… serwerze Testowym to nerf ZOE, TR Lockdown oraz kilka innych istotnych rzeczy. Jak zwykle całe notki znajdziecie na forum.

ZOEZacznijmy od zmian w ZOE. Przede wszystkim to obecnie na serwerze testowym można ZOE używać przez 8 sekund, po czym musimy ponownie naładować zdolność by móc ja uzyć. Czy czas ten zostanie jeszcze zmieniony? Zobaczymy…

Obniżono wytrzymałość zbroi w czasie trwania ZOE o 30%. Poza tym zredukowano buff zwiększający obrażenia od wybuchów dla Bursterów podczas używania ZOE przeciwko ESF:

  • ranga 1: +5% (~93 obrażeń)
  • ranga 2: +7% (~95 obrażeń)
  • ranga 3: +9% (~97 obrażeń)
  • ranga 4: +12% (~100 obrażeń)
  • ranga 5: +15% (~103 obrażeń)

Jeśli chodzi o MAx’a TR to zmniejszono szybkość wystrzałów oraz przeładowanie dla Bursterów podczas używania Lockdown odpowiednio dla każdej rangi.

  • Rank 1
    • RoF: -13
    • Reload: -10%
    • DPS: +5%
  • Rank 2
    • RoF: -25
    • Reload: -20%
    • DPS: +10%
  • Rank 3
    • RoF: -36
    • Reload: -30%
    • DPS: +15%
  • Rank 4
    • RoF: -46
    • Reload: -40%
    • DPS: +20%
  • Rank 5
    • RoF: -55
    • Reload: -50%
    • DPS: +25%

Kolejna ważna zmiana, która będzie mieć duży wpływ na walkę. Dominacja kontynentu przez daną frakcję, a więc benefity z tym związane, zostanie osiągnięta przy zajęciu 75% mapy. Natomiast stracić benefity z kontynentu będziemy mogli stracić nawet jeśli posiadamy 16% kontynentu, bo wzrosło to z 0% na 15%. Chodzi o to aby wyeliminować sytuację, kiedy całe imperium broni jednej bazy aby nie stracić benefitu z kontynentu.

Zmieniono zasady Instant Action. W tej chwili Instant Action będzie przenosić nas w miejsca walk gdzie nasze imperium jest w mniejszości. Optymalna walka dla IA to taka gdzie walczy co najmniej pluton przeciwko plutonowi. Poza tym zmniejszono ilość populacji dozwolonej do skorzystania z Instant Action w dane miejsce. Chodzi chyba głównie o to, że wiele outfitów używało IA jako miejsce przerzucenia swojego plutonu.

Ulepszono kilka rzeczy w zarządzaniu drużyną:

  • dodano informację o poziomie gracza (Battle Rank);
  • dodano informację o odległości od poszczególnych graczy;
  • dodano [tag] outfitu;
  • dodano ikonę informującą czy gracz znajduje się w pojeździe;

Ulepszono także kilka rzeczy dla plutonu:

  • dodano ikonę Friends w oknie plutonu i drużyny;
  • nazwy liderów będą podświetlone;
  • dodano opcje dla dla lidera plutonu który teraz będzie mógł uczynić gracza drużyny liderem.

Ulepszono okno ekwipunku (Loadout):

  • od teraz będziemy widzieć przedmioty, które są odblokowane, zablokowane oraz ulepszane przez punkty cert;
  • dodano strzałki do szybkiej zmiany broni;
  • okno ekwipunku pokazywać będzie teraz ostatnio używany set

Poza tym:

  • lepsza widoczność min i C4 – chodzi o te rozstawione/ rzucone przez naszych żołnierzy tej samej frakcji, widoczność na testowym została zwiększona do 30 m;
  • zmieniono szybkość obracania wieżyczki AP Phalnax na murach baz;
  • zmieniono ustawienia kamery w osobie trzeciej dla MBT oraz Lightning o 1m;

Dodano nowe bonusy XP:

  • 100 xp bonusu jeśli czołgiem zniszczy czołg nieprzyjaciela;
  • 100 xp bonusu jesli zniszczymy ESF nieprzyjaciela naszym ESF.

Dodano wprowadzenie do mapy:

httpv://www.youtube.com/watch?v=KI6RsZpvbSs

I teraz nowość z E3 – TR_Ray pokazał model SMG nad którym skończył pracę i teraz trafi on do innych developerów. W grze zobaczymy go za jakiś miesiąc, może dłużej…

2013_06-13_ NS SMG E3

Poprzedni artykuł[PS2] Serwer testowy i nowości
Następny artykuł[PS2] Śmierć K/D!
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PLH

Wiedziałem, że nowe SMG będzie NSów 😀

A co do bonusów: nie będzie bonusa za zniszczenie ESF czołgiem? 🙁

Teheiron

Ja to bym wolał, żeby battle flow wycofali, ale zmodyfikowali. Ostatecznie średnio się to sprawdza. Małe squady taktyczne przestały mieć znaczenie, a zergi i ogólna masówa się jeszcze tylko powiększyły. Battle flow sprawił, że z relatywnie taktycznej gry, PS2 zbliżył się raczej do gry w stylu Shoot’em all !!! Zastanawiam się, czy pojawiły się już jakieś głosy przeciwko obecnemu stanowi battle flow?

Teheiron

Kinya dzięki, za jak zwykle bardzo informatywną odpowiedź 🙂 Hmm wedle tego co napisałaś, rzeczywiście istnieje jakaś nadzieja, to już coś. Z czasem natomiast przekonamy się jak bardzo takie rozwiązanie wpłynęłoby na ogół rozgrywek taktycznych.

Nie mniej dla mnie wszelkie rozwiązania, które sprawiają że gra staje się bardziej przewidywalna, są takim trochę strzałem w stopę, ponieważ ogranicza to możliwości i w rezultacie sprawia, że gra staje się mniej ciekawa.

Zaś z tego co wiem, to za wprowadzeniem battle flow taka właśnie idea (zwiększonej przewidywalności) stoi. Wydaje mi się więc, że jeśli na takiej myśli przewodniej gra się będzie opierać i to ona będzie jej rdzeniem, to wszelkie zmianki typu misje specjalne, będą jedynie lekko modyfikować ów stan rzeczy, ale raczej go w dużej mierze nie zmienią.

Naturalnie rozumiem, że battle flow jest dość świeżym pomysłem i na pewno musi się trochę przetrzeć. Mam tylko nadzieję, że przetrze się w dobrą stronę 😀