Brian Burness, jeden z programistów Planetide 2, opublikował nowy film prezentujący najnowsze elementy konstrukcyjne nad którymi trwają obecnie prace.

Oto lista zapowiedzianych nowości:

  • działo jonowe – Harpe IPC;
  • moduł alarmowy informujący właściciela konstrukcji i jego drużynę o wrogu znajdującym się w x odległości od modułu;
  • PillBox – mały schron dla piechoty oraz rozstawianych elemetów konstrukcyjnych takich jak np.: moduły;
  • Elysiom Spawn Tube – miejsce odradzania graczy;
  • terminal na małe pojazd;
  • i kilka innych elementów.

 

Trzeba pamiętać o tym, że nadal trwaja prace nad tymi elementami. Jeśli chodzi o zaprezentowane na filmie działo jonowe, to jest ono dalekie od ukończenia – devsi nadal nie wiedza jaki końcowy model będzie ono posiadać, efekty nadal nie są dopracowane, a system celowania nie działa jak powinien.

Poprzedni artykułNa tropie sukcesu – wywiad z twórcami Gloria Victis
Następny artykułArcheAge trafi na urządzenia mobilne
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PLHammerhand

Fajnie wyglądają te nowe elementy, zwłaszcza ta mała „jak dorosnę to będę pełnoprawną placówką” wieża z amunicją 😀
Ten mały bunkier może być ciekawy, ale czy nie mają w planach zrobienia czegoś w stylu modułowych konstrukcji (że jedne mogą być umieszczane na innych albo przyczepiane do innych…)

menaximus

mały bunkier jest fajny, bo można go będzie rozstawiać w bardziej stromych/ciaśniejszych miejscach. Szkoda tylko że to działo jest dalekie od ukończenia. Trzeba będzie długo czekać najwyraźniej.

Kinya Turbgroszka

O wow – to jest świetne 🙂

Joe Rachitynowy

przydałby się mały silos cortium…. taki który już spawnowany miałby cortium w sobie. Strasznie marzy mi się akcja ze zbudowaniem z zaskoczenia bazy na tyłach zergu ale żaden moduł nie działa bez silosa

Viktor Hark

Lepiej byłoby dodać nową ocję dla ANT w menu udostępniania pojazdu, gdzie można by go przestawić w tryb zaopatrywania w Cortium pobliskich modułów(po rozstawieniu).

dRq1

problem tkwi w zebraniu odpowiedniej ilości Cortium, zebraniu chętnych graczy do zabawy, i przewidzeniu jak się zerg zachowa na danym terenie. Bierzesz 10 antów wypełnionych po brzegi Cortium, dojeżdżasz jakoś bokami na miejsce, 5 antów wypełnia silos, a drugie 5 po rozstawieniu można wykorzystać do rozbudowy bazy.