uda im się odbić część terytorium (40%);
- w przyszłości zostaną wprowadzone inne alErty: przejęcie flagi, dostarczenie ładunku, zabij X liczbę graczy, itd.
- nowy szybki system odradzania:
- spacja – odrodzenie w tym samym miejscu z tym samym ekwipunkiem;
- Esc – mapa z punktami odrodzenia, możliwość zmiany ekwipunku.
- zmiany w systemie rekrutacji outfitów, który ma naprawić wiele problemów;
- zmiany dotyczące wydajności gry:
- naprawiono GPU framerate, który ma wpływ na lag myszki (jest na serwerze PTS);
- zmiany w zarządzaniu pamięcią;
- zmiany dla niektórych broni MBT oraz Harasser:
- PPA – zmieniono rozmiar magazynku z 50 na 20, zmiany w certyfikacji zwiększającej ilość pocisków 3/6/11/15, zmieniono wygląd pocisku na mniejszy;
- Marauder – zwiększono szybkość pocisku 175m/sec;
- Canister – rozrzut z 1,0 na 0,9, zwiększono min obrażenia z 80 na 100;
- Bulldog – zmniejszono obrażenia od wybuchu z 600 na 500 oraz promień wybuchu.
Na sam koniec programu (56:00) mieliśmy szansę obejrzeć nad czym pracują w tej chwili projektanci poziomów w PlanetSide 2 – prototypy nowych wysyp bojowych. Na razie te bardzo podstawowe wersje wysp są wstępnie testowane, zanim zacznie się nad nimi poważna praca, gdyż ekipa PlanetSide 2 chce się upewnić, że wyspy takie są możliwe na silniku gry.
No i co myślicie o tych nowościach pokazanych przez Higbiego?
A tutaj najważniejszy fragment streamu:
https://www.youtube.com/watch?v=dfnyt9FgN7w
ciekawe czy NC zamiast chaingun’a będzie mieć kolejny bezużyteczny shotgun a VS kolejne działo z 1000 obrażeń na obszarze 10 metrów z którego nie trzeba będzie celować żeby zabić.
Bardzo fajne zmiany, zwłaszcza jeżeli chodzi o alert. Bo obecne lockowanie kontynentów było bardzo słabe. A co z tą zmianą w wydajności? Myślicie da się to chociaż trochę odczuć?
Urban combat? Oni nie mówili że się nie da? Mnie się bardzo spodoba jak będzie
Haha, nerf PPA. Wreszcie wzięli się za bezkarne farmienie.
Niech dadzą cały taki kontynent z wieżowcami i to już!!!
Ciekawy odcinek, powiedzieli, kiedy to wprowadzą? 2015? Początek 2016?
wieżowce!
Nerf PPA? Nie wiem, może nie umiem za cholerę tego używać. Uważam, że ta broń jest beznadziejna 😀 Może jak by prędkość pocisku była trochę większa.
Pograj troche Cannistrem a pokochasz PPA momentalnie.
Miejska walka całkiem spoko ale pod warunkiem że będą miały one jakieś wnętrze a nie że se tylko stoją.