… nic innego jak możliwość ’spokojnego’ pogrania w Planetside 2. Tak, tak, ten jeden wieczór w tygodniu przeznaczony jest na strzelanie, reperowanie, wysadzanie graczy przeciwnych frakcji na serwerze Miller… A w dniu wczorajszym postanowiłam wypróbować nową wieżyczkę dla inżynierów przeciwko pojazdom.

Nie wiem jak to fachowo nazwać, ale jak dla mnie to działko to jest delikatnie rzecz ujmując lekko „przegięte„. Dwa strzały i czołg zniszczony?! Nie mówiąc o możliwości sterowania lotem pocisku?! Pociski uderzają praktycznie w 90% tam gdzie wskazujemy za pomocą naszego celownika, no chyba, że źle skierujemy pocisk i zderzy się z wcześniejszą przeszkodą. Czołg schował się za drzewem lub skałą? Nie ma już większego problemu… Wystarczy odpowiednio nakierować pocisk… Oto moje próby z kierowania pociskami za pomocą tego działka w naszym Warpgate:

httpv://www.youtube.com/watch?v=RopZPUfmFMw

Nie dość, że wieżyczka ta zadaje duże obrażenia nie tylko pojazdom ale i piechocie, to jeszcze stawianie jej nie kosztuje nas żadnych surowców. Owszem, każdorazowe wystrzelenie pocisku powoduje przegrzanie na 6 sekund, ale w tym czasie można albo odbiec i postawić kolejną wieżyczkę w nowym miejscu, bądź tez możemy zmniejszyć ten czas do 4,5 sekundy poprzez ulepszenie punktami Cert.  Według mnie każdy inżynier powinienem obecnie obowiązkowo posiadać tą wieżyczkę w swoim uzbrojeniu.

Dla tych co się wahają, czy zakupic tą nową broń, podpowiadam, że możecie odblokować ją na 30 minut, tak jak każdą inną broń i wypróbować. Pamiętajcie tylko by ją aktywować po odblokowaniu, nie ważne czy to na próbę, czy też gdy zdecydujecie się ją zakupić.

Zastanawiam się ile czasu upłynie do momentu kiedy developerzy znerfuja to działko…

Poprzedni artykuł[EQ2] Babagra.pl na liście linków EQ2
Następny artykuł[EQ2] Nowe fryzury już niedługo!
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dok

Nie wiem albo ślepy jestem albo strzelałaś do duchów…nie lubie takich gier zaraz z nudów bym sieknął temu drugiemu inżynierowi po plecach ;).

Talisha

@Dok
Hehehe, rozumiem, że nigdy nie grałeś w PS2, bo czego jak czego ale nudy to tam nie masz na 100%
Kinia testowała w jedynym bezpiecznym miejscu w grze.

Fajne testy, mniej więcej widzę na ile to może sobie pozwolić. Czyli na dużo. Gepard bardzo się cieszy z nowej zabawki. Też sobie potestuję dzisiaj, na The Crown 😀

lamora

hehe half life i rocket launcher jak żywy :))

Gepard

Heheheh 🙂
Jak już wywołaliście mnie z czeluści internetu to dopowiem kilka rzeczy.
Testowałem przez 30 min 🙂 na Crownie ale w późnych godzinach nocnych i na prawdę da się tym trafić prawie wszystko 🙂 Liberatory i Galaxy boleśnie to też odczują – gdy ją kupie na własność.
Cele za górką nie stanowią problemu, o tym się już przekonał Sunderer i Magrider które próbowały się schować za górkę.
Ale i tak najlepsze jest strzelanie za płotków (te płotki między Towerem a Launch Padem, strzelając rakietą w górę i potem celując w cel (widać cele przez płotek) czołgi za to nie mogą cie trafić bo pociski rozbijają się o ten cudowny płotek 🙂 .
Jakbym wiedział to wcześniej to bym nie kupował rakiet do Heavy Assaulta bo teraz najlepszą specjalizacją (najbardziej uniwersalną) jest Inżynier 🙂
Czemu?:
– snajperów ściągamy z wieżyczki AV
– czołgi ściągamy z wieżyczki AV
– Sunderery ściągamy z min AV (szybka precyzyjna akcja ze Spawn Beaconem)
– szeroki wachlarz broni zaczynając od GD-7F na bliski dystans, podstawowy AF-19 Mercenary jako MidRange oraz Warden na LognRange )
– obrona punktów za pomocą min AI

HEH 🙂 do tej pory jak widziałem czołg to mi szczęka opadała i wołałem kolegów 🙂 teraz to jest super zabawa ;D

Dok

A to przepraszam i zwracam honor.Co do nudy to zapewne nie ma bardziej nudnej gry (dla niewtajemniczonych) niż EQ2…..jeszcze żadna laska na nią nie poleciała a się starałem żeby powiększyć gildie ojj starałem ;(.